 |
|
VW LT 28 2.0 B+G regulacja gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:25
|
|
|
Ja poważnie , gazu tam nie ma więc pociągnij i bedziesz wiedział czy dziala cxzy puszcza |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-10, 21:05
|
|
|
Wiem że poważnie
Cytat: | będziesz mógł ssać i ssać |
Sprawdzę to jutro. |
|
|
|
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-18, 12:34
|
|
|
Sprawdziłem jak poleciłeś i okazało się że blokuje dopływ powietrza zaraz po pociągnięciu.
Dziś odpaliłem go na resztkach gazu i przełączyłem na benzynę i znowu to samo, przerywa i kopci jak nieszczęście, spróbowałem też odłączyć przewód gazu dochodzący do miksera i zatkać palcem przyłącze miksera i nadal to samo, więc chyba gazu i benzyny na raz nie dostaje i to nie w tym problem.
Nie mam czasu kupić tych kabli, wtedy bym zobaczył co się dzieje. Będę informował na bieżąco |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
LTon Tom
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: VW LT 28 2,0 1982 Reimo
Nazwa załogi: LTonowie
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Wrz 2014 Piwa: 9/6 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 2015-02-18, 16:24
|
|
|
Widzę ,że walczysz dalej , skoro to nie jest wina instalacji lpg , gaźnik też w miarę ogarnięty to może zapłon jest przestawiony (wystarczy trochę i silnik będzie właśnie szarpał i kopcił ) a wracając do kabli , to może głupi sposób ale skuteczny ( ja tak robię i żyję ) w czasie pracy silnika po prostu "pomacać " wszystkie kable w/n na całej ich długości i jak pierdyknie , to znaczy ,że mają przebicie (przeciwwskazanie dla osób o słabym sercu ) Powodzenia i stawiam wirtualne piwo za upór. |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-18, 21:42
|
|
|
Kable mają przebicie, to już sprawdzone w nocy bez "pierdykania" Tylko że jakoś nie mam czasu się wybrać do motoryzacyjnego żeby kupić od jakiegoś golfa albo audi bo chyba powinny pasować, ale dla pewności wezmę na przymiarkę
Nie mogę się poddać bo to auto ma jeździć |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-02-19, 01:52
|
|
|
rasoir napisał/a: | od jakiegoś golfa albo audi bo chyba powinny pasować, ale dla pewności wezmę na przymiarkę |
tu masz podaną długość kabli
http://www.stanczyk.pl/pr...onowe-8213.html
|
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2015-02-19, 07:41
|
|
|
Hej ,resoir , a jeszcze jeden test .
Na gazie chodzi normalnie , jak rozumiem. Przelacz na benzyne , zacznie chodzic nieladnie ,prykac itd, czarny dym świadczyłby o zalewaniu przez gaznik.
A więc chodzi i pryka i kopci.
I teraz ważne -zeby przelaczyc na gaz musisz pstryknac na wypalanie , -
-czy na wypalaniu pracuje lepiej , im bardziej ubywa paliwa w gazniku to powinien pracowac lepiej aż do zaslabniecia z powodu wyczerpania paliwa w gazniku.
Pisze to bo męczy mnie ten gaznik , wiele lat na gazie potrafi w nim nabroić.
Powodzenia i napisz jak badania |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-19, 09:42
|
|
|
Dzieje się dokładnie tak jak piszesz |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/611 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2015-02-19, 09:45
|
|
|
No to na 10 stronie Amerykę odkryliścię |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-19, 09:49
|
|
|
Nie chcę mi się dokładnie szukać ale piszę o tym od 2-3 strony |
|
|
|
 |
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2015-02-21, 22:32
|
|
|
pamiec mam dobrą ale krótką
Nie kupuj kabli jesli nie chcesz bo nie są winne , może nie koniecznie dobre ale nie winne tej przypadlosci.
Winnych należy szukac w gazniku i może być ich troje , razem lub każdy z osobna-bandyci.
Nie bój sie ssać nie musisz
Pierwszy to plywak , czy jest szczelny , bo czasami wydaje sie ze jest a nie jest....
Zaraz dopisze reszte bo musze przerwac |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2015-02-21, 22:47
|
|
|
Sorki .....
