 |
|
Mój skorpionek |
Autor |
Wiadomość |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-13, 10:23 Mój skorpionek
|
|
|
Nowe zdjęcia Skorpiona
Warszawa Szeligowska 4 (51).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 10 raz(y) 471,62 KB |
Warszaw Szeligowska 4 (64).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 13 raz(y) 431,06 KB |
Warszaw Szeligowska 4 (65).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 18 raz(y) 531,67 KB |
Warszaw Szeligowska 4 (66).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 15 raz(y) 462,78 KB |
Warszaw Szeligowska 4 (67).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 7 raz(y) 379,78 KB |
Warszaw Szeligowska 4 (68).jpg
|
 |
Plik ściągnięto 10 raz(y) 426,03 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
lepciak
weteran
Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Piwa: 61/39 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: 2019-10-13, 10:31
|
|
|
Tak zadbanym pojazdem zrobisz furorę na swoim kempingu w Sopocie. Zdradź kto umył przednią szybę? |
_________________ lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-10-13, 10:39
|
|
|
Ja sam umyłem !!!! |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Banan
Administrator LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy Dołączył: 09 Lis 2010 Piwa: 358/498 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2019-10-13, 12:15
|
|
|
Wygląda wyśmienicie
|
_________________ Pozdrawiam - Darek
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-04-05, 12:55
|
|
|
SPALANIE -ANALIZA KOSZTÓW
Olej napędowy
Twój pojazd przejechał 29 980 km i zużył 2 690 l paliwa o wartości 13 078 PLN
Koszt paliwa: 43.64 PLN/100 km 12 736.17 PLN na 29 183.0 km
Spalanie: 9.00 l/100 km 2 627.84 l na 29 183.0 km szczegóły
Rodzaj opon: 9.00 l/100 km 2 627.84 l na 29 183.0 km
Drogi: 8.99 l/100 km 2 023.34 l na 22 508.4 km, 9.06 l/100 km 604.50 l na 6 674.7 km
Styl jazdy: 9.00 l/100 km 2 627.84 l na 29 183.0 km
Rodzaje paliwa: Diesel 9.00 l/100 km 2 627.84 l na 29 183.00 km
Stacja paliw:
Aral: 8.74 l/100 km 52.00 l na 595.00 km
Esso: 9.13 l/100 km 87.00 l na 953.00 km
Orlen: 9.07 l/100 km 2 139.69 l na 23 589.00 km
Lotos: 8.93 l/100 km 34.82 l na 390.00 km
Slovnaft: 8.19 l/100 km 42.20 l na 515.00 km
Agip: 8.77 l/100 km 34.82 l na 397.00 km
Lukoil: 8.92 l/100 km 72.40 l na 812.00 km
Petrol: 8.48 l/100 km 10.68 l na 126.00 km
BP: 8.33 l/100 km 126.23 l na 1 515.00 km
Shell: 9.62 l/100 km 28.00 l na 291.00 km
TANKOWANIA I KOSZTY Ilość wpisów na stronie: 100
Data Przebieg [km] Przejechany dystans [km] Ilość paliwa [l] Rodzaj paliwa Rodzaj tankowania Rodzaj opon Drogi Styl jazdy AC Koszt [PLN] Φ [l/100km]
2019-12-07
232 235 269.0 25.00 ON ///// *20 % 80 % ( 127.25 9.29
2016-07-16
231 966 789.0 65.00 ON ///// *90 % 10 % ( 282.75 8.24
2016-06-15
231 177 789.0 65.00 ON ///// *90 % 10 % ( 282.75 8.24
