 |
|
ducato 1987, 2.5d, stukanie w zawieszeniu przód |
Autor |
Wiadomość |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-07-17, 00:25 ducato 1987, 2.5d, stukanie w zawieszeniu przód
|
|
|
puka. na kocich łbach np. słychać takie hurgotanie jakby jakiś element gumowy się wykruszył. zajrzałem na stronę iparts.pl, wyszedłem z założenia że pierwszy strzał to łączniki stabilizatora, znalazłem łączniki do ducato 280:
http://www.iparts.pl/czes...27-5113709.html
i.. nie widzę takiego elementu u siebie w zawieszeniu
1) czy to znaczy że tylko go nie zauważam, a jest schowany gdzieś gdzie go od spodu nie widać? czy po prostu ten element nie występuje w DI, a iparts.pl ma pomyłkę w przypisaniu części do modeli?
2) jutro umówiłem się w serwisie na oględziny, ale już teraz się zastanawiam czy profilaktycznie nie kupić i nie wymienić wszystkich elementów gumowych / wymiennych w zawieszeniu; ktoś potrafi z doświadczenia podpowiedzieć które z elementów zwyczajowo się wymienia / jakie mogę już teraz zamawiać?
3) w wahaczach z jednej strony jest tuleja gumowo-metalowa; ona jest wymienna, czy trzeba caly nowy wahacz?
pozdrawiam
serwan |
|
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-07-17, 07:49
|
|
|
serwan napisał/a: | puka. na kocich łbach | Równie dobrze może to być sworzeń wahacza ,
ale to jest zgadywanie , na szarpaki 10-20zł (stacja diagnostyczna) powiedzą ci co jest do zrobienia. |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2017-07-17, 10:16
|
|
|
W DI nie ma łączników. |
|
|
|
 |
Skwarek
Kombatant

Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 357/142 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-07-17, 11:18
|
|
|
Też miałem takie furkotanie na bruku, dziurach i kocich łbach. Diagności rozkładali ręce mówiąc że jest OK, i wymyślam. Ostatnio malowałem kołpaki kół, przypadkiem odkryłem przyczynę, były za luźne i one tak waliły dając dźwiękowy efekt luzów.
Sprawdź, jeśli masz kołpaki.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
sqbik
początkujący forumowicz
Dołączył: 16 Lip 2017 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-07-18, 22:41
|
|
|
ad 2. nie wymieniaj wszystkich gumowych elementów z 2 powodów: koszt wszystkich gumowych elementów wraz z wymianą raczej pójdzie w tysiące zł, po drugie nie ma żadnej pewności że przestanie stukać
ad 3. obie tuleje są wymienne |
|
|
|
 |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-07-19, 00:01
|
|
|
wczoraj byłem na SKP - facet pokręcił szarpakami, pokiwał głową, powiedział że na dole wszystko ok i on podejrzewa mocowanie amorka; dziś z kolei byłem już w warsztacie, powiedziałem co powiedział gość z SKP, szef kazał się przewieźć po dziurach, podniósł, opuścił, potrząchał i.. wskazał prawy drążek kierowniczy jako przyczynę pukania; w czwartek jadę na wymianę, jeżeli okaże się że miał rację uznam go za fachowca.. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|