 |
|
silnik 2,4D 6cyl swap |
Autor |
Wiadomość |
jaQb
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: vw lt 1
Dołączył: 06 Kwi 2015
|
Wysłany: 2015-08-25, 16:50 silnik 2,4D 6cyl swap
|
|
|
Mój silnik wydaje się dziwnie chodzi. Odpala pięknie itd, ale... pozatym zbyt mułowaty. Więc myślę o mocniejszym. Widziałem na YT jakiś krótszy chyba z T4, czy ktoś robił taki swap?
Mam problem ze znalezieniem fachowca od tych silników w Olsztynie. Gdzie zajadę widzę, że ten silnik to dla nich zbyt wielki zabytek i fachowcy od nich są juz chyba na emeryturze. Chodzi mi o to by go ktoś dokładnie osłuchał.
Pozatym z odpalaniem czasem dziwna rzecz. Przekręcam kluczyk, kontrolka się przyciemnia więc prąd na rozrusznik idzie a rozrusznik nie kręci. Po jakimś czasie znowu zakręci jakby nigdy nic. W czym problem? |
|
|
|
 |
chemik
weteran

Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lis 2014 Piwa: 115/19 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2015-08-25, 18:01
|
|
|
objawy mogą sugerować zawieszanie się szczotek w rozruszniku. Pomaga przy braku pokręcenia stuknięcie w rozrusznik. Sprawdź rozrusznik u fachowca, jak się nie boisz albo masz zaufanego. |
_________________ Chemik |
|
|
|
 |
m3tal
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Vw LT35 '78
Dołączył: 23 Cze 2013 Piwa: 6/2 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2015-08-30, 01:54
|
|
|
jaQb, jeśli faktycznie chcesz sie bawić w swap, na 5 cylindrów i diesla, to może 2.5 tdi z audi 100/LT 2 ?
Jest tu taki jeden przypadek, jak dla mnie mistrzostwo świata, jak chodzi o podejście do tematu, ciekawostka taka, ze to Ankara/Turcja:
http://www.brick-yard.co....topic60315.html
Polecam dobrze sie wczytać, jest tam naprawdę sporo technicznych drobiazgów opisanych.
Co do poszukiwań mechaników od silników d24- polecam poszukać warsztatów specjalizujących sie w naprawach starych Volvo, szczególnie serii 7xx/9xx, przecież tam diesel 2.4 to żywcem wyciągnięty z pomiędzy foteli starego eLTeka silnik... A może być łatwiej o warsztat. |
_________________ http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=22154
VW LT 1978 2.8 174KM vr6 z automatem- in progress
(jeden krok w przód- dwa w tył) |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|