2015-06-21
230 388 96.0 8.00 ON ///// *90 % 10 % ( 38.32 8.33
2015-04-12
230 262 291.0 28.00 ON ///// *90 % 10 % ( 121.80 9.62
2015-04-11
229 971 291.0 28.00 ON ///// *90 % 10 % ( 121.80 9.62
2014-08-23
229 680 713.0 58.20 ON ///// * 90 % 10 % ( 239.20 8.16
2014-08-08
228 910 713.0 57.80 ON ///// * 90 % 10 % ( 311.54 8.11
2014-07-26
228 252 222.0 18.63 ON ///// * 90 % 10 % ( 100.04 8.39
2014-07-12
228 030 230.0 20.00 ON ///// * 90 % 10 % ( 107.30 8.70
2014-07-05
227 800 220.0 18.30 ON ///// * 90% 10 % ( 97.00 8.32
2014-06-20
227 580 250.0 24.70 ON ///// * 90 % 10 % ( 121.03 9.88
2013-08-18
227 310 350.0 29.80 ON ///// * 90 % 10 % ( 133.80 8.51
2013-08-17
226 960 410.0 39.50 ON ///// * 90 % 10 % ( 226.34 9.63
2013-08-08
226 550 527.0 51.30 ON ///// * 90 % 10 % ( 286.25 9.73
2013-07-19
226 023 357.0 33.20 ON ///// * 90 % 10 % ( 138.44 9.30
2013-07-11
225 666 126.0 10.68 ON ///// * 90 % 10 % ( 60.13 8.48
2013-07-10
225 140 455.0 39.20 ON ///// * 90 % 10 % ( 229.71 8.62
2013-07-02
224 685 397.0 34.82 ON ///// * 90 % 10 % ( 207.89 8.77
2013-07-01
226 538 515.0 42.20 ON ///// *90 % 10 % ( 244.99 8.19
2013-06-30
223 773 390.0 34.82 ON ///// * 90 % 10 %( 208.02 8.93
2013-06-29
223 383 328.0 32.59 ON ///// * 90 % 10 % ( 175.66 9.94
2013-06-28
223 055 405.0 38.30 ON ///// * 90 % 10 % ( 212.18 9.46
2013-06-22
222 650 323.0 30.00 ON ///// * 90 % 10 % ( 161.10 9.29
2013-06-02
222 329 606.0 58.50 ON ///// * 90 % 10 % ( 314.14 9.65
2013-05-27
221 723 570.0 54.30 ON ///// * 90 % 10 % ( 289.96 9.53
2013-05-11
221 153 415.0 41.10 ON ///// * 85 % 15 % ( 214.54 9.90
2013-05-04
220 738 581.0 57.72 ON ///// * 80 % 20 % ( 310.53 9.93
2013-05-01
220 157 564.0 52.15 ON ///// * 80 % 20 % ( 283.17 9.25
2012-06-15
219 593 902.0 72.80 ON ///// * 80 % 20 % ( 332.70 8.07
2012-06-09
218 691 290.0 25.24 ON ///// * 80 % 20 % ( 147.65 8.70
2012-06-08
218 401 350.0 34.30 ON ///// * 80 % 20 % ( 194.00 9.80
2012-05-03
218 051 251.0 21.20 ON ///// * 80 % 20 % ( 122.54 8.45
2012-04-30
217 800 652.0 52.33 ON ///// * 80 % 20 % ( 306.13 8.03
2011-08-29
217 148 512.0 48.10 ON ///// * 80 % 20 % ( 240.02 9.39
2011-08-15
216 636 546.0 46.30 ON ///// * 80 % 20 % ( 236.59 8.48
2011-07-20
216 090 547.0 51.50 ON ///// * 70 % 30 % ( 256.99 9.41
2011-07-14
215 543 547.0 51.50 ON ///// * 70 % 30 % ( 252.35 9.41
2011-06-24
214 996 401.0 39.12 ON ///// * 50 % 50 % ( 194.82 9.76
2011-04-02
214 595 682.0 65.38 ON ///// * 80 % 20 % ( 334.75 9.59
2010-10-02
213 913 551.0 51.50 ON ///// * 80 % 20 % ( 228.14 9.35
2010-09-05
213 362 285.0 23.73 ON ///// * 80 % 20 % ( 105.60 8.33
2010-08-26
213 077 873.0 85.10 ON ///// * 65 % 35 % ( 371.04 9.75
2010-08-12
212 204 516.0 51.40 ON ///// * 70 % 30 % ( 215.88 9.96
2010-05-02
211 688 1590.0 135.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 610.20 8.49
2010-03-06
