Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór?
Autor Wiadomość
cario14 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015
Piwa: 12/8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-10-19, 22:18   Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór?

Witam, znalazłem takie kamperki nowe, Miller Toronto i Miller Nevada. Czy warto zakupić taki sprzęt ? Cena jest przyzwoita, niemieckie- więc wydaje się że powinno być solidne. Chcę wykorzystywać tak w lecie jak i w zimie 2 osób dorosłych i 2 dzieci ale już 12 -14 lat ... Podoba ją mi się wszystkie modele Millera, zastanawia mnie lepsza cena niż innych firm - wygląda solidnie. Może ktoś podpowie - warto ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
alekug 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Renaułt Traffic
Dołączył: 20 Gru 2014
Piwa: 14/7
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-19, 22:28   

Witam !
W jakich cenach znalazłeś te Millery ? Gdzie można ich kupić i z jakim silnikiem ? :idea
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krimar
Kombatant


Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Piwa: 58/6
Wysłany: 2015-10-19, 22:45   

http://www.uwegante.de/Miller/
_________________
Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a:

Jest tak jak mówi krimar.

Brat napisał/a:
(...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 52/129
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-10-19, 22:51   

Ten sprzedawca Gante nie podaje do końca ceny za kampeta w umowie są kruczki :kawka:
_________________
Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT :)

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
joko 
Kombatant


Twój sprzęt: N & B Ismove i Mobilvetta ZEH4
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Cze 2013
Piwa: 519/31
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-10-19, 23:07   Re: Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór

cario14 napisał/a:
Cena jest przyzwoita, niemieckie- więc wydaje się że powinno być solidne.


Niemiecki jest tylko sprzedawca. Kamperki dla Uwe Gante robi SEA. Oczywiście w temacie solidności nie zmienia to nic , bo wszystkie (no może prawie wszystkie ) kampery to Ducato, z takim samym tartakiem na pace :-P
Każdy nowy kamper ma jedną wielką zaletę ...... jest nowy ........ reszta to kwestia kasy jaką za niego trzeba wyłożyć i układu wnętrza .
Nie wierz w to że że marka czy kraj pochodzenia ma tutaj cokolwiek do jakości wykonania ....... wszystkie kampery są tak samo zrobione...... czyli byle jak i z byle czego.
Eler ma rację że finalnie cena będzie inna , tak pewnie z +50%.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cario14 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015
Piwa: 12/8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-10-20, 08:33   

alekug napisał/a:
Witam !
W jakich cenach znalazłeś te Millery ? Gdzie można ich kupić i z jakim silnikiem ? :idea


No ja znalazłem też polskiego dystrybutora, to firma Perfect Camp z Będzina. Przynajmniej mają na stronie ofertę, silniki i oferte mozesz znaleźć na stronce. Ale tak jak koledzy piszą pewnie będzie sporo tricków zanim poznam ostateczną cenę - mimo wszystko męcze temat i jak tylko dostane ostateczne wyceny to się pochwalę. Napisałem też do Niemiec - zobaczymy.


Natomiast na tą chwilę myślę, że to może wyglądać następująco: ~ 31 000 EUR + akcyza 3,1% no i fracht do Polski + Vat. Więc po mojemu może się zamknąć w okolicach 168 000 PLN - no i pytanie do szanownych forumowiczów czy to dobra oferta czy nie ? Bo nie liczyłem na to że kupie nowego za 130 000, natomiast za 168 000 trudno znaleźć innego nowego, chyba że źle szukam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2015-10-20, 10:11   

http://suchen.mobile.de/w...as46-2_c01_4201
Tu są realne ceny. Gante ma złą opinię jako sprzedawca. Poszukaj w Google opinii o nim.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Simbus 
zaawansowany


Twój sprzęt: Eura Mobil Activia 690 VB
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2013
Piwa: 9/16
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-10-20, 10:18   

cario14 napisał/a:
o firma Perfect Camp z Będzina.


Ja w tej firmie kupiłem swojego kampera. Gość jest konkretny i raczej nie stosuje jakiś mega sztuczek cenowych. Zawsze podawał cenę plus akcyza i transport.
W dodatku miał też zawsze kilka sztuk na stanie do odbioru od ręki, i tu podawał zawsze ostateczną cenę.

Jeśli chcesz kupić nowego kampera proponuję zwróć uwagę też na ofertę forumowego Kaimara.
Myślę że warto u niego kupić jeśli dogadasz dobrą ofertę, ponieważ usługi serwisowe, gwarancyjne wykonuje sprawnie i szybko.
Osobiście jak będę zmieniał kampera to będę męczył właśnie Kaimara o dobrą cenę.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vwyogi 
zaawansowany


Twój sprzęt: James Cook
Nazwa załogi: Warmiaki
Dołączył: 04 Maj 2015
Piwa: 17/13
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-10-20, 10:34   

cario14 napisał/a:


Natomiast na tą chwilę myślę, że to może wyglądać następująco: ~ 31 000 EUR + akcyza 3,1% .


a akcyza nie 18,6% ? Camper to według urzedu celnego osobówka a silnik zapewne ponad 2.0 litra
_________________
Sprinter Westfalia James Cook 1998 2.9TD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2015-10-20, 10:42   

http://suchen.mobile.de/w...as46-3_c01_4201
Ten kamper zaspokoi twoje potrzeby i taniej (185 tys) nie znajdziesz a kraju to musisz liczyć sie z wydatkiem 200 tys.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cario14 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015
Piwa: 12/8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-10-20, 10:56   

Ok mam już ofertę kompletną, tzw. last price. Nie rozbite z czego się składa, ale wystarczy mi że mam kwotę i jednak już jest sporo wyżej. Podano mi kwotę 193 000 już z wszystkim.

