Poci się koło wtrysku |
Autor |
Wiadomość |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2015-06-02, 19:27 Poci się koło wtrysku
|
|
|
Witam zauważyłem,że poci mi się koło 2 wtrysków jeden dość znacznie.Nie chcę wyciągać nie mając uszczelnienia.I pytanie znających temat czy tam jest uszczelnienie,czy tylko podkładka termoizolacyjna,może oring.Ciężko coś znaleźć sensownego w necie.Proszę o pomoc.
Ducato 2,5D silnik to 8144.67. |
|
|
|
 |
lepciak
weteran
Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Piwa: 61/39 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: 2015-06-02, 20:49
|
|
|
Sprawdź wężyki na przelewach. Może to one są przyczyną pocenia? Koszt zakupu nowych to tylko 10 zł. |
_________________ lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
 |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2015-06-02, 21:15
|
|
|
pod wtryskiem jest podkładka specjalna mosiężna trudno ją wyjąć ale jest ,po wyjęciu tylko nowa ja kupowałem tam gdzie naprawiają pompy wtryskowe bosch serwis ,pod tymi plastykami co idą wężyki na przelewach nie ma nic z tego co pamiętam . |
|
|
|
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2015-06-03, 08:50
|
|
|
Wymyłem dokładnie benzyną i wydmuchałem ewidentnie wyciska dookoła wtrysku przelewy suche.Dzięki |
|
|
|
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2015-07-12, 13:22
|
|
|
Okazało się,że na 2 wtryskach nie było wcale podkładek miedżianych,wyciągnąłem 4 wtryski włożyłem nowe podkładki i sucho,a przede wszystkim całkiem inna jazda i moc silnika lepsza a wtryski wyglądały jak dysze silnika z rakiety opalone na zewnętrznej powierzchni do samej góry. |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-07-12, 20:38
|
|
|
Pod każdym wtryskiwaczem masz DWIE podkładki. Dałeś obie, czy tylko jedną. Bardzo ważna jest grubość tych podkładek. Jak dałeś złe, to wypchnąłeś denko gniazda wtryskiwacza, lub nie doszczelnia dokładnie |
|
|
|
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2015-07-14, 18:40
|
|
|
Znaczy się jak wyżej były tylko 2 miedżiane .Kupiłem 4 miedziane i 4 termoizolacyjne,ale przy dokręcaniu słyszalne było jak te termoizolacyje prostuje.Natomiast dałem po jednej podkładce miedzianej 2mm pod wtrysk.Co nie tak.Teraz mam szczelne a te 2 miały 2mm.[/list] |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-07-14, 20:01
|
|
|
Chodziło mi właśnie o miedziaka i termo. Jak miedziak za cienki, to końcówka wywala denko gniazda. Teraz z Twojego wpisu, wynika że wszystko ok |
|
|
|
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2015-07-15, 12:07
|
|
|
No to super jak ok.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|