Zbiornik LPG wstawiłem se. Ver3 |
Autor |
Wiadomość |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-10-31, 08:23
|
|
|
Socale napisał/a: | lecz on po prostu nie będzie działał, bo nie będzie musiał działać. | Jeżeli jest to podciśnieniowy (do I i II generacji) to nie będzie działać .
Ale stosując ciśnieniowy ,jak najbardziej zadziała ,
w lato będzie hulać nawet na każdym innym samochodowym ,
jest tylko ale co jesienią - zimą :
musi być w cieple a jednocześnie w miejscu wentylowanym na zewnątrz .
czy pobór ogrzewania , kuchenki i lodówki jednocześnie nie okaże się za duży aby nie przymarzał .
ale to okaże się w praniu |
Ostatnio zmieniony przez amples 2019-10-31, 08:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-31, 08:23
|
|
|
JanKowal napisał/a: | trochę przepłacone (100%), |
Co najwyżej 20%. Oferta uzbrojonej butli u Ptaka było ponad 200Euro plus dodatki. |
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-10-31, 09:20
|
|
|
Joasia I Wielka napisał/a: | reduktor/parownik, ale do motocykli (jest taki Tomasetti) i nie trzeba do niego dopływu płynu grzewczego tylko ogrzewa się powietrzem,
No i teraz się zacznie |
Sprawdziłem to jest podciśnieniowy ,
Nie będzie działać
zresztą jak wspomniał Socale .
Nic się nie zacznie .
edyta:
chociaż nie wiem jak w tym przypadku ale kiedyś (dawno temu) bawiąc się regulacją podcisnieniowca ,
doszedłem do takiego punktu ze mimo braku podciśnienia (silnik zgaszony) swoje dawał . |
Ostatnio zmieniony przez amples 2019-10-31, 10:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JanKowal [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-10-31, 10:24
|
|
|
zbyszekwoj napisał/a: | JanKowal napisał/a: | trochę przepłacone (100%), |
Co najwyżej 20%. Oferta uzbrojonej butli u Ptaka było ponad 200Euro plus dodatki. |
W ofercie "GasBank" 155€ ja kupiłem za 1350zł
155x4,3=666,5x2=1333zł
ponad 100%
Generalnie cena bardzo niska, w porównaniu z metalowymi w tej samej cenie (ok1400zł), kompozytowa ma wielką przewagę wagową, a nowa cena bardzo niska... |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2019-10-31, 13:16
|
|
|
JanKowal napisał/a: | W ofercie "GasBank" 155€ ja kupiłem za 1350zł |
hola,hola
jeśli coś porównujesz to
porównuj takie same przedmioty,
https://www.carbonzorro.c...e-included.html
lub raczej (bo takie u nas sprzedajemy
https://www.ebay.de/itm/K...KZcTVFc4QTY-MHA
racz również zauważyć że ceny na stronie do której się odwołujesz to ceny bez podatku 23%
pozostają jeszcze koszty dostawy
o montażu nie wspominam |
|
|
|
|
 |
GasBank
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Bedford Rascal Bambi
Dołączył: 24 Paź 2019 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-31, 13:29
|
|
|
Homologacja oczywiście jest ale brak odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego uniemożliwia szprzedaćż w PL, ewentualnie nikt nie wie pod jakie to przepisy podciągnąć, bo zbiornik LPG zamontowany na stałe ale nie jako paliwo do auta. |
|
|
|
 |
Joasia I Wielka ;)
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Joasia & Spółka
Dołączyła: 26 Paź 2016 Piwa: 9/8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-31, 13:50
|
|
|
Bronek napisał/a: | Dziwna kobieta co ma jaja Ewolucja? Czy to tylko wirtialne?
|
Jaja to jednak wirtualne, ale ja realna jestem Ostatnio z moim kumplem o tym rozmawialiśmy, bo nasz jeden wspólny znajomy (nota bene też tu zagląda) w końcu miał okazję mnie zobaczyć na żywo i chyba mu obraz nie pasował do wyobrażenia Więc zastanawialiśmy się (z kumplem ) jak tu udowodnić, ze ja nie jakaś przeróbka tylko autentyk no i wyszło, że jakąś sesję zdjęciową powinnam zrobić, najlepiej nude |
_________________ Joasia
Nie ważne ile masz w życiu szczęścia, ważne ile z niego wykorzystasz |
|
|
|
 |
Joasia I Wielka ;)
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Joasia & Spółka
Dołączyła: 26 Paź 2016 Piwa: 9/8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-31, 14:01
|
|
|
Pogadałam z gazownikiem. Ja nie przerabiam wielozaworu, więc wszystko zadziała jak w motorze. Parownik jest w środku w przewiewnym, ale jednak ciepłym miejscu. To urządzenia ma przewidziane 4 kg/h, Truma potrzebuje reduktora 1,5 kg/h więc nie jest jakoś za dużo. Zdecydowałam się na to rozwiązanie tylko dlatego, że jeśli będę gdzieś (zwłaszcza góry) gdzie w nocy spada poniżej 0 to nie będę miała (tak myślę) problemów z butanem a pewnie nie zawsze jest dostęp do samego propanu, zresztą wiecie.
Więc dlaczego miałoby nie zadziałać??!! jeśli w motorze ciągnie gaz z butli bez problemów!! przecież nie ma dodatkowego urządzenia ciągnącego... gaz |
_________________ Joasia
Nie ważne ile masz w życiu szczęścia, ważne ile z niego wykorzystasz |
|
|
|
 |
krimar
Kombatant

Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2019-10-31, 14:39
|
|
|
GasBank napisał/a: | Homologacja oczywiście jest ale brak odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego uniemożliwia szprzedaćż w PL |
a ściągnęłaś i przeczytałeś homologację ze strony producenta (i kto ją wydał)?
dla wyjaśnienia zbiorniki montowane w samochodach nie leżą w gestii UDT, lecz TDT |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-10-31, 15:01
|
|
|
Joasia I Wielka napisał/a: | przecież nie ma dodatkowego urządzenia ciągnącego... gaz | Jest podciśnienie w kolektorze ssącym (silniki wolnossące)
im wyższe obroty tym większe podciśnienie a tym samym więcej zaciąga gazu poprzez mikser połączony z wyjściem reduktora (dotyczy I i II generacji) |
|
|
|
|
 |
adaml61
weteran

Twój sprzęt: Peugot boxer blaszak
Nazwa załogi: Adam i Stasia
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Sty 2017 Piwa: 167/132 Skąd: LUBUSKIE- FSD
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:01
|
|
|
amples napisał/a: | Joasia I Wielka napisał/a: | przecież nie ma dodatkowego urządzenia ciągnącego... gaz | Jest podciśnienie w kolektorze ssącym (silniki wolnossące)
im wyższe obroty tym większe podciśnienie a tym samym więcej zaciąga gazu poprzez mikser połączony z wyjściem reduktora (dotyczy I i II generacji) | Nie do końca tak jest w 3genie też ,z tym że podciśnienie poprzez mapsensor steruje czasem wtrysk , w 1i2 genie napięciem chwilowym membrany i wzrostem ciśnienia na wyjścui z parownika ,resztę załatwia silnik krokowy . |
|
|
|
 |
007jędruś
zaawansowany

Twój sprzęt: Hymer
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2018 Piwa: 8/21 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:29
|
|
|
amples napisał/a: | Joasia I Wielka napisał/a: | przecież nie ma dodatkowego urządzenia ciągnącego... gaz | Jest podciśnienie w kolektorze ssącym (silniki wolnossące)
im wyższe obroty tym większe podciśnienie a tym samym więcej zaciąga gazu poprzez mikser połączony z wyjściem reduktora (dotyczy I i II generacji) |
ampels ma rację ten motocyklowy nie zadziała.
Zadzialalby gdyby na krućcu fazy lotnej parowania motocyklowego pojawiło się podciśnienie.
Między reduktorem kampera a parownikiem, podciśnienia nie będzie więc membrana nie otworzy zaworka gazowego w parowniku. |
|
|
|
 |
007jędruś
zaawansowany

Twój sprzęt: Hymer
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2018 Piwa: 8/21 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:36
|
|
|
Zadziała za to parownik samochodowy stosowany do wtrysku gazu.
On na krućcu fazy lotnej wykazuje spore ciśnienie gazu w okolicach o ile dobrze pamiętam 1,5 bara, z możliwością regulacji tegoż ciśnienia. Tylko czy bez ogrzania go nie zamarznie tego nie wiem. |
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-10-31, 19:00
|
|
|
adaml61 napisał/a: | Nie do końca tak jest .......w 1i2 genie napięciem chwilowym membrany i wzrostem ciśnienia na wyjścui z parownika ,resztę załatwia silnik krokowy .
| Nie do końca tak jest
w I gen. miałeś śrubę ustawioną na stałe , w II gen. tą śrubę zastąpił silnik krokowy który starał się korygować skład .
a w III nie stosowało się reduktorów podciśnieniowych
007 napisał/a: | fazy lotnej wykazuje spore ciśnienie gazu w okolicach o ile dobrze pamiętam 1,5 bara, | W zależności od typu-modelu od 0.8 do 1.5
Co do podciśnieniowego idzie go zmodyfikować ,
ale lepiej nie pisać bo ktoś nie obeznany w temacie może sobie kuku zrobić ,
a i zaraz by się tu pojawił "taki jeden strażnik homologacji" |
|
|
|
|
 |
Joasia I Wielka ;)
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Joasia & Spółka
Dołączyła: 26 Paź 2016 Piwa: 9/8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-31, 21:49
|
|
|
z tego co piszecie to problem w tym, że zaworek się nie otworzy i nie puści gazu?! Douczyłam się trochę i jeszcze gupsza jestem
1. z uwagi na konstrukcję:
- membranowe (stosowane we wszystkich generacjach gazowych układów zasilania),
a) jednostopniowe (stosowane w systemach IV generacji),
b) dwustopniowe (stosowane we wszystkich generacjach systemów, przede wszystkim w I i II generacji),
- tłokowe, z reguły budowane jako jednostopniowe (stosowane w systemach IV generacji),
2. z uwagi na sposób zabezpieczenia części niskociśnieniowej reduktora przed wypływem gazu przy niepracującym silniku:
- pneumatyczne (stosowane w systemach I generacji),
- elektroniczne (stosowane we wszystkich generacjach systemów),
no i co tu kurna wybrać??!! |
_________________ Joasia
Nie ważne ile masz w życiu szczęścia, ważne ile z niego wykorzystasz |
|
|
|
 |
|