Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór? |
Autor |
Wiadomość |
cario14
trochę już popisał

Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015 Piwa: 12/8 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-10-19, 22:18 Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór?
|
|
|
Witam, znalazłem takie kamperki nowe, Miller Toronto i Miller Nevada. Czy warto zakupić taki sprzęt ? Cena jest przyzwoita, niemieckie- więc wydaje się że powinno być solidne. Chcę wykorzystywać tak w lecie jak i w zimie 2 osób dorosłych i 2 dzieci ale już 12 -14 lat ... Podoba ją mi się wszystkie modele Millera, zastanawia mnie lepsza cena niż innych firm - wygląda solidnie. Może ktoś podpowie - warto ? |
|
|
|
 |
alekug
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Renaułt Traffic
Dołączył: 20 Gru 2014 Piwa: 14/7 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-19, 22:28
|
|
|
Witam !
W jakich cenach znalazłeś te Millery ? Gdzie można ich kupić i z jakim silnikiem ? |
|
|
|
 |
krimar
Kombatant

Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2015-10-19, 22:45
|
|
|
http://www.uwegante.de/Miller/ |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
 |
eler1
Kombatant

Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 52/129 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2015-10-19, 22:51
|
|
|
Ten sprzedawca Gante nie podaje do końca ceny za kampeta w umowie są kruczki |
_________________ Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT
Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
 |
|
|
|
 |
joko
Kombatant

Twój sprzęt: N & B Ismove i Mobilvetta ZEH4
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Cze 2013 Piwa: 519/31 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2015-10-19, 23:07 Re: Czy nowy Miller Toronto lub Miller Nevada to dobry wybór
|
|
|
cario14 napisał/a: | Cena jest przyzwoita, niemieckie- więc wydaje się że powinno być solidne. |
Niemiecki jest tylko sprzedawca. Kamperki dla Uwe Gante robi SEA. Oczywiście w temacie solidności nie zmienia to nic , bo wszystkie (no może prawie wszystkie ) kampery to Ducato, z takim samym tartakiem na pace
Każdy nowy kamper ma jedną wielką zaletę ...... jest nowy ........ reszta to kwestia kasy jaką za niego trzeba wyłożyć i układu wnętrza .
Nie wierz w to że że marka czy kraj pochodzenia ma tutaj cokolwiek do jakości wykonania ....... wszystkie kampery są tak samo zrobione...... czyli byle jak i z byle czego.
Eler ma rację że finalnie cena będzie inna , tak pewnie z +50%. |
|
|
|
|
 |
cario14
trochę już popisał

Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015 Piwa: 12/8 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-10-20, 08:33
|
|
|
alekug napisał/a: | Witam !
W jakich cenach znalazłeś te Millery ? Gdzie można ich kupić i z jakim silnikiem ? |
No ja znalazłem też polskiego dystrybutora, to firma Perfect Camp z Będzina. Przynajmniej mają na stronie ofertę, silniki i oferte mozesz znaleźć na stronce. Ale tak jak koledzy piszą pewnie będzie sporo tricków zanim poznam ostateczną cenę - mimo wszystko męcze temat i jak tylko dostane ostateczne wyceny to się pochwalę. Napisałem też do Niemiec - zobaczymy.
Natomiast na tą chwilę myślę, że to może wyglądać następująco: ~ 31 000 EUR + akcyza 3,1% no i fracht do Polski + Vat. Więc po mojemu może się zamknąć w okolicach 168 000 PLN - no i pytanie do szanownych forumowiczów czy to dobra oferta czy nie ? Bo nie liczyłem na to że kupie nowego za 130 000, natomiast za 168 000 trudno znaleźć innego nowego, chyba że źle szukam. |
|
|
|
 |
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
|
|
|
 |
Simbus
zaawansowany

