Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Głośne wtryski 1,9D
Autor Wiadomość
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-10-30, 18:46   Głośne wtryski 1,9D

Wymieniony rozrząd w/g znaków, próba regulacji pompą nic nie dała. Co może powodować głośną pracę :?:
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 132/85
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-30, 18:59   

Podstawowe pytanie: Czy przed rozrządem było ok?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
remi 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Rapido 9090DF
Nazwa załogi: MIR
Dołączył: 13 Lut 2014
Piwa: 3/1
Skąd: klamry
Wysłany: 2018-10-30, 20:10   

Jestem niedowiarkiem dlatego po każdym rozrządzie kręcę wałem trzy razy i dopiero wiem że jest ok,pomimo że koledzy z hurtowni dobierają klamoty z katalogiem to i tak liczę zęby na pasku, teoretycznie to jest gwarancja że wszystko jest po staremu ,jeszcze dochodzi kwestia ustawienia pompy.Gewer dał pytanie które powinno cię skłonić do wyciągnięcia wniosku czy twój mechanik dał ciała, czy klamoty źle dobrane.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Agat 
stary wyga


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2016
Piwa: 43/31
Skąd: z nad morza ;-)
Wysłany: 2018-10-31, 00:02   

Krzysztof na bank robił to sam. Ma techniczny "łeb" i duże doświadczenie więc podstawowe sprawy pewnie już sprawdził. Skoro zadał pytanie to znaczy się jest głębszy problem...
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-10-31, 20:01   

Gewehr napisał/a:
Podstawowe pytanie: Czy przed rozrządem było ok?

Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Wymieniałem silnik (przy Twojej pomocy w sprawie pompy :lol: ), chociaż mówili, że wymieniali rozrząd ja to zrobiłem jak w każdym kupowanym aucie... tak dla pewności.
Znaki są ok, przejechałem kilkaset km i sprawdzałem. Próbowałem opóźnić wtrysk przesuwając pompę, ale jest już do końca.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-10-31, 20:05   

Abo nie dostałem powiadomienia o odpowiedzi, abo je przegapiłem wczoraj :szeroki_usmiech
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 132/85
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-31, 20:11   

Imo w niej zdejmowałeś, dobrze kojarzę?
Nie wiem który masz 1.9, ale w którymś były dwa znaki do pompy i może tu się pomyliłeś. Równie dobrze, może nie odbija przyspieszacz kąta wtrysku.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-11-02, 07:18   

Nie wiem czemu nie mam powiadomień o odpowiedzi w tym wątku.
Dobrze kojarzysz z tym imo :lol:
Znak mam na kole pompy jeden. Przyspieszacz zrobiłem z automatu na ręczny bo wstawiłem swój stary termostat ze względu na układ węży. Po cofnięciu przyspieszacza wyraźnie zmieniają się obroty, więc działa.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 132/85
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-02, 07:38   

Dwa znaki były na obudowie, nie na kole.
Może ten silnik pracuje prawidłowo, a Ty jedynie masz takie wrażenie? 1.9 nigdy nie były wzorem kultury pracy. Na zimnym silniku, to jakby nakrętki na tłoku latały :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-11-02, 17:59   

Gewehr napisał/a:
Dwa znaki były na obudowie, nie na kole.
Może ten silnik pracuje prawidłowo, a Ty jedynie masz takie wrażenie? 1.9 nigdy nie były wzorem kultury pracy. Na zimnym silniku, to jakby nakrętki na tłoku latały :mrgreen:

Na obudowie były rzeczywiście dwa znaki. Ustawiłem na tym na którym oni mieli wcześniej ustawione. Wydaje mi się teraz, że jest ustawiony na tym pierwszym, wcześniejszym. Muszę to sprawdzić.
Dzięki :spoko

Czemu ja tu nie mam tych powiadomień o odpowiedzi :shock: :?:
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 40/45
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2018-11-13, 17:11   

U mnie znaki były jednak na kole, nie na obudowie. Jeden zaznaczony żółtą farbą.
Przyczyna jednak była w zbyt szybkim wtrysku. Przy ponownych oględzinach okazało się, że jednak pompa da się jeszcze cofnąć. Była po prostu tak przypieczona, że wydawało mi się iż to to już krańcowa pozycja.
Teraz jest wszystko O.K. Dzięki jeszcze raz za pomoc.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***