Głośne wtryski 1,9D |
Autor |
Wiadomość |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-10-30, 18:46 Głośne wtryski 1,9D
|
|
|
Wymieniony rozrząd w/g znaków, próba regulacji pompą nic nie dała. Co może powodować głośną pracę |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-10-30, 18:59
|
|
|
Podstawowe pytanie: Czy przed rozrządem było ok? |
|
|
|
 |
remi
trochę już popisał
Twój sprzęt: Rapido 9090DF
Nazwa załogi: MIR
Dołączył: 13 Lut 2014 Piwa: 3/1 Skąd: klamry
|
Wysłany: 2018-10-30, 20:10
|
|
|
Jestem niedowiarkiem dlatego po każdym rozrządzie kręcę wałem trzy razy i dopiero wiem że jest ok,pomimo że koledzy z hurtowni dobierają klamoty z katalogiem to i tak liczę zęby na pasku, teoretycznie to jest gwarancja że wszystko jest po staremu ,jeszcze dochodzi kwestia ustawienia pompy.Gewer dał pytanie które powinno cię skłonić do wyciągnięcia wniosku czy twój mechanik dał ciała, czy klamoty źle dobrane. |
|
|
|
 |
KACPERKI 2
weteran Dawniej nick: Agat ;-)

Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: Palma na boku ;-)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lut 2016 Piwa: 60/59 Skąd: z nad morza ;-)
|
Wysłany: 2018-10-31, 00:02
|
|
|
Krzysztof na bank robił to sam. Ma techniczny "łeb" i duże doświadczenie więc podstawowe sprawy pewnie już sprawdził. Skoro zadał pytanie to znaczy się jest głębszy problem... |
_________________ Po prostu od dawna lubię Mercedesy... ;-) osobowe i takie... z "Palmą na boku" ;-)
 |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-10-31, 20:01
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Podstawowe pytanie: Czy przed rozrządem było ok? |
Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Wymieniałem silnik (przy Twojej pomocy w sprawie pompy ), chociaż mówili, że wymieniali rozrząd ja to zrobiłem jak w każdym kupowanym aucie... tak dla pewności.
Znaki są ok, przejechałem kilkaset km i sprawdzałem. Próbowałem opóźnić wtrysk przesuwając pompę, ale jest już do końca. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-10-31, 20:05
|
|
|
Abo nie dostałem powiadomienia o odpowiedzi, abo je przegapiłem wczoraj |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-10-31, 20:11
|
|
|
Imo w niej zdejmowałeś, dobrze kojarzę?
Nie wiem który masz 1.9, ale w którymś były dwa znaki do pompy i może tu się pomyliłeś. Równie dobrze, może nie odbija przyspieszacz kąta wtrysku. |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-11-02, 07:18
|
|
|
Nie wiem czemu nie mam powiadomień o odpowiedzi w tym wątku.
Dobrze kojarzysz z tym imo
Znak mam na kole pompy jeden. Przyspieszacz zrobiłem z automatu na ręczny bo wstawiłem swój stary termostat ze względu na układ węży. Po cofnięciu przyspieszacza wyraźnie zmieniają się obroty, więc działa. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-11-02, 07:38
|
|
|
Dwa znaki były na obudowie, nie na kole.
Może ten silnik pracuje prawidłowo, a Ty jedynie masz takie wrażenie? 1.9 nigdy nie były wzorem kultury pracy. Na zimnym silniku, to jakby nakrętki na tłoku latały |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-11-02, 17:59
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Dwa znaki były na obudowie, nie na kole.
Może ten silnik pracuje prawidłowo, a Ty jedynie masz takie wrażenie? 1.9 nigdy nie były wzorem kultury pracy. Na zimnym silniku, to jakby nakrętki na tłoku latały |
Na obudowie były rzeczywiście dwa znaki. Ustawiłem na tym na którym oni mieli wcześniej ustawione. Wydaje mi się teraz, że jest ustawiony na tym pierwszym, wcześniejszym. Muszę to sprawdzić.
Dzięki
Czemu ja tu nie mam tych powiadomień o odpowiedzi |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2018-11-13, 17:11
|
|
|
U mnie znaki były jednak na kole, nie na obudowie. Jeden zaznaczony żółtą farbą.
Przyczyna jednak była w zbyt szybkim wtrysku. Przy ponownych oględzinach okazało się, że jednak pompa da się jeszcze cofnąć. Była po prostu tak przypieczona, że wydawało mi się iż to to już krańcowa pozycja.
Teraz jest wszystko O.K. Dzięki jeszcze raz za pomoc. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
Kubbek
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato I 1986
Dołączył: 27 Lip 2017 Postawił 8 piw(a) Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2019-01-09, 22:53
|
|
|
Sorki za mały off topic - czy ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest pompa paliwa w ducato 1? Bosh czy lucas |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2019-01-09, 23:09
|
|
|
Kubbek napisał/a: | Sorki za mały off topic - czy ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest pompa paliwa w ducato 1? Bosh czy lucas |
2.4 i 2.5 miały Boscha. 1.9 na 99% również. J5 i C25 miały Lucasa, bynajmniej tak mi pamięć podpowiada |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
Kubbek
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato I 1986
Dołączył: 27 Lip 2017 Postawił 8 piw(a) Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2019-01-09, 23:11
|
|
|
Chodzi mi najbardziej o 1,9D. Mam instrukcję, ale te dane są dosyć enigmatycznie przedstawione :-)
P1000873.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 2726 raz(y) 152,26 KB |
P1000989.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 2726 raz(y) 153,25 KB |
P1000987.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 2726 raz(y) 141,57 KB |
P1000986.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 2726 raz(y) 152,92 KB |
P1000872.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 2726 raz(y) 152,93 KB |
|
|
|
|
 |
zenek513
trochę już popisał
Dołączył: 30 Lis 2009 Piwa: 2/1 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2019-01-11, 18:17
|
|
|
U mnie 1.9 d pompa bosch, na dwa wałki. Jeden do napędu pompy, drugi napędza sekcje. |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
|