Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
VW LT 28 2.0 B+G regulacja gaźnika
Autor Wiadomość
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2015-02-10, 18:25   

Ja poważnie , gazu tam nie ma więc pociągnij i bedziesz wiedział czy dziala cxzy puszcza
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-10, 21:05   

Wiem że poważnie 8-)

Cytat:
będziesz mógł ssać i ssać :haha: :bajer


Sprawdzę to jutro.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-18, 12:34   

Sprawdziłem jak poleciłeś i okazało się że blokuje dopływ powietrza zaraz po pociągnięciu.

Dziś odpaliłem go na resztkach gazu i przełączyłem na benzynę i znowu to samo, przerywa i kopci jak nieszczęście, spróbowałem też odłączyć przewód gazu dochodzący do miksera i zatkać palcem przyłącze miksera i nadal to samo, więc chyba gazu i benzyny na raz nie dostaje i to nie w tym problem.

Nie mam czasu kupić tych kabli, wtedy bym zobaczył co się dzieje. Będę informował na bieżąco ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
LTon Tom 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: VW LT 28 2,0 1982 Reimo
Nazwa załogi: LTonowie
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2014
Piwa: 9/6
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2015-02-18, 16:24   

Widzę ,że walczysz dalej , skoro to nie jest wina instalacji lpg , gaźnik też w miarę ogarnięty to może zapłon jest przestawiony (wystarczy trochę i silnik będzie właśnie szarpał i kopcił ) a wracając do kabli , to może głupi sposób ale skuteczny ( ja tak robię i żyję ) w czasie pracy silnika po prostu "pomacać " wszystkie kable w/n na całej ich długości i jak pierdyknie , to znaczy ,że mają przebicie (przeciwwskazanie dla osób o słabym sercu :shock: ) Powodzenia i stawiam wirtualne piwo za upór.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-18, 21:42   

Kable mają przebicie, to już sprawdzone w nocy bez "pierdykania" ;) Tylko że jakoś nie mam czasu się wybrać do motoryzacyjnego żeby kupić od jakiegoś golfa albo audi bo chyba powinny pasować, ale dla pewności wezmę na przymiarkę :)

Nie mogę się poddać bo to auto ma jeździć :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-02-19, 01:52   

rasoir napisał/a:
od jakiegoś golfa albo audi bo chyba powinny pasować, ale dla pewności wezmę na przymiarkę

tu masz podaną długość kabli
http://www.stanczyk.pl/pr...onowe-8213.html
:spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2015-02-19, 07:41   

Hej ,resoir , a jeszcze jeden test .
Na gazie chodzi normalnie , jak rozumiem. Przelacz na benzyne , zacznie chodzic nieladnie ,prykac itd, czarny dym świadczyłby o zalewaniu przez gaznik.
A więc chodzi i pryka i kopci.
I teraz ważne -zeby przelaczyc na gaz musisz pstryknac na wypalanie , -
-czy na wypalaniu pracuje lepiej , im bardziej ubywa paliwa w gazniku to powinien pracowac lepiej aż do zaslabniecia z powodu wyczerpania paliwa w gazniku.

Pisze to bo męczy mnie ten gaznik , wiele lat na gazie potrafi w nim nabroić.

Powodzenia i napisz jak badania :spoko
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-19, 09:42   

Dzieje się dokładnie tak jak piszesz ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/611
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2015-02-19, 09:45   

No to na 10 stronie Amerykę odkryliścię :haha:
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-19, 09:49   

Nie chcę mi się dokładnie szukać ale piszę o tym od 2-3 strony ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2015-02-21, 22:32   

:haha: pamiec mam dobrą ale krótką :oops:

Nie kupuj kabli jesli nie chcesz bo nie są winne , może nie koniecznie dobre ale nie winne tej przypadlosci.

Winnych należy szukac w gazniku i może być ich troje , razem lub każdy z osobna-bandyci.

Nie bój sie ssać nie musisz :-P

Pierwszy to plywak , czy jest szczelny , bo czasami wydaje sie ze jest a nie jest....

Zaraz dopisze reszte bo musze przerwac
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2015-02-21, 22:47   

Sorki .....

