Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
FIAT DUCATO 180 KM
Autor Wiadomość
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-01-27, 19:01   FIAT DUCATO 180 KM

Byłem dziś w ASO fiata , pogadałem troszkę i może ostrzegę tych, którzy napalają się na mocne ducato ....

Serwis zaciera łapy bo własnie te 180 KM daje im sporo frajdy finansowej ...

Po 150 tys padają wtryski , niby nic ale sama wymiana jednego wtrysku to tylko 650 PLN netto , nie da się go odkręcić tylko trzeba rozwiercić ... zabawy sporo .... ogólnie taka wymiana 4 sztuk z nowymi wtryskami to wydatek 10 000 zł ... jeśli ktoś chciałby dokonywać wymian taniej niż serwis to oni chętnie zlecą i dostarczą auta które czekają na placu na swoja kolej ...

Co więcej , po takiej wymianie gwarancji udzielają na tylko 50 tyś km :)

Więc jeśli kto by sobie upatrzył kampera z takim silnikiem to .... to może mieć sporo wydatków .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-01-27, 19:51   Re: FIAT DUCATO 180 KM

BIORCA napisał/a:
... jeśli ktoś chciałby dokonywać wymian taniej niż serwis to oni chętnie zlecą i dostarczą auta które czekają na placu na swoja kolej ....


Czyżby próbowali Ciebie w to ubrać ? :chytry
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-01-27, 20:00   

NIE NIE ... ja nie mam takich ambicji by się pakować w takie dziwaczne tematy , mam swoja robotę i znajomych od których się dowiaduję co w trawie piszczy dookoła .... najbardziej mnie rozbawiła ta gwarancja na 50 tyś. km ,...
... są dukaciaki mające niecałe 2 lata z przebiegami po 200 tyś więc pakowanie 10 000 zł w tak niepewne g.... to lekka przeginka :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/606
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2016-01-27, 20:07   

BIORCA napisał/a:
nie da się go odkręcić tylko trzeba rozwiercić

Woda z podszybia się leje na nie?
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-01-27, 20:09   

Nie pokazali mi technologii , nie wiem dlaczego tak się dzieje i mam nadzieję tego nigdy nie dotykać :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2016-01-27, 20:38   

No dobra, ale jaki cel ma w tym Fiat by opracowywać tak nietrwałe układy zasilania?
Trefna technologia czy perfekcyjne obliczenia?
Zrobić 150-200tys km w okresie gwarancyjnym wydaje się nie być problemem we współczesnym układzie autostrad.
Ja bym zrobił normalnie sabotaż, przed końcem gwarancji.
Mam tu na myśli latające busy z niestygnącymi silnikami a nie kampery.
.
Podobny syf był w TDCi u Forda, podobnie padały wtryski ale przez siejącą pompę, poprawili to.
Równolegle szedł niezawodny TDDi.
Również podobny syf był z siemensami w 2,0 TDi VW, też poprawili.
Fiat zrobi to samo zapewne, znaczy wyleczy chorobę wieku dziecięcego na koszt userów.
Co za chamska polityka.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 223/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-01-27, 20:43   

Pisałem już tu o tym. Nie masz narzędzi, wtrysków nie wymienisz :haha: Ja mam :bigok
Dokładnie, woda się leje i pozamiatane ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2016-01-27, 20:46   

Gewehr napisał/a:
Pisałem już tu o tym. Nie masz narzędzi, wtrysków nie wymienisz :haha: Ja mam :bigok
Dokładnie, woda się leje i pozamiatane ;)

Ty masz, więc zarabiasz :bigok
Woda jak woda, ok, szkodnik. Ale ta niepokojąca trwałość wtrysków, tosz to jazda z duszą na ramieniu.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/606
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2016-01-27, 20:47   

160 KM też tak ma.
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 223/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-01-27, 20:50   

Gó.no prawda z tą trwałością. Różnie padają, brak jakiejś zależności. Jedno jest pewne, są mocniejsze od Fordowskich :haha:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mrsulki 
weteran
w średnim wieku


Twój sprzęt: Knaus BoxStar Street 600
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Piwa: 44/22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-01-27, 21:00   

Tak się dzieje jak auta projektują księgowi
_________________
Radek
Ignavis semper feriae sunt...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
onionskin 
stary wyga

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Gru 2013
Piwa: 46/141
Skąd: FMI
Wysłany: 2016-01-27, 22:07   

Moja teoria: technolodzy materiałowi nie są w stanie (w rozsądnej cenie) opracować konstrukcji odpornej na paliwo takie jakie jest dzisiaj w produkcji- a tym bardziej nasze, często chrzczone nie wiadomo czym.
A ilu jest świadomych tego użytkowników dbających o to co leją a nie za ile?

Ciekawe bowiem- dlaczego to plaga padającego osprzętu w dieslach współgra z czasem ograniczenia zawartości siarki w ON o trzysta razy (nie procent)?

Może trzeba pilnować co jest na dnie filtra ON i reagować na objawy pierwotne a nie wtórne?

Ja tam wolę się zabezpieczyć na taką ewentualność dolewkami 2T do ON :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RVrider 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: COACHMEN MIRADA
Nazwa załogi: CAMPEROWA RODZINA z KOSZALINA
Dołączył: 26 Lut 2013
Piwa: 3/2
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2016-01-27, 23:04   

Mój brat ma Kampera CI na ducato 3.0 180KM ale ma na szczęście 35tkm więc jeszcze mu na trochę starczy hehe :haha:
_________________
JESUS IS THE WAY
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jubi-tom 
trochę już popisał

Twój sprzęt: ducato blaszak
Dołączył: 03 Sty 2016
Postawił 1 piw(a)
Skąd: wrocław
Wysłany: 2016-02-21, 23:20   

Problemy ogólne się pojawiają po ok 500 tyś kilometrów , wtryski po ok 300 tyś, skrzynia biegów w blaszce to nie słyszałem żeby się rozpadła ( chyba że ktoś zmieniał biegi jak w rajdówce), ale w plandece to po około 200000 km , bo są spore opory .Dwumasa ok 300 tys , no i standard klocki , tarcze i wszystkie eksploatacyjne, gumy , łączniki , tuleje, ł,ozyska . Strasze modele przed liftem mają problem z odprowadzeniem wody z podszybia bo zalewało komputer i gniły styki. model 180 hp nietety ale jest sporo wolniejsza jak 160 .
Doświadczenie z 20 aut
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***