 |
|
pilniepotrzebna pompa wakum do Peugota J5 2,5 td,91 r. |
Autor |
Wiadomość |
pingwin52
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Peugeot J5 Autostar 2,5D 1991r.
Dołączył: 28 Lut 2016 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 2016-07-12, 14:48
|
|
|
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj, mianowicie chodzi mi o głuche pukanie po odpaleniu, którego częstotliwość rośnie wraz z obrotami, jakoś nie mogę namierzyć w którym miejscu silnika. Po rozgrzaniu jest to mniej słyszalne, jednakże nadal występuję. Jest to dźwięk stłumiony, jakby stukać drewnianym klockiem o klocek. Czy to może być pompa vacum i czy wogole powinna być słyszalna? |
|
|
|
 |
xwi15
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato I REIMO&HOBBY 450
Nazwa załogi: Nie jestem automatem
Dołączył: 25 Gru 2016 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-01-04, 18:49
|
|
|
Drodzy forumowicze. "podepnę" się pod ten temat. W 2.5D występują dwie pompy próżniowe(fot 1 i fot. 2) W tej pierwszej jest tylko jeden króciec wyjściowy podłączony do serwo hamulca. Natomiast w drugiej są dwa z których jeden idzie do serwo a drugi...no włąśnie podejrzewam,że podłączony jest gdzieś do filtra powietrza. Pytanie tylko w którym miejscu. Ta pierwsza pompa mi się mi się "skończyła" i wymieniam ją na drugi typ, byłbym wdzięczny jakby ktoś mi podpowiedział gdzie podłączyć ten drugi króciec.
Z góry dziękuję za pomoc.
KP |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|