Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy AQUAPARK w Redzie .
Autor Wiadomość
miciurin 
weteran


Twój sprzęt: Fiat Ducato S.E.A A640
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Piwa: 17/84
Skąd: ja to wiem?
Wysłany: 2017-02-08, 22:35   

Jurek121175 napisał/a:
:Do "molo" kilkaset metrów :spoko


To macie miejsce z widokiem na morze :mrgreen:
_________________
Fiat Ducato 1,9 TD, 1989r, zabudowa Fendt 560 SK - był
Fiat Ducato 2,2 MultiJet, 2007r, zabudowa S.E.A A640 - był
Na pewno będzie kolejny kamper :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jurek121175 
stary wyga

Twój sprzęt: Ducato 2.8JTD Joint 154 2005r
Nazwa załogi: Jurek, Mariola, Erika, Laura
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 21/49
Skąd: Jerzykowo k/Poznania
Wysłany: 2017-02-09, 15:31   

Z widokiem na Aptekę i Urząd Skarbowy :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
weteran
Marek


Twój sprzęt: PLA na Fiacie
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 15/7
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2017-02-09, 19:53   

A było tak miło i spokojnie na początku, jak ludzie nie wiedzieli o Aquaparku :gwm
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
1. kamper BURSTNER 90r
2. kamper BURSTNER 91r
3. kamper CHAUSSON 2008
4. obecnie kamper PLA i kemping
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
miciurin 
weteran


Twój sprzęt: Fiat Ducato S.E.A A640
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Piwa: 17/84
Skąd: ja to wiem?
Wysłany: 2017-02-09, 20:30   

EwaMarek napisał/a:
A było tak miło i spokojnie na początku, jak ludzie nie wiedzieli o Aquaparku


Nie rozumiem Twojego komentarza, to źle że ludzie z różnych zakątków przyjeżdżają ??
_________________
Fiat Ducato 1,9 TD, 1989r, zabudowa Fendt 560 SK - był
Fiat Ducato 2,2 MultiJet, 2007r, zabudowa S.E.A A640 - był
Na pewno będzie kolejny kamper :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
piotr1 
Kombatant


Twój sprzęt: blaszak ducato w budowie
Nazwa załogi: ewaipiotr
Dołączył: 06 Wrz 2010
Piwa: 17/16
Skąd: gdańsk i okolice
Wysłany: 2017-02-10, 00:44   

A jak tam reklamowane rekiny w Aquaparku ? :lol: :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Blues mobil 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Cytryna-Fleurette
Nazwa załogi: Ignace
Dołączył: 12 Sty 2013
Skąd: Józefów
Wysłany: 2017-02-11, 22:36   

piotr1 napisał/a:
A jak tam reklamowane rekiny w Aquaparku ? :lol: :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Blues mobil 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Cytryna-Fleurette
Nazwa załogi: Ignace
Dołączył: 12 Sty 2013
Skąd: Józefów
Wysłany: 2017-02-11, 22:40   

Dokąd będą oddzielone od ludzi szybą, nigdy nie urosną :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
weteran
Marek


Twój sprzęt: PLA na Fiacie
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 15/7
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2017-02-12, 22:45   

:shock: A co nie rozumiesz?

Na codzień w firmie mam dość chałasu. Niestety w wekendy na basenach jest masa ludzi i zgiełk jest nie do zniesienia. Tłok do tego straszny.

Dlatego napisałem jak powyżej.

Podobnie było na innych Aquaparkach.

Pamiętam stary Uniejów jak było spokojnie ale jak się zaczęli reklamować i potem rozbudowali to ... nie byłem tam chyba od 2 lat :haha: a mam blisko.

Aż mnie ciarki przechodzą jak sobie przypomnę stanie w weekendy w kolejkach przed kasą po 30min...

Dlatego najfajniej jest przyjechać kamperkiem w piątek wieczorem i skoczyć od razu przed zamknięciem na basen. potem z samego rana jak nie ma tłoku i dalej w drogę :chytry

Najlepiej było za dawnych czasów w Grudziądzu na Termach. Taktyka podobna i zawsze był luz (no chyba ,że wycieczka ale to się pytałem pani z recepcji czy coś planują). Niestety teraz Grudziądz to tylko zwykła woda chlorowana - kiedyś to były prawdziwe wody geotermalne.
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
1. kamper BURSTNER 90r
2. kamper BURSTNER 91r
3. kamper CHAUSSON 2008
4. obecnie kamper PLA i kemping
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jurek121175 
stary wyga

Twój sprzęt: Ducato 2.8JTD Joint 154 2005r
Nazwa załogi: Jurek, Mariola, Erika, Laura
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 21/49
Skąd: Jerzykowo k/Poznania
Wysłany: 2017-02-13, 11:23   

My źle nie trafiliśmy :mrgreen: Pomorskie ferie miało wcześniej, więc był w miarę luz :szeroki_usmiech
Troszkę apetyt na te rekiny był większy :mrgreen: Na filmikach lepiej to wygląda, ale nie ma co narzekać - wycieczka się udała :yay:
W drodze powrotnej zaliczyliśmy jeszcze :ski: i do domciu :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 2/22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-17, 20:49   

Ja też byłem - przedwczoraj, a dzisiaj w Sopocie.
W sumie to nie ma porównania, Reda nowoczesny obiekt, wiele atrakcji, nowoczesne rozwiązania, ludzi na tyle nie dużo, że kolejki małe. Cenowo chyba to samo.
Sopot to już trochę inna epoka, bardziej dla ludzi z małymi dziećmi. W mojej opinii 2 godziny to maks.
W Sopocie przy aquaparku oglądałem pięknego kamperka: http://portal.lellek.pl/l...16.html?grupa=6
cena szokująca jednak.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Comsio 
weteran
weteran cepek

Twój sprzęt: Ducato II 2,5 tdi 670 Eura Mobil
Nazwa załogi: COMSIOWIE
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lut 2013
Piwa: 38/166
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-12-27, 17:15   

Odświeże temat :mikolaj
Można nocować przy Aquaparku, bo planuje wylondować w piątkowy wieczór.
_________________
Całe życie mówię , że do flaszki trza dwojga.
Asia i Wiesław pozdrawiają.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MECENAS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 480/695
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2018-12-27, 18:14   

można , miejsca wszedzie pełno za basenami i po drugiej stronie ulicy parking wielki jest . :lol:
_________________
MAPA DARMOWYCH MIEJSCÓWEK KAMPEROWYCH W Polsce ... podziel się swoimi wiadomościami :)
https://polskicaravaning.pl/miejscowki

lepciak , Komplet , ty wiesz , głup... jesteś :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
martini44 
Kombatant


Twój sprzęt: Frankia A610
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 71/164
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2018-12-27, 20:46   

My w niedziele będziemy dupy moczyć :-P
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***