A wiec wydaje sie ze jest szczelny a nie jest , no chyba ze jest z pianki , ale zazwyczaj jest z plastyku jakiegos rodzaju .w sumie nie napisales jaki masz gaznik , bo raczej pierburga - 2e ,2b ,2ee ???
Jesli szczelny to lecimy dalej , jak dzieciarnia mi pozwoli
Zaworek iglicowy sprawdziles dokladnie dokladnie dokladnie bo on wlewa ile musi i zamyka ile musi -zaworek rooles
Jak zaworek nie trzyma to pupa
Nr trzy to w zaleznosci od typu gaznika -jest albo jej nie ma -membrana przyspieszacza . ojj potrafila mi napsuc krwi w czasach swej swietnosci-swej czyli Jej
Jezdzisz na gazie -membrana schnie i pęka , jak pęknie -puszcza paliwko bokiem
To w gazniku może zalewac pod warunkiem ze nie skopaleś dwóch spraw przy montarzu-
-żle ustawiona klapka ssanie , co wcale nie jest proste i oczym juz ktoś ci pisał
-żle ustawiony poziom paliwa , co wcale nie jest proste i o czym juz ktos ci pisal
Stawiam na te dwie ostatnie opcje
To pisalem ja , młodziak który jako jedyny w bylym konińskim ogarnia gażniki , nawet japońskie |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
martini44
Kombatant

Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Piwa: 72/171 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2015-02-22, 08:21
|
|
|
rasoir, półtora miesiąca wkurwu.... nie masz dość ?? oddaj autko do specjalistów którzy raz dwa poradzą sobie z problemem a Ty w końcu będziesz cieszył się z kultury pracy silniczka..... |
_________________ możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie |
|
|
|
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-02-24, 16:38
|
|
|
Cytat: | Nie kupuj kabli jesli nie chcesz bo nie są winne , może nie koniecznie dobre ale nie winne tej przypadlosci. |
Miały przebicia w każdym możliwym miejscu więc i tak do wymiany, nieważne... już wymienione Przy okazji czyszczenie świec bo były czarne jak górnicy i ustawienie przerwy na 0,7mm, do tego przerwa na przerywaczu 0,45mm.
Różnicy brak, pracuje jak młockarnia i tyle... mam nadzieje że uda mi się dopulać do stacji paliw po gaz, bo wskaźnik zrobił mnie w ciu** i zostałem bez gazu.
Co do całej reszty Twoich podpowiedzi to jedyne co wydaje mi się "opcją jeszcze możliwą" i czego jeszcze nie sprawdziłem to:
Cytat: | Nr trzy to w zaleznosci od typu gaznika -jest albo jej nie ma -membrana przyspieszacza . ojj potrafila mi napsuc krwi w czasach swej swietnosci-swej czyli Jej
Jezdzisz na gazie -membrana schnie i pęka , jak pęknie -puszcza paliwko bokiem |
Chodzi o to gówienko zamocowane 4 śrubkami w kształcie kwadratu? Tam jest ta membrana?
Cała reszta była sprawdzana już tyle razy i na tyle możliwości że prędzej uwierzę w UFO niż w to że coś jest skopane w tych pozostałych opcjach.
O tym jaki mam gaźnik pisałem w poprzednich postach, jest to SOLEX PDSI(T) 30/35
Który jak już wcześniej wspominałem nie reaguje na jakiekolwiek próby regulacji składu mieszanki.
Cytat: | To pisalem ja , młodziak który jako jedyny w bylym konińskim ogarnia gażniki , nawet japońskie |
Jest to idealna odpowiedź na Twoje pytanie martini44... tacy specjaliści albo już nie żyją, albo splajtowali, albo w mojej okolicy takich nie ma |
|
|
|
 |
LTon Tom
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: VW LT 28 2,0 1982 Reimo
Nazwa załogi: LTonowie
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Wrz 2014 Piwa: 9/6 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 2015-02-24, 18:07
|
|
|
Zerknij pod tego linka ze strony LT Freunde może coś jeszcze wywnioskujesz ( a to gówienko na cztery śrubki to pompka przyspieszacza i tam jest membrana ) Ja bym jeszcze ten zapłon sprawdził ...
Link http://www.lt-forum.de/do...nziner_vergaser |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|