Chyba rzeczywiście pójdę tą drogą co Argo pokazuje, więc jednak nie nowy a kilkuletni. Argo - ten jest fajny ale poszukam jeszcze... W każdym razie ja planuje swojego kamperka wrzucić w koszty i generalnie leasingować, macie z tym doświadczenie jak to zrobić w przypadku zakupu kamperka z Niemiec ?
Prowadzę wypożyczalnie samochodów, więc spokojnie księgowa ogarnie tak jakbym wypożyczał również kamperka... czy to będę robił czy nie to już inna bajka :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cario14 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015
Piwa: 12/8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-10-20, 11:18   

Argo napisał/a:
http://suchen.mobile.de/wohnwagen/miller.html?&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&scopeId=MH&categories=PartlyIntegrated&makeModelVariant1.makeId=17450&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&ticket=ST-9401-OxWWCCpIMVUyHJ9IsB7h-mycas46-2_c01_4201
Tu są realne ceny. Gante ma złą opinię jako sprzedawca. Poszukaj w Google opinii o nim.


Argo, widzę, że jesteś obeznany w temacie to trochę pomęczę :) Znalazłem w takim razie na tej stronce tego, który mnie interesuje za 35 880 EUR. Akcyza... Tutaj już widzę, że jeden z użytkowników mnie poprawia, że jednak nie 3,1 a 18 % - ale ten silnik Ducato 2,0 to tak naprawdę dokładnie poj. 1956, tak więc podlega akcyzie 3,1. Czy nie ?? Jak się mylę to proszę o info.
Więc jeśli by tak było, to ten którego znalazłem z pomocą Argo :) wyszedł by mnie 35 880 EUR + akcyza 3,1%=36 992 EUR + transport - czyli jakieś 157 000 PLN. Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe :) No i Argo, to co proponowałeś w następnym poście to jednak używka, jeśli dobrze tutaj kalkuluję to mogę mieć nowego taniej niż tą używkę co podałeś.... Co wy na to ? Pomęcze was trochę bo sie napaliłem na kamperka, więc kupić napewno kupie.. Oczywiście wolałbym wydać np. 100 000 ale jak mam mieć starego paścia a nowy byłby w tych pieniądzach osiągalny o których mówie to chyba wolę nowego ... Napiszcie proszę co z tym leasingiem z Niemiec.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 89/3
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2015-10-20, 12:13   

cario14 napisał/a:
Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe No i Argo, to co propono


Uwaga na problem z nowymi autami ze starszych roczników.
W ostatnich okresie było mnóstwo zmian w normach emisji spalin, trzeba był gęsto robić derogacje na auta stojące na placu. Ściągnij homologację dla tego pojazdu i pokaż w wydziale komunikacji czy go zarejestrują, ewentualnie w Transportowym Dozorze Technicznym.
Może się okazać że nie da się go zarejestrować Polsce ponieważ nie było procedury derogacyjnej.
Rozwiązaniem jest rejestracja w Niemczech (tam są prostsze procedury derogacyjne - tylko Polska jest bardziej papieska od papieża w tym temacie.)
Dla przykładu - kampery które kupowałem w marcu tego roku (produkcja 2015) można było zarejestrować w Polsce do sierpnia 2016 - spełniały normę Euro5M.
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cario14 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015
Piwa: 12/8
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-10-20, 12:52   

kaimar napisał/a:
cario14 napisał/a:
Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe No i Argo, to co propono


Uwaga na problem z nowymi autami ze starszych roczników.
W ostatnich okresie było mnóstwo zmian w normach emisji spalin, trzeba był gęsto robić derogacje na auta stojące na placu. Ściągnij homologację dla tego pojazdu i pokaż w wydziale komunikacji czy go zarejestrują, ewentualnie w Transportowym Dozorze Technicznym.
Może się okazać że nie da się go zarejestrować Polsce ponieważ nie było procedury derogacyjnej.
Rozwiązaniem jest rejestracja w Niemczech (tam są prostsze procedury derogacyjne - tylko Polska jest bardziej papieska od papieża w tym temacie.)
Dla przykładu - kampery które kupowałem w marcu tego roku (produkcja 2015) można było zarejestrować w Polsce do sierpnia 2016 - spełniały normę Euro5M.


Kaimar dzieki za info, zwrócę na to uwagę. A u Ciebie taki Magis 66P Półintegra z silnikiem 2,0 D to jaka akcyza wchodzi w gre ? Rozumiem że ta niska, bo jednak to poniżej 2000 cm3 ?? Mógłbyś wycenić na gotowo takiego kamperka ? Wyjdzie drożej niż Miller ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2015-10-20, 12:56   

silnik 2.0 tylko na zamówienie i nie sądzę by był na stanie tzn. wyprodukowany i czekał w fabryce na nabywcę. W cenie Netto Niemcy prywatnemu nabywcy już nie sprzedają bo Polacy ich wyleczyli. Płacisz cenę brutto, a po zarejestrowaniu w Polsce oddają Ci zapłacony vat. Wyszukaj stronę Palmowskiego tam jest sprzedawca mówiący po polsku i sprowadzą Ci Rimora, XGO zmontowanego na podwoziu z rocznika 2014 lub nawet 2013, za cenę bardzo niską. ( Rimor upadł zresztą jak większość firm włoskich i kupili go Francuzi). Kaimar ma rację co do emisji, ale zawsze można kupić auto nowe jako używane (np. Powystawowe) i dopłacić te 4% vat. O wszystkim decyduje cena.
http://www.reisemobil-discount.de/
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***