210 098 690.0 60.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 214.80 8.70
2009-08-17
209 408 552.0 55.00 ON ///// * 60 % 40 % ( 245.30 9.96
2009-07-09
208 856 510.0 50.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 228.00 9.80
2009-06-02
208 346 1121.0 90.53 ON ///// * 55 % 45 % ( 400.04 8.08
2009-05-28
207 225 655.0 65.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 303.55 9.92
2009-05-24
206 570 470.0 40.00 ON ///// * 75 % 25 % ( 184.80 8.51
2009-04-25
206 100 420.0 37.00 ON ///// * 50 % 50 % ( 159.84 8.81
2009-04-18
205 680 175.0 15.00 ON ///// * 80 % 20 % ( 61.50 8.57
2009-03-29
205 505 165.0 15.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 61.50 9.09
2009-03-26
205 340 210.0 20.00 ON ///// * 45 % 55 % ( 82.00 9.52
2009-03-24
205 130 470.0 45.00 ON ///// * 50 % 50 % ( 184.50 9.57
2008-10-10
204 660 510.0 45.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 183.60 8.82
2008-09-01
204 150 953.0 87.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 359.31 9.13
2008-08-01
203 197 595.0 52.00 ON ///// * 70 % 30 % ( 270.40 8.74
2008-07-30
202 420 797.0 62.12 ON ///// * 70 % 30 % ( 342.28 --
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
Ostatnio zmieniony przez Skorpion 2020-04-06, 00:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
SZEJK
weteran

Twój sprzęt: Fiat Dukato 2,8 JTD BAVARIA
Nazwa załogi: Grab Klan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Piwa: 217/318 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2020-04-05, 22:06
|
|
|
Tadziu - bardzo ładnie twój skorpionek się prezentuje. |
_________________ Pozdrawiam SZEJK
Ten co zna swoją wartość, nigdy nie będzie niszczył innych, by budować siebie.
Dr. Mateusz Grzesiak
Moje poprzednie i aktualna karawana:
 |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-27, 22:57 Skorpion
|
|
|
Agregaty
FH - zabudowa:
601800 18 192453
601.800 601
DRIVER'S PEDESTAL WITH
COWL
M - silnik:
616934 10 109419
616.934 OM 616
DIESEL ENGINE 48 KW (65 PS)
GM - mechaniczna skrzynia biegów:
711200 10 197757
711.200 G 1/17-4/4,628 (SERIE 711.200)
TRANSMISSION, MANUAL
SHIFT
TRANSMISSION, MANUAL SHIFT
711200 10 197757
711.200 G 1/17-4/4,628 (GELAENDEWAGEN 711.200)
MECHANICAL FOUR-SPEED
TRANSMISSION
LG- ukł. kierowniczy:
760204 10 001812
760.204 L 1,5 Z
STEERING
VA - oś przednia:
730404 16 199589
730.404 VL 0/2 C-1,5
FRONT AXLE WITH DISC
BRAKE
HA - oś tylna:
741404 16 704105
741.404 HL O/2-2,2
REAR AXLE, RATIO 34:7/44:9
Body_code 1
Dane podstawowe
Marka: MERCEDES-BENZ
Model: 307D37
Description: HIGH-BED VEHICLE,COMPLETE,3700 MM WHEELBASE
Fin: WDB602313
Lights: HELLA/
Market: Standard
Model: 602.313
vehicleClass: Samochód dostawczy
Daimler - Benz AG Stuttgart - Untertürkheim
Centralne zlecenie serwisowe Nr: 655 002 1600
Wydanie niemieckie A: 309 584 38 95
Serwis Mercedes-Benz 307D wszystkie usługi serwisowe.
