Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-10-05, 22:29
rozładowuje sie wszystko
Autor Wiadomość
tomaswojtas
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: l300
Dołączył: 11 Lis 2008
Wysłany: 2008-11-11, 22:32   rozładowuje sie wszystko

Witam,mam problem z obydwoma akumulatorami w mitsubishi l300.jeden jest kompletnie wyladowany(ten kabinowy) a rozruchowy sie wyladowuje,autko dobiero co kupilem i niewiem o co chodzi,prosze o jakąs porade co jak włączyć czy przełączyc,lub jakąś instrukcje obslugi tych wszystkich urzadzeń w tym pojezdzie.narazie jestem troche przerażony niewiedzą :-/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
medard 
weteran
Saint Medard


Dołączył: 08 Kwi 2008
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 2008-11-11, 22:44   

witaj
przyczyn moze i jest bardzo wiele ale na poczatek sprawdz czy niema poboru pradu ,moze byc tez tak ze jest uszkodzony akumualtor /tylko wizytq u elektryka ktory sprwdzi to odpowiednim przyrzadem co sa warte akumulatory/ trosze to dziwne bo akumulatory powinne byc niezalezne tj pokladowy powinien osobno dzialac
pozdrawiam i powodzenia i pamietaj ze nigdy nie jest zle
_________________
http://picasaweb.google.com/1medard1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
stefan 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot Tabbert 510
Nazwa załogi: Majka i Stefan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Piwa: 2/4
Skąd: okolice Duesseldorfu
Wysłany: 2008-11-11, 22:46   

Witam! Sprawdz czy nie masz sklejonych stykow na przekazniku laczacym rownolegle oba akumulatory.Powinien zwierac tylko podczas ladowania z alternatora. :ok Pozdrawiam.Stefan.
_________________
Psy szczekaja karawana idzie dalej. majkaistefan@googlemail.com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2008-11-12, 17:08   

Sprawdź czy nie ma poboru prądu ,Czasami dioda w alternatorze Ale to tylko akumulator rozruchowy chyba że jak wcześniej pisał Stefan styki się skleiły w przekaźniku . Podładuj akumulatory i je porozłanczaj zostaw na kilka dni i sprawdć czy się samoistnie nie rozładuja bo można to sprawdzić woltomierzem z oporem jaki jest stan akumulatora
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
stefan 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot Tabbert 510
Nazwa załogi: Majka i Stefan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Piwa: 2/4
Skąd: okolice Duesseldorfu
Wysłany: 2008-11-12, 18:26   

Witam!
Andi466 napisał/a:
Czasami dioda w alternatorze
-jezeli dioda sie zewrze to moze byc caly czas +12 na uzwojeniu cewki przekaznika i to bedzie powodowalo samorozladowanie. :ok Pozdrawiam.Stefan.
_________________
Psy szczekaja karawana idzie dalej. majkaistefan@googlemail.com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
matro 
weteran
musi być twardy!Tylko co piąta noc na campingu:)


Twój sprzęt: Ducato II Rimor
Nazwa załogi: Robert, Kamila, Amelia, Hubert
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Piwa: 71/111
Skąd: Trzcianka/Piła/Wlkp
Wysłany: 2008-11-15, 18:15   

w moim l300 też się rozładowuje aku główne jeżeli podłączony mam aku kabinowe, dziwne, ale tak mam...niestety nie mam czasu się tym zająć, więc chętnie zapoznam się z rozwiązaniem problemu.[/list]
_________________


...może i integra bardziej przypomina dom za to alkowa bardziej przypomina kamper... ! ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Gonzo 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi L300
Dołączył: 13 Mar 2008
Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 2008-11-22, 18:03   

W moim L300 tez tak bylo. Okazalo sie to w trasie niestety :) .
Powodem byl padniety alternator. Jak polaczone byly akumulatory przekaznikiem + lodowka to biedak nie dawal rady i wszystko sie rozladowywalo. Nasz alternator daje tylko 50 A. W serwisie alternatorow powiedzieli, ze takie przeciazenie zabilo ostatecznie moj alternator - w sumie ze 20 lat ma.... No i dawal marne ze 20 A co nie ładowało juz niczego...
Teraz wywale przekaznik i zamontuje separator bezstratny Intelle - to urzadzenie jachtowe. A tam sa male alternatory, 8-20 A dajace i inteligentnie przelacza ladowanie akumulatorow. I w dodatku ze 4 razy tansze od elektroblokow...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
stefan 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot Tabbert 510
Nazwa załogi: Majka i Stefan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Piwa: 2/4
Skąd: okolice Duesseldorfu
Wysłany: 2008-11-22, 20:50   

Witam!
Gonzo napisał/a:
Powodem byl padniety alternator.
-czyli +12 na stale do przekaznika?
Gonzo napisał/a:
Jak polaczone byly akumulatory przekaznikiem + lodowka to biedak nie dawal rady i wszystko sie rozladowywalo.
- :shock:
Gonzo napisał/a:
Nasz alternator daje tylko 50 A.
- i moj "tylko" tyle daje....I wszystko dziala!
Gonzo napisał/a:
W serwisie alternatorow powiedzieli, ze takie przeciazenie zabilo ostatecznie moj alternator
-a o jakim "przeciazeniu"mowili?
Cytat:
Teraz wywale przekaznik i zamontuje separator bezstratny Intelle - to urzadzenie jachtowe. A tam sa male alternatory, 8-20 A dajace i inteligentnie przelacza ladowanie akumulatorow. I w dodatku ze 4 razy tansze od elektroblokow...
- :shock: :shock: :shock: i z tego sam prad sie robi? :szeroki_usmiech A jak zachowywala sie kontrolka ladowania w tym czasie? :ok Pozdrawiam.Stefan.
_________________
Psy szczekaja karawana idzie dalej. majkaistefan@googlemail.com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***