DUŻE europejskie kampery |
Autor |
Wiadomość |
moskit
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO CHIC-C LINE
Nazwa załogi: moskit
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Mar 2014 Piwa: 117/43 Skąd: Ożarów Maz.
|
Wysłany: 2018-10-02, 16:13
|
|
|
Oświećcie zasadę działania kierownicy w Morello Palace , czy jest nakładka czy inne rozwiązanie |
_________________ Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość
Vincent Van Gogh |
|
|
|
|
 |
Andrzej 73
Kombatant lawendowy

Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Andrzej 73
Kombatant lawendowy

Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 478/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-10-02, 18:14
|
|
|
Lepsze to niż blokada na koła.
Gdyby z takiej kierownicy było np. denko do plecaka... zabierasz na wycieczkę i nikt Ci kamperem nie odjedzie. .
Oczywiście wpusty jak w zamku Gerda dedykowane do danego auta. |
|
|
|
|
 |
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-10-02, 19:37
|
|
|
Bronek napisał/a: | Lepsze to niż blokada na koła.
Gdyby z takiej kierownicy było np. denko do plecaka... zabierasz na wycieczkę i nikt Ci kamperem nie odjedzie. .
Oczywiście wpusty jak w zamku Gerda dedykowane do danego auta. |
Wystarczy, żeby dobry specjalista dobrze zrobił odcięcie czujnika położenia wału korbowego. I też nikt nie odjedzie. Mam taką odcinkę, stawiam literka każdemu który to znajdzie |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
 |
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 478/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-10-02, 20:57
|
|
|
No ale kierownica jest i zachęca do próby odjechania.
Będzie złodziej pierdział w moje siedzenie... a tak... Tylko zdjęcie kół, przebije brak kierownicy.
Nasz kolega forumowy Oli z kierownic robi stoliczki, widziałem takową w Poznaniu. A tam gdzie jest w niej poduszka ma cukierki.
Czyli zdejmujesz kierownicę i masz stoliczek. Blat to kółko szklane. Ergonomia plus zabezpieczenie kamperowe. |
|
|
|
|
 |
jawi13
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Kamper z wielkiej promocji:GoMarket FR67112
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lut 2011 Piwa: 3/9 Skąd: okolice Radomska
|
Wysłany: 2018-10-02, 21:15
|
|
|
Jakie firmy robią / do niedawna robiły Duże kampery
Firma Świstak i Jego Milka |
|
|
|
|
 |
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-10-02, 21:45
|
|
|
jawi13 napisał/a: | Jakie firmy robią / do niedawna robiły Duże kampery
Firma Świstak i Jego Milka |
Hmm, był to jednak egzemplarz raczej przedprodukcyjny i z tego co kojarzę raczej ciężko się sprzedawał...
ps. Nasz rynek kamperowy jest tak strasznie mikry... przecież Arek (twórca Milki) powinien mieć masę lub choćby kilku chętnych na zlecenie budowy kampera a on swą Milkę z rok sprzedawał, echh... |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
 |
tomiy
doświadczony pisarz
Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 3/11
|
Wysłany: 2018-10-02, 22:53
|
|
|
Europejskie "zwykłe" 5t 3 osie dochodzą do 9 metrów. Wydaje się że w europie autem 9x2,3 wjedziesz w więcej miejsc niż 12x2,5m. z USA.
RV z USA są fajne gdyby nie ich design wnętrza. Jak w europie w latach 80-90. Mimo całej tej wielkości, slidów itd wydac 50-100 tys $ i mieś takie rustyki..... to nie mój gust. Próbowałem kiedyś znaleźć coś pod europejskie gusta to nowe około 400-500 tys$ kosztowały w nowoczesnym designie.
Jak szaleć to szaleć - przeróbka jakiegoś turystyka piętrusa to jest to |
|
|
|
 |
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-10-11, 19:20
|
|
|
tomiy napisał/a: | Europejskie "zwykłe" 5t 3 osie dochodzą do 9 metrów. Wydaje się że w europie autem 9x2,3 wjedziesz w więcej miejsc niż 12x2,5m. z USA.
RV z USA są fajne gdyby nie ich design wnętrza. Jak w europie w latach 80-90. Mimo całej tej wielkości, slidów itd wydac 50-100 tys $ i mieś takie rustyki..... to nie mój gust. Próbowałem kiedyś znaleźć coś pod europejskie gusta to nowe około 400-500 tys$ kosztowały w nowoczesnym designie.
Jak szaleć to szaleć - przeróbka jakiegoś turystyka piętrusa to jest to |
Tyle, że przeróbka tych ich śmiesznych Ludwików XV na coś współczesnego to są w sumie groszowe sprawy. Nowe fronty i oświetlenie, żaden wyczyn.
Bardziej przykre jest to, że w zasadzie nie można w EU kupić Dużego kampera np na bazie Ducato 3.0 czy Iveco i mieć i porządny rozmiar i w miarę sensowne koszty i brak problemów z serwisem. Takie życie. I czemu Europa nie ogarnia zupełnie tematu slajdów też nie mam pojęcia.
Są Phoenixy czy Concorde ale to na bazie ciężarówek i wygrana w lotto nie wystarczy.
ps. Ze 3 lata temu oglądałem amerykańską alkowę ze slajdem. Po wymianie frontów i tapicerki byłby super (v8już z lpg, elektryka 230v, generator itp itd), z dużym slajdem kosztował ok 140 tys zł. Niestety miałem wtedy kampera i inne wydatki bo bym go kupił na pewno. |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
 |
Wojciechu
Kombatant