FFB motocaravains Wohnmobil TABBERT MC83
Obsługa serwisowa: Olej silnikowy, filtry, świeca żarowa, co 4500 km
CASTROL OLEJ SILNIKOWY GTX 15W40 6 L
Świeca żarowa BOSCH ŚWIECE/PRZEWODY 0 250 001 016 X 4
Filtr hydrauliki układu kierowniczego KNECHT Filtr HX44
Współczesne filtry olej silnikowy FILTROM Filtr OC601
Współczesne filtry paliwa FILTROM Filtr PP840
Współczesne filtry paliwa FILTROM Filtr PS820
Obsługa serwisowa: Skrzynia biegów, tylny most, do chłodnicy, co 20000 km
CASTROL Olej ATF TRANSMAX DEX III MULTI skrzynia biegów 2, 5 L
CASTROL Olej Axle EPX 80W90 tylny most 2 L
CASTROL PŁYNY RADICOOL NF koncentrat do chłodnic (typ: G11) 12 L
Mercedes - Benz 307D
Zbiornik paliwa 70 L ciężarówka z platformą Mercedes - Benz 307D
Samochód kempingowy FFB z przyczepą kempingową TABBERT MC 83
Pokrętło sterowania na biegu jałowym 307D
Model: 307D37
Przestaw kluczyk skrzynki sterowniczej lub blokadę kierownicy na pozycję jazdy.
Zapala się lampka kontrolna prądu ładowania. Przełącznik Glhanlab wysunąć do pierwszej wykrywalnej rezystancji - ustawienie podgrzewania „B”. Trzymaj przełącznik w tej pozycji, aż zaświeci się lampka „Podgrzewanie”. Wstępne oszklenie nie jest konieczne, gdy silnik jest ciepły.
A = wyłącz
B = rejestracja wstępna
C = rozpoczęcie
D = jazda
Czasy podgrzewania przy zimnym silniku:
Temperatura zewnętrzna: +8, +20 około 10 sekund
Temperatura zewnętrzna: 0 około 20 sekund
Temperatura zewnętrzna: - 5 około 30 sekund
Mercedes-Benz T1 (602D32)
Oleje, Filtry, Płyn do chłodnicy
CASTROL Olej silnikowy GTX 15W40 6,5L
CASTROL Olej ATF TRANSMAX DEX III MULTI 2.5L
Skrzynia biegów (mechaniczna)
CASTROL Olej przekładniowy EPX 90 AXLE 2.0L
Filtr hydrauliki układu kierowniczego HENGST E26H
FILTROM Filtr paliwa PP 840
FILTROM Filtr oleju OC 601
FILTROM Filtr paliwa PS 820
CASTROL PŁYNY RADICOOL NF koncentrat do chłodnic (typ:G11) 12 L
Mercedes-Benz
Szczerze mówiąc jest mi trochę wstyd, że opisuję ten samochód dopiero teraz. Mercedes-Benz typu T1, znany także jako TN lub po prostu “kaczka”, jest wszak jednym z najbardziej zasłużonych światu samochodów dostawczych, przez lata stanowiącym siłę napędową wielu europejskich firm, do dzisiaj obecnym na naszych drogach, a ponadto będącym wyjątkowo cenionym środkiem transportu w najbiedniejszych krajach Afryki oraz w Indiach.
Historia modelu T1 rozpoczęła się w 1977 roku, kiedy Mercedes-Benz zaprezentował auto reklamowane jako “Mercedes wśród dostawczaków”. Samochód robił ogromne wrażenie już z zewnątrz, mając interesującą, elegancką sylwetkę, a także konstrukcję kabiny, którą w 1977 roku nazywano po prostu bardzo nowoczesną. Niemcy zastosowali tutaj zasadę złotego środka, wysuwając silnik spod kabiny, a jednocześnie budując dla niego przód o jedynie symbolicznej długości. W ten sposób udało się połączyć przestronne wnętrze i łatwy dostęp do silnika z bardzo dobrym stosunkiem przestrzeni ładunkowej do całkowitych rozmiarów pojazdu. Co więcej, doszła do tego doskonała zwrotność, dzięki której średnica skrętu wynosiła w standardowym furgonie jedynie 10,9 metra. Dla porównania, 6-metrowy Mercedes Sprinter potrzebuje dzisiaj na to 13,6 metra, najmniejsze Renault Master zawróci na 12 metrach, a nawet bardzo zwarty budową Fiat Ducato jest minimalnie gorszy, wymagając w krótkiej wersji pełnych 11 metrów.