A wiec wydaje sie ze jest szczelny a nie jest , no chyba ze jest z pianki , ale zazwyczaj jest z plastyku jakiegos rodzaju .w sumie nie napisales jaki masz gaznik , bo raczej pierburga - 2e ,2b ,2ee ???

Jesli szczelny to lecimy dalej , jak dzieciarnia mi pozwoli :evil:

Zaworek iglicowy :?: sprawdziles dokladnie :?: :?: dokladnie dokladnie :?: :?: :?: :!: bo on wlewa ile musi i zamyka ile musi -zaworek rooles ;)

Jak zaworek nie trzyma to pupa :?

Nr trzy to w zaleznosci od typu gaznika -jest albo jej nie ma -membrana przyspieszacza . ojj potrafila mi napsuc krwi w czasach swej swietnosci-swej czyli Jej :dewil
Jezdzisz na gazie -membrana schnie i pęka , jak pęknie -puszcza paliwko bokiem :kwiatki:

To w gazniku może zalewac pod warunkiem ze nie skopaleś dwóch spraw przy montarzu-

-żle ustawiona klapka ssanie , co wcale nie jest proste i oczym juz ktoś ci pisał
-żle ustawiony poziom paliwa , co wcale nie jest proste i o czym juz ktos ci pisal

Stawiam na te dwie ostatnie opcje

To pisalem ja , młodziak który jako jedyny w bylym konińskim ogarnia gażniki , nawet japońskie :-P :mrgreen:
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-02-22, 08:21   

rasoir, półtora miesiąca wkurwu.... nie masz dość ?? :bukiet: oddaj autko do specjalistów którzy raz dwa poradzą sobie z problemem a Ty w końcu będziesz cieszył się z kultury pracy silniczka.....
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rasoir 
trochę już popisał

Dołączył: 14 Sty 2015
Piwa: 1/30
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-02-24, 16:38   

Cytat:
Nie kupuj kabli jesli nie chcesz bo nie są winne , może nie koniecznie dobre ale nie winne tej przypadlosci.


Miały przebicia w każdym możliwym miejscu więc i tak do wymiany, nieważne... już wymienione ;) Przy okazji czyszczenie świec bo były czarne jak górnicy i ustawienie przerwy na 0,7mm, do tego przerwa na przerywaczu 0,45mm.

Różnicy brak, pracuje jak młockarnia i tyle... mam nadzieje że uda mi się dopulać do stacji paliw po gaz, bo wskaźnik zrobił mnie w ciu** i zostałem bez gazu.

Co do całej reszty Twoich podpowiedzi to jedyne co wydaje mi się "opcją jeszcze możliwą" i czego jeszcze nie sprawdziłem to:

Cytat:
Nr trzy to w zaleznosci od typu gaznika -jest albo jej nie ma -membrana przyspieszacza . ojj potrafila mi napsuc krwi w czasach swej swietnosci-swej czyli Jej :dewil
Jezdzisz na gazie -membrana schnie i pęka , jak pęknie -puszcza paliwko bokiem :kwiatki:




Chodzi o to gówienko zamocowane 4 śrubkami w kształcie kwadratu? Tam jest ta membrana?

Cała reszta była sprawdzana już tyle razy i na tyle możliwości że prędzej uwierzę w UFO niż w to że coś jest skopane w tych pozostałych opcjach.

O tym jaki mam gaźnik pisałem w poprzednich postach, jest to SOLEX PDSI(T) 30/35

Który jak już wcześniej wspominałem nie reaguje na jakiekolwiek próby regulacji składu mieszanki.

Cytat:
To pisalem ja , młodziak który jako jedyny w bylym konińskim ogarnia gażniki , nawet japońskie :-P :mrgreen:


Jest to idealna odpowiedź na Twoje pytanie martini44... tacy specjaliści albo już nie żyją, albo splajtowali, albo w mojej okolicy takich nie ma :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LTon Tom 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: VW LT 28 2,0 1982 Reimo
Nazwa załogi: LTonowie
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Wrz 2014
Piwa: 9/6
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2015-02-24, 18:07   

Zerknij pod tego linka ze strony LT Freunde może coś jeszcze wywnioskujesz ( a to gówienko na cztery śrubki to pompka przyspieszacza i tam jest membrana ) Ja bym jeszcze ten zapłon sprawdził ...

Link http://www.lt-forum.de/do...nziner_vergaser
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***