Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
opony do ducato
Autor Wiadomość
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-23, 16:00   

czasami robi sie hambrowanie resorow ale to daje drodki efekt ,sprawdz czy nie poluzowal sie nigdzie na trzymaniu i czy przedladki pomiedzy piorami sa na miejscu
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2009-04-24, 01:07   

i tu jest problem po wymontowaniu z auta nabrał własciwego kształtu tz.3 górne pióra skierowane w górę 2 dolne proste nie wiem czy to nie jakaś dokładka w dokumentach mam jakąś instrukcje z wymiarami i sposobem montażu takiej doładki więdz rodzi się u mnie podejrzenie że to dokładka a kamper za cięzki sruby mocujące do ramy zawieszenie tylne resoru i przód resoru wyglądają jakby były nowe na zewnątrz skorodowane nie wiele po wykręceniu czyste ocynkowane ale czyste kamper ma 18 lat a nie wyglądają na ten wiek
rodzi się pytanie ile piór powinien miecfiat ducato model 14 na tlnym zawieszeniu 3 a może 5
u mnie przy 3 to raczej wygnie sie w drugą strone 2900kg pusty
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2009-04-24, 01:09   

i jeszcze jedno nie ma on przekładek pomiędzy piórami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wbobowski 
Kombatant
moder


Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I-645 DB Ducato 2,5TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Piwa: 353/133
Skąd: Lublin - Dąbrowica
Wysłany: 2009-04-24, 01:17   

eler1 napisał/a:
Cytat:
# Znak M+S podkreśla wzmocnioną przyczepność, a nie pozycje typowej opony zimowej
# Możliwość zastosowania całorocznie w strefach z umiarkowaną porą zimną


Własnie o tym napisałem w punkcie 1. i 2.
A M+S to opona błotno-śniegowa
_________________
Włodek i Ela

Nasze kamperki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
majsterus 
zaawansowany


Twój sprzęt: Ahorn 610, T5, Hymer S700
Dołączył: 04 Sie 2008
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: wielkopolskie
Wysłany: 2009-04-24, 10:17   

bo przekładek nie ma, są tylko obrączki gumowe na tych któtszych piórach.

ducato 14 jako skrzynia czy bus ma 3-4 pióra w standardzie.
Twój ma dołożone pióro dodatkowe.

Ja mam u siebie 4 i jak auto stoi puste są wygiete w druga stronę.
można dołożyć poduszki pneumatyczne bądź sprężyny spiralne dodatkowo. potem wrzucę fotkę ze sprężynami.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2009-04-24, 10:33   

KONSTRUKCJA W J5 DUCATO I C25 wlasnie taka jest...resor ma byc prosty...
jesli go przklepiesz...bedziesz mial zero komfortu..bedziesz jechal jak na wozie drabiniastym...tyl bedzie nie naturalnie podniesiony do gory..co utrudnia rowniez wchodzenie do zabudowy...


dodam..ze, jak kupilem J5 tez myslalem ze mam cos nie w porzadku...pojechalem do firmy od resorow..- trzeba klepac''

pojechalem do serwisu J5/NIE UATORYZOWANY ale tylko j5 sie zajmuja/FALENICA/ - TAK MA BYC...

jezdze 3rok..i wierze im..NIC SIE NIE DZIEJE..
dodam..ze dodatkowo z tylu woze skuter.. :)

przed chwila cyknalem foteczki na dowod..jak u mnie to wyglada..

Zmiana rozmiaruObraz 002.jpg
Plik ściągnięto 4102 raz(y) 59,04 KB

Zmiana rozmiaruObraz 001.jpg
Plik ściągnięto 4102 raz(y) 49,03 KB

_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
majsterus 
zaawansowany


Twój sprzęt: Ahorn 610, T5, Hymer S700
Dołączył: 04 Sie 2008
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: wielkopolskie
Wysłany: 2009-04-24, 11:46   

mam identycznie, pływa jak gondola :wyszczerzony:
i tył siedzi zdecydowanie niżej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-04-24, 22:37   

Mam podobnie,wierzyć mi sie na początku nie chciało ,że tak powinno być.Mój resor jest lekko wygięty lub prosty jak załaduje campera.Ale patrząc na odbojniki to resor powinien wygiąć sie jeszcze jakieś 7-10 cm żeby oś dotknęła gumy w( minus).Troche dziwnie to wygląda. :shock: :-/
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-04-24, 22:41   

Niestety poduszki będą konieczne bo krzywo stoi i trzeba będzie to skorygować.Burstner kolegi też przechyla sie na prawo.Po lewej mam zbiornik na wodę ,ale jak naleje do pełna to dalej bardziej siedzi na prawo.Ciekawe jak wygląda z tymi sprężynami i od czego są te sprężyny?
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 411/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2009-04-24, 23:19   

Tolo w swoim kamperku ma sprytnie zrobione usztywnianie resorów z tyłu. Poproście to może zrobi zdjęcie tego ustrojstwa. Chyba dałoby się coś takiego zrobić.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2009-04-25, 06:05   

przekonaliscie mnie na tye aby nie kuc resorów a ponieważ je wymontowałem dostaną nowe tuleje gumowe
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 52/129
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-04-25, 09:40   

Irek napisał/a:
przekonaliscie mnie na tye aby nie kuc resorów a ponieważ je wymontowałem dostaną nowe tuleje gumowe
jak troszkę przekujesz nic im nie będzie i jakiś czas będzie dużo lepiej - przecież resory nie są wieczne jakaś regeneracja raz na 20 lat by im się przydała - a co do wzmocnienia ja proponuję dołożyć poduszki
_________________
Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT :)

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
majsterus 
zaawansowany


Twój sprzęt: Ahorn 610, T5, Hymer S700
Dołączył: 04 Sie 2008
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: wielkopolskie
Wysłany: 2009-04-27, 11:24   

znajomy ma coś takiego, nie zrobiłem fotki górnego mocowania sprężyny...



sprężyny muszą być odpowiednio długie, mogą być np od mercedesa W124 ale przednie bym wstawił, tylnie mogą byc za miękkie. Kwestia sprawdzenia :wyszczerzony:
kwestia dorobienia kielichów czy kupić gotowe tłoczone czy bawić się w spawanie.

i chyba najprostszy i najtańszy sposób na rozwiązanie tego problemu , poduszki pneumatyczne to 1500zł....

a tak dwie sprężynki max 100zł + gumy pod nie 80zł i do zrobienia pozostają mocowania, które najprościej odciąć od amortyzatora :wyszczerzony:
wszystko w temacie :wyszczerzony:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2009-04-27, 22:49   

resory zostały w warsztacie odbiór w srode bedą nowe tuleje dodatkowe pióro i lekkie przekucie zobaczymy jaki efekt przyniesie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-05-04, 19:37   

Wracając do opon założyłem do swojego 195/75R16 FULDA CONVEO TOUR jak na razie jestem zadowolony(pierwszy wyjazd 350 km)są ciche.Starym podziękowałem bieżnik miały jeszcze głęboki, ale były stare (czytaj 16 lat).
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***