Opisując nadwozie Mercedesa “kaczki” trzeba też zwrócić uwagę na kilka rozwiązań, na widok, których w 1977 roku nadal kiwało się głową z uznaniem. Były wśród nich m.in. opcjonalne tylne drzwi otwierane na 270 stopni, opcjonalne boczne drzwi suwane po obu stronach nadwozia, a także przemyślane wnętrze z fotelem pasażera standardowo regulowanym na wysokość. Istotna była też ilość wariantów modelu T1, która sięgała aż 252 wersji. Wynikało to m.in. z dostępności trzech typów tonażowych – 2,5/2,8 tony, 3,2/3,5 tony, a od 1981 roku również 4,6 tony, a także rozmaitych nadwozi – od zwykłego furgonu, poprzez wariant wydłużony i podwyższony, aż po podwozie pod zabudowę z załogową kabiną. W pierwszych latach produkcji do wyboru był jeden silnik benzynowy lub jeden diesel – odpowiednio konstrukcja 2,3-litrowa o mocy 85 KM oraz 2,4-litrowa z 65 końmi.
Szybko okazało się oczywiście, że dieslowskie wersje cieszą się największą popularnością, stanowiąc zresztą ostatecznie 90 proc. wszystkich sprzedanych egzemplarzy “kaczki”. Co kilka lat Mercedes-Benz starał się więc dorzucać coś do gamy silników, coraz bardziej stawiając na jednostki wysokoprężne i prezentując je w coraz mocniejszych wariantach. W 1981 roku, wraz z debiutem wariantu 4,6-tonowego, na rynku pojawił się mocniejszy diesel o pojemności 2,4 litra i mocy 72 KM, a rok później dorzucono do tego jeszcze pięciocylindrowy silnik wysokoprężny 3.0 o mocy aż 90 KM. Była to oczywiście ta sama jednostka co w wariancie 300D osobowej “beczki”. W 1989 roku do oferty wszedł nowy diesel 2.3 o mocy 79 KM osiągniętej z czterech cylindrów, a także pięciocylindrowe 2.9 o mocy 95 KM. Jeśli zaś chodzi o warianty benzynowe, które kupowano przede wszystkim do służb ratowniczych i ogólnie mundurowych, to w 1982 zaprezentowano model 210/310/410 o mocy 95 KM, w 1989 roku zwiększonej dodatkowo o kolejne 10 KM. Oprócz silników, Mercedes-Benz pracował także nad nowymi skrzyniami biegów – już na początku lat 80-tych do oferty wprowadzono standardowe konstrukcje 5-biegowe, a także 4-biegowe automaty.
