|
Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4 |
| Autor |
Wiadomość |
pionier01
stary wyga

Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017 Piwa: 72/4 Skąd: Kuźnia Raciborska
|
Wysłany: 2021-02-20, 18:36 Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4
|
|
|
Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4 mam złe wieści. Koszt ponad 40 tyś zł. Czas oczekiwania na doposażenie około 6 tygodni od dostarczenia auta. Niestety. Cennik: CITROEN
dangel.360777.74.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 2576 raz(y) 10,82 KB |
|
|
|
|
 |
Mies Pohjoisesta
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021 Skąd: Pohjois
|
Wysłany: 2021-02-23, 11:47 Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4
|
|
|
| pionier01 napisał/a: | | Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4 |
A jeśli ktoś marzy o ducato z automatem i napędem 4x4 to jest to w ogóle możliwe? Taka konfiguracja byłaby dla mnie optymalna, ale samo wyszukanie wersji z automatem lub dangelem na portalach ogłoszeniowych skraca listę aut do kilku sztuk :/ |
|
|
|
 |
pionier01
stary wyga

Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017 Piwa: 72/4 Skąd: Kuźnia Raciborska
|
Wysłany: 2021-02-23, 13:09 Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4
|
|
|
| Mies Pohjoisesta napisał/a: | | pionier01 napisał/a: | | Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4 |
A jeśli ktoś marzy o ducato z automatem i napędem 4x4 to jest to w ogóle możliwe? Taka konfiguracja byłaby dla mnie optymalna, ale samo wyszukanie wersji z automatem lub dangelem na portalach ogłoszeniowych skraca listę aut do kilku sztuk :/ |
Możesz zamówić taką wersję w salonie. Fiat ma 8 biegowy automat i możesz także domówić 4x4. Jeśli Citroen podaje ceny napędów 4x4 to Fiat zapewne też. |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2021-02-23, 14:06
|
|
|
| Ciekawe o ile to zwiększy DMC? |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
pionier01
stary wyga

Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017 Piwa: 72/4 Skąd: Kuźnia Raciborska
|
Wysłany: 2021-02-23, 23:38
|
|
|
| EwaMarek napisał/a: | | Ciekawe o ile to zwiększy DMC? |
Zapewne dużo ale jaka pomoc dla kamperowców którzy chcą jeździć po bezdrożach! |
|
|
|
 |
Mies Pohjoisesta
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021 Skąd: Pohjois
|
Wysłany: 2021-02-24, 11:04 Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4
|
|
|
| pionier01 napisał/a: | | Możesz zamówić taką wersję w salonie. Fiat ma 8 biegowy automat i możesz także domówić 4x4. Jeśli Citroen podaje ceny napędów 4x4 to Fiat zapewne też. |
Zamówienie w salonie fajna rzecz, ale mój budżet pozwala na zakup auta mniej więcej pięcioletniego, więc muszę wybrać jedno z dwóch. Zastanawiam czy można potem dodać dangela do automatu, ale nie wiem czy nie jest to zbyt skomplikowane, wydawanie 40 tys. na sam napęd to dla mnie raczej przesada.
Od kiedy jest montowany ten 8 biegowy automat? Bo wydawało mi się, że "automat" w Ducato to skrzynia zautomatyzowana? |
|
|
|
 |
Mies Pohjoisesta
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021 Skąd: Pohjois
|
Wysłany: 2021-02-24, 17:28
|
|
|
| EwaMarek napisał/a: | | Ciekawe o ile to zwiększy DMC? |
Zapytałem na stronie Dangela, o to jak zmienia się masa pojazdu po dodaniu napędu 4x4 i dostałem taką odpowiedź:
"The weight of the conversion is about 180 kgs until 380 kgs depending on options and vehicle models (L1-L2-L3-L4)."
Ponadto dostałem info, że nie robią przeróbek z wersji z automatem:
"To answer your request we convert only vehicles with manuel gearbox" |
|
|
|
 |
orys
stary wyga

Twój sprzęt: Baza już jest ;-)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2017 Piwa: 58/13 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: 2021-03-02, 03:50
|
|
|
| Pewnym bardziej budżetowym rozwiązaniem może być po prostu zamiana tylnego mostu na taki z blokadą. Jeździłem kiedyś Iveco Daily dostawczym, który miał takie rozwiązanie wstawione (firma kupiła go jako dwulatka i zamówiła do niego taki most). Po błotku na budowach dawał sobie radę całkiem przyzwoicie nawet bez przedniego napędu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|