 |
|
Energobloki i ladowanie akumulatorów |
Autor |
Wiadomość |
BOGI
doświadczony pisarz BOGI
Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008 Piwa: 4/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-04-18, 14:02 Energobloki i ladowanie akumulatorów
|
|
|
Zakładam drugi temat (po salarach) dotyczący energobloków i ładowania akumulatorów silnika i zabudowy. Kamper Weinsberg MQH0601 z 2014 na Citroenie Jumper 130KM.
Moje pytanie dotyczy prostownika firmy CBE typ CB50/516, u mnie w centralce jest 516, emergoblok DS300 z panelem wyświetlacza PC-100. Otóż pytania są takie:
1. do czego jest włącznik i czy powinien być włączony na stałe czy może tylko kiedy podłączamy się do słupka, czyli 230V. Po wciśnięciu tego włącznika zapala się dioda w CB510/516;
2. czy kiedy jest wpięte 230V a wyłączony (dioda nie świeci) to nie zasila energobloku i nie ładuje aku wnętrza, czy ma to wpływ na aku silnika;
3. czy aku silnika można ładować bez odpinania klem (w komorze silnika jest taka możliwość), jak to się ma do instalacji wewnętrznej z energoblokiem DS-300,
3. czy jeśli wyjmie się akumulator silnika na parę dni (odsiarczenie-ratowanie ewentualnie zakup nowego), to czy kampyret silnika się zresetuje, czy tylko czas i data a reszta programu pozostanie. Zauważylem, że na klemie dodatniej jest napięcie, czy to jakiś prąd z energobloku i czy to podtrzyma ustawienia komputera.
Jak zwykle liczę na przyjacielską pomoc.
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
BOGI
doświadczony pisarz BOGI
Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008 Piwa: 4/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-04-18, 16:21
|
|
|
Przepraszam za błędy, wysłałem bez sprawdzenia i taki efekt. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|