Twój sprzęt: był - ducato frankia,jest- burstner t603
Nazwa załogi: marwoj
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Wrz 2013 Piwa: 159/151 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2018-10-11, 21:44
|
|
|
Ja kilka słów o Morelo. Stałem pewien czas w Jarosławcu vis-a-vis Niemca w ogromnym Morelo. Kamper wielkości ogromnego autobusu, luksusowo wyposażony i pewnie ogromnie drogi. Intrygował mnie jednak jego właściciel i puszysta grecien z owego kampera. Oboje latali za potrzebą po toy - toyach, i kamperowali na dzikusa. Tak sobie myślę - ile to trzeba było z ich strony wyrzeczeń , by posiadać tak luxusowego kampera. |
_________________ prof-os
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 |
|
|
|
 |
tomiy
doświadczony pisarz
Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 3/11
|
Wysłany: 2018-10-12, 09:48
|
|
|
Bajaga napisał/a: |
Tyle, że przeróbka tych ich śmiesznych Ludwików XV na coś współczesnego to są w sumie groszowe sprawy. Nowe fronty i oświetlenie, żaden wyczyn.
Bardziej przykre jest to, że w zasadzie nie można w EU kupić Dużego kampera np na bazie Ducato 3.0 czy Iveco i mieć i porządny rozmiar i w miarę sensowne koszty i brak problemów z serwisem. Takie życie. I czemu Europa nie ogarnia zupełnie tematu slajdów też nie mam pojęcia.
Są Phoenixy czy Concorde ale to na bazie ciężarówek i wygrana w lotto nie wystarczy.
ps. Ze 3 lata temu oglądałem amerykańską alkowę ze slajdem. Po wymianie frontów i tapicerki byłby super (v8już z lpg, elektryka 230v, generator itp itd), z dużym slajdem kosztował ok 140 tys zł. Niestety miałem wtedy kampera i inne wydatki bo bym go kupił na pewno. |
Przeróbka frontów - może być sensownym zadaniem.
Europejskie na Ducato 8,8m długości 3 osie 5T nowe kosztują na mobile.de jakies 80 tys euro. Używane - nie wiem |
|
|
|
 |
mischka
Kombatant

Twój sprzęt: Knaus
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Lut 2016 Piwa: 143/168 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 2018-10-12, 14:45
|
|
|
prof-os, może był nowy i szkoda im było tam nas..ać |
_________________ W życiu piękne są tylko chwile... |
|
|
|
 |
koko
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 71/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-10-15, 04:15
|
|
|
Chyba 280 tys Eur |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
 |
|