Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 2,4D 6cyl swap
Autor Wiadomość
jaQb 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: vw lt 1
Dołączył: 06 Kwi 2015
Wysłany: 2015-08-25, 16:50   silnik 2,4D 6cyl swap

Mój silnik wydaje się dziwnie chodzi. Odpala pięknie itd, ale... pozatym zbyt mułowaty. Więc myślę o mocniejszym. Widziałem na YT jakiś krótszy chyba z T4, czy ktoś robił taki swap?
Mam problem ze znalezieniem fachowca od tych silników w Olsztynie. Gdzie zajadę widzę, że ten silnik to dla nich zbyt wielki zabytek i fachowcy od nich są juz chyba na emeryturze. Chodzi mi o to by go ktoś dokładnie osłuchał.
Pozatym z odpalaniem czasem dziwna rzecz. Przekręcam kluczyk, kontrolka się przyciemnia więc prąd na rozrusznik idzie a rozrusznik nie kręci. Po jakimś czasie znowu zakręci jakby nigdy nic. W czym problem?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
chemik 
weteran


Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lis 2014
Piwa: 115/19
Skąd: podlaskie
Wysłany: 2015-08-25, 18:01   

objawy mogą sugerować zawieszanie się szczotek w rozruszniku. Pomaga przy braku pokręcenia stuknięcie w rozrusznik. Sprawdź rozrusznik u fachowca, jak się nie boisz albo masz zaufanego.
_________________
Chemik
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
m3tal 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Vw LT35 '78
Dołączył: 23 Cze 2013
Piwa: 6/2
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2015-08-30, 01:54   

jaQb, jeśli faktycznie chcesz sie bawić w swap, na 5 cylindrów i diesla, to może 2.5 tdi z audi 100/LT 2 ?

Jest tu taki jeden przypadek, jak dla mnie mistrzostwo świata, jak chodzi o podejście do tematu, ciekawostka taka, ze to Ankara/Turcja:

http://www.brick-yard.co....topic60315.html

Polecam dobrze sie wczytać, jest tam naprawdę sporo technicznych drobiazgów opisanych.



Co do poszukiwań mechaników od silników d24- polecam poszukać warsztatów specjalizujących sie w naprawach starych Volvo, szczególnie serii 7xx/9xx, przecież tam diesel 2.4 to żywcem wyciągnięty z pomiędzy foteli starego eLTeka silnik... A może być łatwiej o warsztat.
_________________
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=22154

VW LT 1978 2.8 174KM vr6 z automatem- in progress
(jeden krok w przód- dwa w tył)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***