Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Master obrócona panewka silnik 2,8 DTI i co dalej.
Autor Wiadomość
majsterus 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Ahorn 610, T5+kórnik Dethleffs RM2A
Dołączył: 04 Sie 2008
Skąd: wielkopolskie
Wysłany: 2018-08-15, 07:50   

Wniosek jest taki, aby unikać łoplów :mrgreen:
PSA jest jednak bardziej niezawodne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 76/32
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2018-08-15, 09:28   

Mnie, kilka lat temu,oberwała się świeca płomieniowa w iveco daily 2,8jtd.
W efekcie pękła tuleja cylindra.Kupiłem nowy słupek silnika,zrobiłem głowicę,przerzuciłem osprzęt i od tej pory silnik przeleciał ok.250 tyś.km
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-16, 13:35   

Obawiam się że u mnie może być to samo co na zdjęciach pokazanych przez kolegę.
Po odpaleniu silnika stukot moim zdaniem był słyszalny u góry.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-17, 18:36   

tom-cio napisał/a:
Przerabialem to u siebie w zeszlym roku u mnie tratatatat i kupa dymu,rozebralem ten siknik i okazalo sie ze upalilo zawor a ten wpadl do cylindra a tlok go wbil w glowice z ktorej to plyn chlodniczy dostal sie do cylindra i poztawil wspomniana zaslone dymna.Panewki w tych silnikach sa niezniszczalne.


Być może i u mnie jest tak samo.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 19:09   

Tak samo stało się i u mnie, tylko jeszcze wtrysk uszkodziło. Nie do wykręcenia.
Drugi silnik założony. Przejechałem na nim 6 tysięcy i chyba będę zmuszony go wymienić
na inny.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2018-11-21, 22:07   

Nie lepiej wyremontować skoro już trochę przeszedłeś z silnikiem, kupisz złom po kurierze albo firmie budowlanej :(
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 42/117
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-11-21, 22:26   

No ja mialem to szczescie, ze silnik dostalem(kupilem) od Kolegi z tego forum, za co jeszcze raz kolejny mu dzieki, od wymiany ma teraz 50tysiecy przejechane w rok i 5miesiecy.dziala super, tylkonpompe musialem zmienic
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 22:28   

Silny.
Zaufałem mechanikowi dał półroczną gwarancję.
Może ktoś z szanownych kolegów podpowie jaki jest koszt remontu silnika.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 147/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 22:34   

Tak na tip-top, trzeba liczyć 8-10tys.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 22:40   

tom-cio napisał/a:
No ja mialem to szczescie, ze silnik dostalem(kupilem) od Kolegi z tego forum, za co jeszcze raz kolejny mu dzieki, od wymiany ma teraz 50tysiecy przejechane w rok i 5miesiecy.dziala super, tylkonpompe musialem zmienic


Nigdy się na mechaniku do tej pory nie zawiodłem.
Tym razem zabrakło szczęścia, a szkoda szybki jest.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 42/117
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-11-21, 22:44   

Viper, a moze napisz co go boli, bo czasem drobnostka moze naprawde uprzykrzac zycie inwydaje sie ze caly silnik. Przecie wiesz ze tu fachowcy sa naprawde, Gewehr niejednemu juz lomogl wylezc z opresji(mnie tez :szeroki_usmiech )
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 22:49   

Gewehr napisał/a:
Tak na tip-top, trzeba liczyć 8-10tys.


Pompę i wtryski mam ok jutro odbieram go z serwisu w Ożarowie. Jutro będę wiedział więcej, podobno na 1 cylindrze jest słabiej. Nie wiem jeszcze wszystkiego dokładnie, podobno może być skrzywiony korbowód.
A jaki koszt za sam słupek ?.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 147/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 22:54   

Pewnie ze 4 koła.
Nie chce pisać tu cen, bo zaraz się znajdzie jakiś "komentator" co on by ze szwagrem taniej zrobił ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-21, 23:07   

tom-cio napisał/a:
Viper, a moze napisz co go boli, bo czasem drobnostka moze naprawde uprzykrzac zycie inwydaje sie ze caly silnik. Przecie wiesz ze tu fachowcy sa naprawde, Gewehr niejednemu juz lomogl wylezc z opresji(mnie tez :szeroki_usmiech )


Na zimnym silniku jest nie równa praca i dymi na niebiesko, po rozgrzaniu pracuje prawie idealnie.
Pompa i wtryskiwacze pracują prawidłowo. Ale dopiero jutro wszystkiego się dowiem.
_________________
Pozdrawiamy
Tadeusz & Iwonka

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 42/117
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-11-21, 23:11   

No to moj tez, nie pracuje Ci przyspieszacz kąta na pompie a Ty chcesz dobry silnik zmieniac, zobacz czybpracuje ciegno przyspieszacza, taka wajha pod linka od gazu. Z tym da sie zyc :mrgreen:

Dobra, edytije bo doczytalem ze pompa sprawdzona, ale na moje to dalej na przyspieszacz wyglada
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***