 |
|
Master I 2.4 D jak zimno nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-02-10, 07:31 Master I 2.4 D jak zimno nie odpala
|
|
|
silnik 8140.61.Okazało sie ze znów mam typowo letnie auto,bo przy temperaturach niższych niz 15 nie mogę go odpalić,pompka i filtr wymieniona na nowe,sprawdzałem świece,rozrząd,do wtrysków dochodzi paliwo , z plaka tez nu nie idzie,ale jak podgrzałem silnik( grzałka w układzie chłodzenia) odpalił jak w lato,na dniach przyjdzie tester sprężania ciśnienia i zobaczę co pokarze,wiec na dzień dzisiejszy zostaje pomiar a potem pompa wtryskowa i jej ustawienia,macie jakieś pomysły? |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
Ostatnio zmieniony przez erikson 2016-02-10, 09:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-10, 08:10
|
|
|
Ciśnienie spreżania prawde Ci powie ... |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-02-10, 08:41
|
|
|
oby bylo dobrze,silnik ma 247 tys i od 90r jako kamper wiec narazie nie sadze aby był tak zorany |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
onionskin
stary wyga
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Gru 2013 Piwa: 46/141 Skąd: FMI
|
Wysłany: 2016-02-10, 12:24 Re: Master I 2.4 D jak zimno nie odpala
|
|
|
erikson napisał/a: | ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na dniach przyjdzie tester sprężania ciśnienia i zobaczę co pokarze................ |
Ciekawe jaki ten tester będzie- taki co to trzeba wpierw praską wtryski wyrywać, czy przyjedzie gość w białej koszuli, podłączy cztery kabelki i zobaczy wszystko w kilka minut:
http://injectorservice.com.ua/docs/dx_eng.swf
PS.
Jak by kto nie wiedział : taka przystawka do laptopa nowa to około 300zł |
|
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-02-10, 12:44
|
|
|
onionskin-ja stawiam ze przyjdzie gosc,wiec czekam na goscia,bardzo mi pomogłeś,twoja podpowiedz jest wręcz światełkiem w tunelu |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
eMWu
stary wyga

Twój sprzęt: 2 x Knaus traveller 595 + 625
Nazwa załogi: Campertrip.pl
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Gru 2010 Piwa: 11/23 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-10, 14:36
|
|
|
Sprobuj na lakierze do wlosów odpalic - dobry lakier kazdego diesla ruszy nawet przy - 20 |
_________________ www.campertrip.pl |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-02-10, 15:51
|
|
|
winowajca chyba znaleziony,sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
pomiar sprężania
1cyl 35
2 cyl 32/3
3 cyl 26 po probie olejowej 33
4 cyl 32/3
i co tu teraz zrobic z tym 3 cyl? |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
Ostatnio zmieniony przez erikson 2016-02-10, 17:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Donat
weteran

Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Piwa: 71/57 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-10, 16:26
|
|
|
Najpierw sprawdź jeszczę raz ciśnienie na tym cylindrze a jeśli pomiar się powtórzy to nie pozostaje nic jak robić kapitalke Jeśli cisnienie skoczylo gwałtownie podczas próby olejowej to kuku ma dół silnika a nie głowica |
_________________ Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
 |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-10, 16:28
|
|
|
Wymień świece i jak będzie dobrze zapalał to olej te 3 cylinder. |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
Victus
zaawansowany

Twój sprzęt: WV T4 Multivan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2016 Piwa: 5/7 Skąd: Warszawa - Ursus
|
Wysłany: 2016-02-10, 17:26
|
|
|
erikson napisał/a: | winowajca chyba znaleziony,sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
pomiar sprężania
1cyl 35
2 cyl 32/3
3 cyl 26 po probie olejowej 33
4 cyl 32/3
i co tu teraz zrobic z tym 3 cyl?,glowice zmieniac |
Koleo zalej do silnika polski ceramizeri odzyska kompresję.Przy tym przebiegu to chyba jedna dawka ale jezeli nie jesteś pewien przebiegu to dwie, próba olejowa pokzala ze góra jest dobra.
Polecam ceramizer bo tez zastosowałem, po wlaniu do wspomagania pompa przestala piszczeć na maksymalnym skręcie |
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2016-02-10, 17:57
|
|
|
Victus napisał/a: | Koleo zalej do silnika polski ceramizeri odzyska kompresję.Przy tym przebiegu to chyba jedna dawka ale jezeli nie jesteś pewien przebiegu to dwie, próba olejowa pokzala ze góra jest dobra.
Polecam ceramizer bo tez zastosowałem, po wlaniu do wspomagania pompa przestala piszczeć na maksymalnym skręcie |
A ty handlujesz tego typu wynalazkami czy tez sam stosujesz w swych złomach .
Ceramizery stosują handlarze , aby wyciszyć rzęcha do sprzedaży , po pierwszej wymianie oleju wychodzi jaki to złom.
Syfa się nie pudruje tylko leczy albo z nim żyje . |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-10, 19:46
|
|
|
A nie słyszałeś że ceramizer odbuduje pierścienie i cylindry??? 😀
Tylko nie lej za dużo bo tak Ci nadbuduje że tłok się w cylindrze nie ruszy |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2016-02-10, 20:19
|
|
|
makdrajwer napisał/a: | A nie słyszałeś że ceramizer odbuduje pierścienie i cylindry??? 😀 |
Nie zamierzam wyprowadzać cie z błędu ,
cerami-zer nie odpuści zapieczonego , nie naprawi ukruszonego lub pękniętego pierścienia a tym bardziej nie nie zlikwiduje rys (jakie powstają przy pęknięciu lub ukruszeniu pierścienia) na cylindrze. |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-02-10, 23:26
|
|
|
erikson napisał/a: |
...
sprawdzałem świece,rozrząd,do wtrysków dochodzi paliwo
... |
erikson napisał/a: | ...
sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
... |
Za pierwszym razem sprawdzałeś obecność czy poprawność działania? |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-02-11, 07:55
|
|
|
mój błąd-bo świece sprawdzałem profilaktycznie dużo wcześniej i to tez w nie poprawny sposób ,myślałem ze sa dobre wiec ich nie brałem pod uwagę przy tych oględzinach bo auto od tamtego czasu przejechało może z 10 km. |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|