Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
VW LT 28 2.0 B+G regulacja gaźnika
Autor Wiadomość
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-01-14, 21:39   

To coś rudawego (o czym jak mniemam mówisz) w komorze pływakowej jest tam już na stałe i nie chce się wyczyścić, więc nie wiem czy to brud czy po prostu tak już jest.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2015-01-14, 21:52   

rasoir napisał/a:
No właśnie nic nie słychać, dodatkowo go obejrzałem ale nic nie widać niepokojącego na pływaku.


Gaźnik solex 30/35 pdsi(t) bardzo popularny w oplach, garbusach. Myślę, że wymiana zaworka i regulacja poziomu paliwa a wcześniej wymycie w rozpuszczalniku Nitro da pozytywne efekty. Części ogólnie do gaźnika dostępne.

Samochód posiada lpg - częsta awaria to przetarcie pływaka spowodowane pustą komorą pływakową. Wiąże się to z brakiem kontroli poziomu paliwa i "cieknącym" gaźnikiem na zasilaniu benzyną.
Ostatnio zmieniony przez McGali 2015-01-14, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-01-14, 22:00   

Sam właśnie zauważyłem przed chwilą pełne dane gaźnika na zdjęciu, wcześniej wiedziałem że to Solex. Ale widzę że te oplowskie są inne pod względem budowy. Części będą pasować?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2015-01-14, 22:13   

rasoir napisał/a:
Sam właśnie zauważyłem przed chwilą pełne dane gaźnika na zdjęciu, wcześniej wiedziałem że to Solex. Ale widzę że te oplowskie są inne pod względem budowy. Części będą pasować?


http://allegro.pl/opel-ga...4812451883.html

Obejrzyj czy taki sam (może jeszcze do kupienia)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-01-14, 22:20   

Jest inny, przynajmniej wyglądem się różni.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 39 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 226/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-01-14, 22:27   

Daj mi na PW telefon do siebie. Zaraz zadzwonię i Ci wszystko powiem. :wyszczerzony:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-01-14, 22:51   

przy okazji, skoro wszystko sprawdzasz, zerknij również do styków..sprawdź w jakim są stanie, i jaka jest przerwa..
obecnie też mam eLTeczka z tym silnikiem..i również miał problemy na benzynce..
po zmianie styków..ustąpiły...
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-01-14, 23:06   

Tam wszystko jest w porządku, nie dawno była wymianka na nowe. Chodzi Ci dokładnie o przerywacz w aparacie zapłonowym?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-01-14, 23:09   

tak...
one bardzo nie lubia gdy jest zbyt mała przerwa..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-01-14, 23:10   

a kable, przewody, świece sprawdzałeś.. .?
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-01-14, 23:28   

Tak, to jest ok. Po rozmowie telefonicznej z kolegą Gewehr mam już obraz sytuacji, prawdopodobnie winny jest zawór iglicowy albo pływak, ale to się okaże jutro, dlatego właśnie gaźnik jest zalewany nadmierną ilością paliwa i nie pracuje poprawnie.

Nadmieniam że na gazie wszystko jest ok i silnik pracuje bardzo dobrze, a więc kable, świece, aparat zapłonowy odpada, bo w takim wypadku na gazie też by nie pracował.

Kolejna moja obserwacja to fakt, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo zawór iglicowy (a obstawiam że gaźnik jest ustawiony dobrze, choć tu mogę być w błędzie bo jedną śrubką już kombinowałem niestety).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-01-15, 07:57   

Gewehr napisał/a:

Musisz działać sam, bo w dzisiejszych czasach, gaźnikowca nie znajdziesz. Ci co mówią że zrobią, to w 90% to partacze :mrgreen: Niestety, gaźnik odszedł do lamusa, ale nie jest spisany całkowicie na straty :chytry

prawie się zgodzę z kolegą....
faktycznie prawdziwi ''gaźnikowcy'' praktycznie wymarli ..
ale nie całkiem... na szczęście..
rasoir. nie uzupełniłeś profilu, więc trudno powiedzieć skąd jesteś...
ale jeśli z Warszawy lub okolic...z czystym sumieniem polecam Ci dwa warsztaty..
jeden u Dareczka na ulicy Szpaczej 13 (okolice ul. Marsa)
mega specjalista ...

drugi to warsztat Krzysia w Otwocku na ul.Kołłątaja 2H

obaj mechanicy zaczynali gdy o wtryskach u nas jeszcze było ''prawie'' cichosza... :-P

osobiście u obu zrobiłem kilkanaście swoich autek zabytkowych , m/in garbusy, citroena DS , chevy styleline,MG na Strombergach...a nawet walczyli z Taunusami , których w ''starych'' czasach nikt tykać nie chciał :-P


co do kabli i świec..w 99% macie rację..
w większości samochodów, kable i świece to powód ''niechodzenia'' w pierwszej kolejności na gazie...
ale..gdybym dokładnie tego samego nie przerabiał zarówno 10lat temu przy moim starym LT jak i przy obecnym, w zeszłym tygodniu ...to bym o to nie pytał.. :)
na gazie idealnie..na benzynie do kitu..
zmiana kabli sporo zmieniła..ale nie do końca...
dopiero zmiana styków i ich ustawienie...poprawiło sytuację w 100%
odpala ze ''strzałą'' chodzi równiutko, nie prycha nie strzela...
wcześniej...kiepsko zapalał, i po zapaleniu rewolucja październikowa :mrgreen:
oczywiście mówimy o benzynce, bo na gazie . o dziwo, cały czas było ok

opcja z zaciętym/zacinającym się zaworkiem ..również może być przyczyną
a nawet po ostatnim zdaniu które napisałeś , jestem pewien, ze masz ustawiony zbyt duży poziom ...
rasoir,zapytam jeszcze tak dla pewności, przy składaniu pamiętałeś o zamontowaniu blokady osi pływaka ?


ps Gewehr , jeśli zajmujesz się również gaźniczkami , i masz sprzęt do ich regulacji , jak również do regulacji gazu, chętnie podjadę skorzystać z Twoich usług... :spoko
zapala, pracuje, jeździ ....bardzo dobrze
ale zdecydowanie za dużo pali ,zarówno benzyny jak i gazu

mój poprzedni LT z tym samym silniczkiem , z taka samą zabudową kampingową , palił mi średnio ok 4l mniej...
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-01-15, 16:57   

na Śląsku mogę polecić http://www.gazniki.pl/ind...e&id=3&Itemid=4
pare lat temu regenerowali mi gaźnik do golfa jedynki :spoko
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekl61 
stary wyga


Twój sprzęt: Pilote
Nazwa załogi: 3M
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2014
Piwa: 54/38
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2015-01-15, 17:20   

gino napisał/a:
ale zdecydowanie za dużo pali


To tak jak wszystkie :haha: zawsze z dużo palą :ok
_________________
https://www.youtube.com/c...xihGpxH8adyX-RQ
https://www.facebook.com/...100009089293943
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekl61 
stary wyga


Twój sprzęt: Pilote
Nazwa załogi: 3M
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2014
Piwa: 54/38
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2015-01-15, 17:24   

A tak bez żartów to na obu paliwach więcej pali ?
_________________
https://www.youtube.com/c...xihGpxH8adyX-RQ
https://www.facebook.com/...100009089293943
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***