| Ford Transit historia | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | f68   weteran
 
  
 Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
 Nazwa załogi: f68
 Dołączył: 08 Paź 2007
 Piwa: 5/6
 Skąd: 3city
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2008-12-27, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | i jeszcze 2 
 
 
	
		| ford_transit_sky_high_monster_truck.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 6760 raz(y) 21,7 KB |  
 
	
		| 007.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 6760 raz(y) 105,75 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | jarymi   stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Ford Transit MK2 1980r. (po reanimacji)
 Nazwa załogi: Jagoda, Ryszard
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Otrzymał 4 piw(a)
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2009-01-07, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ciekawi mnie kto jeszcze na CT ma i użytkuje MK I lub MK II - można by wymienić doświadczenia |  
				| _________________ Pozdrawiam Jarymi
 i zapraszam do odwiedzenia
 forum "Water Camper Team"
 i "OldCamperTeam - Klub Dorosłego Kampera"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-07, 21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wszystkie Transity do 2000r maja bardzo dużo elementów takich samych lub bardzo podobnych |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | robert_smoldzino   doświadczony pisarz
 
 Twój sprzęt: LR i namiot
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Otrzymał 4 piw(a)
 Skąd: Smoldzino
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-08, 11:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam z Mk3 najbardziej zywotna jego czesc czyli silnik w LR. I nie zamienie na zaden inny wolnossacy diesel o pojemnosci 2,5, ten jest niezniszczalny. Widzialem kiedys takie co 600kkm przejechaly bez remontow silnika i to jako sluzbowe, czyli bezlitosnie. |  
				| _________________ www.podlasem.org
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-08, 11:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie tak   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-08, 13:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko Ford 
 
 
	
		| 88424.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 6620 raz(y) 97 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Aulos   weteran
 
  
 Twój sprzęt: Bürstner Solano na Ducato
 Nazwa załogi: SOKOŁY
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 14 Lut 2007
 Piwa: 62/37
 Skąd: Kołobrzeg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 10:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaczynam być dumny z tego,że mam Forda   |  
				| _________________ "Nosiciel nieuleczalnej kamperomanii"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Skorpion   Kombatant
 Normalny inaczej wariatek stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
 Nazwa załogi: Skorpion
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Piwa: 279/1351
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 12:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | tylko nikt nie napisal ile km ma ten fordzik na zdjeciu powyzej ma silnik  o mocy oklo 900KM |  
				| _________________ 
   
 Tadeusz
 Byle do przodu
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 13:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | To już przemilczałem  Camper wyścigowy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Arturo   stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: caravana ;)
 Dołączył: 05 Sie 2008
 Piwa: 2/1
 Skąd: niedaleko W-wy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 13:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ile sekund rozpędza się do 100km/h? Jaką ma zabudowę?
   |  
				| _________________ Arturo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Skorpion   Kombatant
 Normalny inaczej wariatek stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
 Nazwa załogi: Skorpion
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Piwa: 279/1351
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100 |  
				| _________________ 
   
 Tadeusz
 Byle do przodu
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Skorpion przesadziłeś   Jedną z najciekawszych zaprezentowanych wersji był Ford Transit WRT w barwach zespołu Ford Martini World Rally. Samochód ten napędzany jest seryjnym turbodoładowanym silnikiem diesla z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 2.4 l, zmieniono jedynie oprogramowanie sterujące pracą silnika i zwiększono ciśnienie doładowania, przez co otrzymano moc 180 KM. Moment obrotowy wzrósł do 400 Nm przy 2500 obr/min. Zastosowano samonośne nadwozie o stalowej konstrukcji, z usztywnioną klatką kabiny kierowcy. Przedni i tylny spojler wykonane są z włókna węglowego, zaś przedni zderzak o zmienionym profilu, z dodatkowymi otworami wlotu powietrza, połączony jest z kratą wlotu powietrza. Z przodu zastosowano niezależne zawieszenie z kolumnami MacPhersona, sprężyny śrubowe o zwiększonej sztywności, stabilizator przechyłów nadwozia i amortyzatory gazowe. Tylne zawieszenie to oś sztywna wsparta na pojedynczych resorach piórowych. Na przednich kołach zamontowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi, klocki węglowo-metalowe oraz wzmocnione elastyczne przewody hamulcowe. Z tyłu zastosowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi oraz zaciskiz pojedynczym tłoczkiem. Na wyposażeniu standardowym tej wersji znajdują się specjalne wieloramienne obręcze 18 x 8 cali, wykonane z lekkiego stopu magnezu. Wnętrze Forda Transit WRT zostało zmodyfikowane w porównaniu do wersji drogowej – dwa sportowe fotele kubełkowe z włókna węglowego wraz z w pełni regulowanymi wyczynowymi pasami bezpieczeństwa.W miejscu standardowej kierownicy zamontowano kierownicę wyczynową Alcantara z przełącznikami, na desce rozdzielczej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz informacyjny. Ponadto samochód ten wyposażony jest w klimatyzację, szyby boczne sterowane elektrycznie, immobilizer (w załączeniu pełna specyfikacja Forda Transit WRT oraz pozostałych adaptacji Forda Transit prezentowanych podczas Pikniku).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-09, 21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Skorpion napisał/a: |  	  | silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100 | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Skorpion   Kombatant
 Normalny inaczej wariatek stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
 Nazwa załogi: Skorpion
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Piwa: 279/1351
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-10, 08:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze nie ten co na zdjeciu ale jest taki egzemplarz ktory ma zamontowany silnikl F1 centralnie i przystosowany do wyscigow na torach |  
				| _________________ 
   
 Tadeusz
 Byle do przodu
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | AUTOJUR   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Cze 2007
 Piwa: 9/1
 Skąd: Poznań okolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-01-10, 09:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chodziło ci o model Supervan 3 lub 4  Dokładnych danych brak silnik 2.9 lub 3.2 
 
 
	
		| supervan3.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 192 raz(y) 88,73 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      |  |