 |
|
Silnik 2,8HDI pali się "check engine" |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-07-21, 12:49
|
|
|
Roberto napisał/a: | Portimao |
Formacje skalne na plazy wszystko rekompensują. |
|
|
|
 |
Roberto
weteran

Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 69/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-07-22, 17:54
|
|
|
zbyszekwoj napisał/a: | Roberto napisał/a: | Portimao |
Formacje skalne na plazy wszystko rekompensują. |
Nie wiem czy to są formacje skalne, ale niewątpliwie widok znacznej ilości różnej wielkości pagórków, występujących parami i rozsianych po plaży, rekompensuje wiele niedogodności |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
 |
|
|
|
 |
Roberto
weteran

Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 69/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-07-31, 09:50
|
|
|
Ciąg dalszy historii pewnej kontrolki
W drodze powrotnej, jakieś 30 km przed Świeckiem, kontrolka znów się zapaliła
Autko tak jak poprzednio pomykało bez jakichkolwiek problemów, więc profilaktycznie czym prędzej popędziłem na polską stronę
Kilka kilometrów po przejechaniu granicy zaczęło szarpać, znów jeden cylinder wypadał z obiegu.
Zatrzymałem się i sprawdziłem naprawiany przewód i wtyczki pracuje równo, więc maska w dół i jadę. Trochę nierówności i powtórka z rozrywki. I tak jeszcze parę razy. Miałem dość i w Gorzowie Wlkp. poszliśmy spać.
Rano szybka naprawa - wymiana starego "patentu" na nowy i dalej w drogę.
Po kilkunastu kilometrach - wiadomo
Miarka się przebrała Odizolowałem przewody wszystkich wtrysków i okazało się, że oprócz tego naprawianego przeze mnie, wcześniej ktoś już wymieniał pozostałe wtyczki sztukując przewody.
Metodą prób i błędów doszedłem do tego, iż to wtyczka na innym wtrysku jest po prostu luźna. Przeczyściłem i podoginałem blaszki, złożyłem i....
I tak już bez jakichkolwiek przygód dotarliśmy do domu
A teraz pytanko do znawców:
Czy problem tych wtyczek jest szerzej znany, czy to tylo u mnie taki wypadek przy pracy |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
 |
|
|
|
 |
onionskin
stary wyga
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Gru 2013 Piwa: 46/141 Skąd: FMI
|
Wysłany: 2017-08-01, 10:12
|
|
|
Prawdopodobnie to notoryczny problem.
Tyle że po odstawieniu do "mechanika" okazuje się że trzeba wymienić turbo, pare wtrysków i pompe WC
Mój guru od diesli twierdzi, że 60% usterek w nowoczesnych dieslach to właśnie kabelki i nieszczelności, a 90% z pozostałych 40% to kwestia zasilania w paliwo po stronie niskiego ciśnienia. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|