 |
|
|
kolumna kierwownicy |
| Autor |
Wiadomość |
bogdanknap
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: FIAT DUCATO II
Nazwa załogi: KNAP
Dołączył: 01 Mar 2015 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 2015-04-04, 20:38 kolumna kierwownicy
|
|
|
Witam
przy małych ruchach słychać stuki, czy to jest niebezpieczne dla układu kierowniczego? bardzo proszę o opinię
Bogdan |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-04-04, 20:40
|
|
|
| bogdanknap napisał/a: | | czy to jest niebezpieczne dla układu kierowniczego |
nie...
ale dla kierującego i jego pasażerów owszem, może być b.niebezpieczne |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły Więcej szczegółów |
Wystawiono 1 piw(a): Bronek |
 |
tom-cio
weteran

Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2015-04-05, 16:07
|
|
|
internetowo takich diagnoz sie nie stawia,Jeden pod auto,drugi wykonuje ruchy prawo lewo ,krotkie i szybkie.Ten pod autem,najpierw tzyma zewnetrzna koncowke drazka lewego potem prawego,potem przenosi lape na wewnetrzne przeguby przy maglu.Jesli w ktoryms momencie wyczuwa luzy i stukniecia bardziej to uszkodzona jest w/w koncowka.Jesli stuki sa caly czas identyczne,to uszkodzona listwa na maglownicy.Jeszcze nalezalo by sprawdzic krzyzaki.I najlepiej posluchac sie Gino
zostawic a we wtorek podjechac do kogos co sie zna,bo o ile luz w maglu cie nie zabije,o tyle rozwalona koncowka juz moze. |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|