Jamper 2004 2,8 |
Autor |
Wiadomość |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-26, 19:30 Jamper 2004 2,8
|
|
|
Wróciłem z nad jeziora bez świateł,kierunkowskazów i z kompletnie martwymi zegarami.Po przekręceniu kluczyka jedyna kontrolka co żyje, to poziom cieczy w chłodnicy,poza tym nic.Ale odpalił i silnik pracował bez zarzutu.Tak przejechałem 120 km.Wycieraczki pracują,podobnie nagrzewnica i sterowanie szybami.
We wtorek będę miał czas to zajrzę.Stawiam na jakiś mocniejszy bezpiecznik gdzieś w komorze silnika lub jakaś wspólna masa.Się okaże.
Podstawowe wiadomości o prądzie to mam,ale każda sugestia jest cenna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
voice
weteran Nie licz dni, spraw by to dni się liczyły

Twój sprzęt: Pilote G650 Essentiel
Nazwa załogi: Voice_Band
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Gru 2012 Piwa: 20/21 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2020-07-26, 21:48 Re: Jamper 2004 2,8
|
|
|
darek 61 napisał/a: | Wróciłem z nad jeziora bez świateł,kierunkowskazów i z kompletnie martwymi zegarami.Po przekręceniu kluczyka jedyna kontrolka co żyje, to poziom cieczy w chłodnicy,poza tym nic.Ale odpalił i silnik pracował bez zarzutu.Tak przejechałem 120 km.Wycieraczki pracują,podobnie nagrzewnica i sterowanie szybami.
We wtorek będę miał czas to zajrzę.Stawiam na jakiś mocniejszy bezpiecznik gdzieś w komorze silnika lub jakaś wspólna masa.Się okaże.
Podstawowe wiadomości o prądzie to mam,ale każda sugestia jest cenna. |
Stawiałbym na jakiś przekaźnik prędzej niż na bezpiecznik |
_________________ Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, a dzisiaj to dar, datego mówi się o tym the present. – Alan Alexander Milne
 |
|
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły Więcej szczegółów |
Wystawiono 1 piw(a): darek 61 |
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-26, 22:08
|
|
|
Może masz racje,przydał by się jakiś schemat.Rozjaśniło by sytuacje,muszę poszperać w internecie.A może ktoś ma? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2020-07-26, 22:51
|
|
|
No to robimy plebiscyt
1. Wkładka stacyjki / nadpalenia
2. Wspólna masa np plecionka łącząca zespół napędowy z karoserią.
3. Kostka w zegarach straciła wspólną masę dla wskazań ze wspólną masą.
Sprawdzanie masy, wymaga odkręcenia i uwolnienia wielu oczek, doprowadzenia do połysku z karoserią i skręcenia jak było.
Kostka w zegarach to trzeba zdemontować, odpiąć wtyczki i każde połączenie zweryfikować, wyróżniająca się barwa zwraca na siebie uwagę i jest defektem. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-27, 07:25
|
|
|
Socale napisał/a: | 1. Wkładka stacyjki / nadpalenia |
Też podejrzewam,próbowałem robić kluczykiem różne dziwne ruchy i nic nie pomogło dlatego myślę że tam jest w porządku,choć nie wykluczam.
Masa w zegarach,myślisz że to by było powodem braku świateł i kierunkowskazów?
Poza tym awaryjne sprawne,światła stopu sprawne. |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2020-07-27, 08:23
|
|
|
Na początek musisz mieć przewody rozruchowe
Jeden koniec przewodów, czyli oba zaciski podłączasz do klemy ujemnej akumulatora. Z drugiego końca dajesz jeden zacisk na silnik, a drugi na nadwozie. Jak będzie ok, to masz problem z masą. Jeśli nie, to musisz sprawdzić koście w okolicach poduszek amortyzatora. Te na grubych przewodach. |
|
|
|
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-27, 08:56
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Jeśli nie, to musisz sprawdzić koście w okolicach poduszek amortyzatora. Te na grubych przewodach. |
Znajdę je od strony kabiny czy komory silnika? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2020-07-27, 09:38
|
|
|
Kabiny. Niestety w tym modelu były i po prawej i po lewej stronie. Nie wiem jak jest u Ciebie i musisz sprawdzić obie strony. Kość jest duża i ma cztery piny na grubych przewodach. |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-27, 22:00
|
|
|
Przyczyną awarii był przepalony bezpiecznik nr.37 po stronie kierowcy.
Dla wszystkich co chcieli pomóc piwko. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2020-07-27, 22:06
|
|
|
Byłem przekonany że bezpieczniki to sprawdziłeś przed napisaniem postu
Dobrze że działa. Teraz tylko trzeba znaleźć przyczynę usterki |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2020-07-27, 22:06
|
|
|
darek 61 napisał/a: | Przyczyną awarii był przepalony bezpiecznik
... |
Zawsze jest jakaś pierdoła a objawy niepokojące, tyle lat sobie to do łba wbijam i nie dociera
Dzięki za piwko. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
voice
weteran Nie licz dni, spraw by to dni się liczyły

Twój sprzęt: Pilote G650 Essentiel
Nazwa załogi: Voice_Band
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Gru 2012 Piwa: 20/21 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2020-07-28, 20:54
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Byłem przekonany że bezpieczniki to sprawdziłeś przed napisaniem postu
Dobrze że działa. Teraz tylko trzeba znaleźć przyczynę usterki |
Dokładnie ja też tak myślałem, ale najważniejsze, że działa. |
_________________ Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, a dzisiaj to dar, datego mówi się o tym the present. – Alan Alexander Milne
 |
|
|
|
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-07-29, 10:01
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Teraz tylko trzeba znaleźć przyczynę usterki |
Przyczyna na razie niewiadoma,będę się tym martwił gdy powtórzy się ta sytuacja.Fakt mogłem sprawdzić bezpieczniki przed napisaniem postu,ale był już wieczór ,a ja cieszyłem się że dotarłem do domu.Może temat komuś się przyda .
A tak nawiasem mówiąc komu przeszkadzały małe dziurki w bezpiecznikach które pomagały w ustaleniu który przepalony.Teraz jak nie ma się jakiegoś opisu każdy należy wyjąć i sprawdzić.Jak jest kilka to pikuś,a jak kilkadziesiąt i do tego rozmieszczone w czterech miejscach to już gorzej. |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
|