FIAT DUCATO 180 KM |
Autor |
Wiadomość |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-01-27, 19:01 FIAT DUCATO 180 KM
|
|
|
Byłem dziś w ASO fiata , pogadałem troszkę i może ostrzegę tych, którzy napalają się na mocne ducato ....
Serwis zaciera łapy bo własnie te 180 KM daje im sporo frajdy finansowej ...
Po 150 tys padają wtryski , niby nic ale sama wymiana jednego wtrysku to tylko 650 PLN netto , nie da się go odkręcić tylko trzeba rozwiercić ... zabawy sporo .... ogólnie taka wymiana 4 sztuk z nowymi wtryskami to wydatek 10 000 zł ... jeśli ktoś chciałby dokonywać wymian taniej niż serwis to oni chętnie zlecą i dostarczą auta które czekają na placu na swoja kolej ...
Co więcej , po takiej wymianie gwarancji udzielają na tylko 50 tyś km
Więc jeśli kto by sobie upatrzył kampera z takim silnikiem to .... to może mieć sporo wydatków . |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-01-27, 19:51 Re: FIAT DUCATO 180 KM
|
|
|
BIORCA napisał/a: | ... jeśli ktoś chciałby dokonywać wymian taniej niż serwis to oni chętnie zlecą i dostarczą auta które czekają na placu na swoja kolej .... |
Czyżby próbowali Ciebie w to ubrać ? |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:00
|
|
|
NIE NIE ... ja nie mam takich ambicji by się pakować w takie dziwaczne tematy , mam swoja robotę i znajomych od których się dowiaduję co w trawie piszczy dookoła .... najbardziej mnie rozbawiła ta gwarancja na 50 tyś. km ,...
... są dukaciaki mające niecałe 2 lata z przebiegami po 200 tyś więc pakowanie 10 000 zł w tak niepewne g.... to lekka przeginka |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:07
|
|
|
BIORCA napisał/a: | nie da się go odkręcić tylko trzeba rozwiercić |
Woda z podszybia się leje na nie? |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:09
|
|
|
Nie pokazali mi technologii , nie wiem dlaczego tak się dzieje i mam nadzieję tego nigdy nie dotykać |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:38
|
|
|
No dobra, ale jaki cel ma w tym Fiat by opracowywać tak nietrwałe układy zasilania?
Trefna technologia czy perfekcyjne obliczenia?
Zrobić 150-200tys km w okresie gwarancyjnym wydaje się nie być problemem we współczesnym układzie autostrad.
Ja bym zrobił normalnie sabotaż, przed końcem gwarancji.
Mam tu na myśli latające busy z niestygnącymi silnikami a nie kampery.
.
Podobny syf był w TDCi u Forda, podobnie padały wtryski ale przez siejącą pompę, poprawili to.
Równolegle szedł niezawodny TDDi.
Również podobny syf był z siemensami w 2,0 TDi VW, też poprawili.
Fiat zrobi to samo zapewne, znaczy wyleczy chorobę wieku dziecięcego na koszt userów.
Co za chamska polityka. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:43
|
|
|
Pisałem już tu o tym. Nie masz narzędzi, wtrysków nie wymienisz Ja mam
Dokładnie, woda się leje i pozamiatane |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:46
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Pisałem już tu o tym. Nie masz narzędzi, wtrysków nie wymienisz Ja mam
Dokładnie, woda się leje i pozamiatane |
Ty masz, więc zarabiasz
Woda jak woda, ok, szkodnik. Ale ta niepokojąca trwałość wtrysków, tosz to jazda z duszą na ramieniu. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:47
|
|
|
160 KM też tak ma. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-01-27, 20:50
|
|
|
Gó.no prawda z tą trwałością. Różnie padają, brak jakiejś zależności. Jedno jest pewne, są mocniejsze od Fordowskich |
|
|
|
 |
mrsulki
weteran w średnim wieku

Twój sprzęt: Knaus BoxStar Street 600
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Gru 2007 Piwa: 44/22 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-01-27, 21:00
|
|
|
Tak się dzieje jak auta projektują księgowi |
_________________ Radek
Ignavis semper feriae sunt...
 |
|
|
|
 |
onionskin
stary wyga
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Gru 2013 Piwa: 46/141 Skąd: FMI
|
Wysłany: 2016-01-27, 22:07
|
|
|
Moja teoria: technolodzy materiałowi nie są w stanie (w rozsądnej cenie) opracować konstrukcji odpornej na paliwo takie jakie jest dzisiaj w produkcji- a tym bardziej nasze, często chrzczone nie wiadomo czym.
A ilu jest świadomych tego użytkowników dbających o to co leją a nie za ile?
Ciekawe bowiem- dlaczego to plaga padającego osprzętu w dieslach współgra z czasem ograniczenia zawartości siarki w ON o trzysta razy (nie procent)?
Może trzeba pilnować co jest na dnie filtra ON i reagować na objawy pierwotne a nie wtórne?
Ja tam wolę się zabezpieczyć na taką ewentualność dolewkami 2T do ON |
|
|
|
 |
RVrider
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: COACHMEN MIRADA
Nazwa załogi: CAMPEROWA RODZINA z KOSZALINA
Dołączył: 26 Lut 2013 Piwa: 3/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2016-01-27, 23:04
|
|
|
Mój brat ma Kampera CI na ducato 3.0 180KM ale ma na szczęście 35tkm więc jeszcze mu na trochę starczy hehe |
_________________ JESUS IS THE WAY |
|
|
|
 |
jubi-tom
trochę już popisał
Twój sprzęt: ducato blaszak
Dołączył: 03 Sty 2016 Postawił 1 piw(a) Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-02-21, 23:20
|
|
|
Problemy ogólne się pojawiają po ok 500 tyś kilometrów , wtryski po ok 300 tyś, skrzynia biegów w blaszce to nie słyszałem żeby się rozpadła ( chyba że ktoś zmieniał biegi jak w rajdówce), ale w plandece to po około 200000 km , bo są spore opory .Dwumasa ok 300 tys , no i standard klocki , tarcze i wszystkie eksploatacyjne, gumy , łączniki , tuleje, ł,ozyska . Strasze modele przed liftem mają problem z odprowadzeniem wody z podszybia bo zalewało komputer i gniły styki. model 180 hp nietety ale jest sporo wolniejsza jak 160 .
Doświadczenie z 20 aut |
|
|
|
 |
|