Twój sprzęt: Eura Mobil Activia 690 VB
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 9/16 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-10-20, 10:18
|
|
|
cario14 napisał/a: | o firma Perfect Camp z Będzina. |
Ja w tej firmie kupiłem swojego kampera. Gość jest konkretny i raczej nie stosuje jakiś mega sztuczek cenowych. Zawsze podawał cenę plus akcyza i transport.
W dodatku miał też zawsze kilka sztuk na stanie do odbioru od ręki, i tu podawał zawsze ostateczną cenę.
Jeśli chcesz kupić nowego kampera proponuję zwróć uwagę też na ofertę forumowego Kaimara.
Myślę że warto u niego kupić jeśli dogadasz dobrą ofertę, ponieważ usługi serwisowe, gwarancyjne wykonuje sprawnie i szybko.
Osobiście jak będę zmieniał kampera to będę męczył właśnie Kaimara o dobrą cenę. |
|
|
|
|
 |
vwyogi
zaawansowany

Twój sprzęt: James Cook
Nazwa załogi: Warmiaki
Dołączył: 04 Maj 2015 Piwa: 17/13 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-10-20, 10:34
|
|
|
cario14 napisał/a: |
Natomiast na tą chwilę myślę, że to może wyglądać następująco: ~ 31 000 EUR + akcyza 3,1% . |
a akcyza nie 18,6% ? Camper to według urzedu celnego osobówka a silnik zapewne ponad 2.0 litra |
_________________ Sprinter Westfalia James Cook 1998 2.9TD |
|
|
|
 |
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
|
|
|
 |
cario14
trochę już popisał

Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015 Piwa: 12/8 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-10-20, 10:56
|
|
|
Ok mam już ofertę kompletną, tzw. last price. Nie rozbite z czego się składa, ale wystarczy mi że mam kwotę i jednak już jest sporo wyżej. Podano mi kwotę 193 000 już z wszystkim.
Chyba rzeczywiście pójdę tą drogą co Argo pokazuje, więc jednak nie nowy a kilkuletni. Argo - ten jest fajny ale poszukam jeszcze... W każdym razie ja planuje swojego kamperka wrzucić w koszty i generalnie leasingować, macie z tym doświadczenie jak to zrobić w przypadku zakupu kamperka z Niemiec ?
Prowadzę wypożyczalnie samochodów, więc spokojnie księgowa ogarnie tak jakbym wypożyczał również kamperka... czy to będę robił czy nie to już inna bajka |
|
|
|
 |
cario14
trochę już popisał

Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015 Piwa: 12/8 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-10-20, 11:18
|
|
|
Argo napisał/a: | http://suchen.mobile.de/wohnwagen/miller.html?&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&scopeId=MH&categories=PartlyIntegrated&makeModelVariant1.makeId=17450&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&ticket=ST-9401-OxWWCCpIMVUyHJ9IsB7h-mycas46-2_c01_4201
Tu są realne ceny. Gante ma złą opinię jako sprzedawca. Poszukaj w Google opinii o nim. |
Argo, widzę, że jesteś obeznany w temacie to trochę pomęczę Znalazłem w takim razie na tej stronce tego, który mnie interesuje za 35 880 EUR. Akcyza... Tutaj już widzę, że jeden z użytkowników mnie poprawia, że jednak nie 3,1 a 18 % - ale ten silnik Ducato 2,0 to tak naprawdę dokładnie poj. 1956, tak więc podlega akcyzie 3,1. Czy nie ?? Jak się mylę to proszę o info.
Więc jeśli by tak było, to ten którego znalazłem z pomocą Argo wyszedł by mnie 35 880 EUR + akcyza 3,1%=36 992 EUR + transport - czyli jakieś 157 000 PLN. Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe No i Argo, to co proponowałeś w następnym poście to jednak używka, jeśli dobrze tutaj kalkuluję to mogę mieć nowego taniej niż tą używkę co podałeś.... Co wy na to ? Pomęcze was trochę bo sie napaliłem na kamperka, więc kupić napewno kupie.. Oczywiście wolałbym wydać np. 100 000 ale jak mam mieć starego paścia a nowy byłby w tych pieniądzach osiągalny o których mówie to chyba wolę nowego ... Napiszcie proszę co z tym leasingiem z Niemiec. |
|
|
|
 |
kaimar
weteran kaimar

Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Piwa: 89/3 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 2015-10-20, 12:13
|
|
|
cario14 napisał/a: | Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe No i Argo, to co propono |
Uwaga na problem z nowymi autami ze starszych roczników.
W ostatnich okresie było mnóstwo zmian w normach emisji spalin, trzeba był gęsto robić derogacje na auta stojące na placu. Ściągnij homologację dla tego pojazdu i pokaż w wydziale komunikacji czy go zarejestrują, ewentualnie w Transportowym Dozorze Technicznym.
Może się okazać że nie da się go zarejestrować Polsce ponieważ nie było procedury derogacyjnej.
Rozwiązaniem jest rejestracja w Niemczech (tam są prostsze procedury derogacyjne - tylko Polska jest bardziej papieska od papieża w tym temacie.)
Dla przykładu - kampery które kupowałem w marcu tego roku (produkcja 2015) można było zarejestrować w Polsce do sierpnia 2016 - spełniały normę Euro5M. |
_________________ www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl |
|
|
|
 |
cario14
trochę już popisał

Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442NK
Nazwa załogi: Paliki
Dołączył: 19 Paź 2015 Piwa: 12/8 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-10-20, 12:52
|
|
|
kaimar napisał/a: | cario14 napisał/a: | Autko z 2014 roku z zerowym przebiegiem - dla mnie to nowe No i Argo, to co propono |
Uwaga na problem z nowymi autami ze starszych roczników.
W ostatnich okresie było mnóstwo zmian w normach emisji spalin, trzeba był gęsto robić derogacje na auta stojące na placu. Ściągnij homologację dla tego pojazdu i pokaż w wydziale komunikacji czy go zarejestrują, ewentualnie w Transportowym Dozorze Technicznym.
Może się okazać że nie da się go zarejestrować Polsce ponieważ nie było procedury derogacyjnej.
Rozwiązaniem jest rejestracja w Niemczech (tam są prostsze procedury derogacyjne - tylko Polska jest bardziej papieska od papieża w tym temacie.)
Dla przykładu - kampery które kupowałem w marcu tego roku (produkcja 2015) można było zarejestrować w Polsce do sierpnia 2016 - spełniały normę Euro5M. |
Kaimar dzieki za info, zwrócę na to uwagę. A u Ciebie taki Magis 66P Półintegra z silnikiem 2,0 D to jaka akcyza wchodzi w gre ? Rozumiem że ta niska, bo jednak to poniżej 2000 cm3 ?? Mógłbyś wycenić na gotowo takiego kamperka ? Wyjdzie drożej niż Miller ? |
|
|
|
 |
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2015-10-20, 12:56
|
|
|
silnik 2.0 tylko na zamówienie i nie sądzę by był na stanie tzn. wyprodukowany i czekał w fabryce na nabywcę. W cenie Netto Niemcy prywatnemu nabywcy już nie sprzedają bo Polacy ich wyleczyli. Płacisz cenę brutto, a po zarejestrowaniu w Polsce oddają Ci zapłacony vat. Wyszukaj stronę Palmowskiego tam jest sprzedawca mówiący po polsku i sprowadzą Ci Rimora, XGO zmontowanego na podwoziu z rocznika 2014 lub nawet 2013, za cenę bardzo niską. ( Rimor upadł zresztą jak większość firm włoskich i kupili go Francuzi). Kaimar ma rację co do emisji, ale zawsze można kupić auto nowe jako używane (np. Powystawowe) i dopłacić te 4% vat. O wszystkim decyduje cena.
http://www.reisemobil-discount.de/ |
|
|
|
|
 |
|