Samochód kamer FFB motocaravains Wohnmobil TABBERT MC83
Marka: Mercedes-Benz
Producent: DAIMLER-BENZ
Typ: T1 podwozie (602) 307 D 2.4
Typ: 602D32
Wersja: 307D37
Model: 602.313
Moc: 48 [kW]
Moc: 65 [KM]
Skrzynia biegów: manualna
Rodzaj nadwozia: podwozie
Dane podstawowe
Marka: MERCEDES-BENZ
Model: T1 podwozie (602) 307 D 2.4
Produkcja: 1977.04->1983.01
Moc [kW]: 48
Moc [KM]: 65
Pojemność w ccm (dane techniczne): 2399
Pojemność w litrach: 2.40
Liczba cylindrów: 4
Nadwozie
Rodzaj nadwozia: Skrzynia
Hamulce
ABS/ASR: NIE
System hamulcowy: Hydrauliczny
Silnik
Rodzaj silnika: Olej napędowy
Paliwo: Olej napędowy
Napęd
Rodzaj napędu: Napęd tylnych kół
Kody silnika
Kody silnika: OM 616.937
KBA
KBA: 3218
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-27, 23:12 autoDNA
|
|
|
autoDNA
AUTODNA.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 7 raz(y) 332,89 KB |
autoDNA 1.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 8 raz(y) 852,3 KB |
autoDNA 2.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,08 MB |
autoDNA 3.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 8 raz(y) 1,53 MB |
autoDNA 4.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 6 raz(y) 1,75 MB |
autoDNA 5.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 7 raz(y) 1 MB |
autoDNA regulamin.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 247 raz(y) 51,3 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-27, 23:18 Sprawdzenie dostępności informacji
|
|
|
Sprawdzenie dostępności informacji
Sprawdzenie dostępności informacji.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 7 raz(y) 580,99 KB |
Metoda EUSAMA.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 6 raz(y) 164,88 KB |
cisnienie w kolach MB.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 6 raz(y) 102,53 KB |
Ogumienie MB.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 4 raz(y) 165,87 KB |
Tabela indeksow predkosci.gif
|
 |
Plik ściągnięto 6 raz(y) 54,86 KB |
Tabela indeksow nosnosci.gif
|
 |
Plik ściągnięto 6 raz(y) 68,08 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-04-22, 13:14
|
|
|
Kupułem do kapera.
Stelaż stołu opuszczanego Kod produktu: 69900
Opuszczany. Wysokość po opuszczeniu 300mm, po podniesieniu 655mm.
Rozstaw nóg 750mm, kolor brązowy
Dowolny blat do tego stelaża stołu można zamówić u stolarza i zamocować go w jeden ze sposobów pokazanych na zdjęciu.
Wielką zaletą takiego stołu jest to, że można go dowolnie przestawić albo wynieść na dwór przed pojazd kempingowy.
Po opuszczeniu służy jako łóżko, po podniesieniu jako stół.
Obciążenie: stół- 40 kg, łóżko- 80 kg
Do tego stołu można zastosować opcjonalnie blokadę art. nr 69870, która wygodnie mocuje stół do podłogi i chroni przed przesuwaniem się podczas jazdy (ochrona wnętrza przyczepy przed obijaniem stołu o meble podczas jazdy na dziurawej drodze).
Bez blatu, sam metalowy stelaż
Cena:609,00 zł
KENA PPHU
Sulmierzycka 8
51-127 Wrocław
Sklep czynny: Pn - Pt 800 - 1600
Tel:717336034
Kom:601978967
E-mail: kena@kena.pl
Mocowanie brązowe stołu do podłogi
Kod produktu: 69870
Uchwyt do mocowania do podłogi stołu przenośnego, składanego.
Wygodna śruba z dużym uchwytem umożliwia szybkie przymocowanie i unieruchomienie stołu, co chroni przed przesuwaniem się stołu i obijaniem, uszkadzaniem innych mebli.
Na postoju stół można dowolnie ustawić albo wynieść przed przyczepę.
Cena: 81,00 zł
KENA PPHU
Sulmierzycka 8
51-127 Wrocław
Sklep czynny: Pn - Pt 800 - 1600
Tel:717336034
Kom:601978967
E-mail: kena@kena.pl
stol_zloz.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5367 raz(y) 14 KB |
mocowsto.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5367 raz(y) 12,22 KB |
KENA Paragon fiskaly W007316.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5 raz(y) 477,72 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
Ostatnio zmieniony przez Skorpion 2021-04-22, 13:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-04-22, 13:26
|
|
|
Skrzynka bezpieczników HELLA 8JD002 291-141
Dodatkowe informacje katalogowe
Natężenie prądu [A]8
Rodzaj wtyczki
Wtyk płaski do przekroju poprzecznego [mm2] 6
Ilość biegunów 6
Kolor przezroczysty
Akumulator osobowy VARTA VA930060056
Akumulator 60Ah/560A PROFESSIONAL DUAL PURPOSE EFB
(P+ Biegun standardowy) 242x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm
(rozruchowo-zasilający)
Dodatkowe informacje:
Zastosowanie: Generatory elektryczne
Zastosowanie: Jachty żaglowe
Zastosowanie: Kampery
Zastosowanie: Maszyny sprzątające
Zastosowanie: Osobowe
Zastosowanie: Przyczepy kempingowe
Zastosowanie: Wszystkie rynki
Zastosowanie: Wózki golfowe
Zastosowanie: Łodzie elektryczne
Zastosowanie: Łodzie motorowe
Pojemność akumulatora: 60 [Ah]
Prąd rozruchu akumulatora: 560 [A]
Typ akumulatora: Rozruchowo-zasilający
Biegunowość akumulatora: P+
Model akumulatora: PROFESSIONAL DUAL PURPOSE EFB
Obsługowa: Bezobsługowy
Rodzaj: Uruchomiony
Producent akumulatora: VARTA
Długość: 242 [mm]
Szerokość: 175 [mm]
Wysokość: 190 [mm]
Rodzaj bieguna: Biegun standardowy
Typ mocowania akumulatora: B13 - stopka o wysokości 10,5 mm
Waga akumulatora: 16,5 [kg]
Napięcie znamionowe akumulatora: 12 [V]
Kod producenta: 930060056
Kod EAN: 4016987141106
Mniej zaawansowane łodzie czy samochody kempingowe nadal wymagają odpowiedniego akumulatora, by mogły pracować na najwyższych obrotach. Dlatego właśnie stworzyliśmy akumulator VARTA Professional Dual Purpose. Długa żywotność i całkowita bezobsługowość sprawiają, że jest on idealny do użytku sezonowego.
Kluczowe zalety
- Zaprojektowane dla starszych przyczep i samochodów kempingowych oraz łodzi
- Długa żywotność: wytrzymałość cykliczna aż dwukrotnie wyższa niż w konwencjonalnych akumulatorach kwasowych
(aż do 200 cykli przy głębokości rozładowania 50%)
- Minimalne samorozładowanie sprawia, że jest on idealny do użytku sezonowego
- Idealny do pracy w podwójnym trybie
(może być stosowany zarówno do rozruchu jak i ogólnego zasilania).
8JD002 291-141.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5 raz(y) 286,03 KB |
VA930060056.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 7 raz(y) 223,9 KB |
PARAGON FISKALNY W042582.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 4 raz(y) 179,84 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-04-22, 14:19
|
|
|
Kupiłem kołpaki mercedes beczka 14" komplet
Witam, mam do sprzedania oryginalne kołpaki do Mercedesa beczki 14", trzy kolor żółty, jeden srebrny, chromowane, używane, w bardzo dobrym stanie.
[ Komentarz dodany przez: Banan: 2021-04-22, 15:47 ]
Tadziu, danych osobowych osób trzecich nie podawaj
image_002.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5335 raz(y) 11,18 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
Ostatnio zmieniony przez Banan 2021-04-22, 15:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Banan
Administrator LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy Dołączył: 09 Lis 2010 Piwa: 358/498 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2021-04-22, 15:48
|
|
|
Zapodaj fotki swojego skorpionka jak zamontujesz |
_________________ Pozdrawiam - Darek
 |
|
|
|
 |
lepciak
weteran
Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Piwa: 61/39 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: 2021-04-22, 17:54
|
|
|
Skorpion napisał/a: | Kupiłem do kampera.
Stelaż stołu opuszczanego Kod produktu: 69900
Opuszczany. Wysokość po opuszczeniu 300mm, po podniesieniu 655mm.
Rozstaw nóg 750mm, kolor brązowy
| Rozumiem że w tym roku na sopockim kempingu pijemy kawkę przy nowym stole. |
_________________ lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
 |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
Comsio
Kombatant weteran cepek
Twój sprzęt: Ducato II 2,5 tdi 670 Eura Mobil
Nazwa załogi: COMSIOWIE
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2013 Piwa: 85/420 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2021-04-22, 20:40
|
|
|
Ta jedzie mi tu czołg
Teraz to się nazywa kawką. |
_________________ Całe życie mówię , że do flaszki trza dwojga.
Asia i Wiesław pozdrawiają.
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|