transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu |
Autor |
Wiadomość |
airgaston
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Piwa: 13/18 Skąd: stolica i okolica
|
Wysłany: 2011-07-04, 14:55
|
|
|
O to ja przepraszam. Robert niewiele zrozumiałem
Jestem jeszcze w poprzedniej epoce
Chcesz zobaczy szkielet Ludwika? Właśnie go odsłoniłem i okazuje się że jest w lepszym stanie niż się spodziewałem. Lekki rudawy nalot gdzie niegdzie.
Pojeździ jeszcze ze 60lat |
_________________ pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
 |
|
|
|
 |
donald
weteran

Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-04, 15:05
|
|
|
Widze że nie patyczkujesz sie w restaurowaniu Ludwika super. Az miło sie czyta jak ktoś wklada tyle poświecenia w staruszka |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2011-07-04, 15:26
|
|
|
airgaston napisał/a: | Chcesz zobaczy szkielet Ludwika? |
Ja go Jareczku codziennie widzę jak do domu jadę .... no normalnie widok mi psuje |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
Banan
Administrator LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy Dołączył: 09 Lis 2010 Piwa: 360/502 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2011-07-04, 15:53
|
|
|
roger napisał/a: | Banan prośba najpierw poczytaj (na forum jest dużo do czytania na temat tych silników ) a potem podnieś maskę i porównaj Swój silnik z tym silnikiem ...... bo mam wrażenie że na oczy nie widziałeś fordowskiej PUMY ..... w tych silnikach końcówki wtrysków są niewymienne jak u Ciebie a Swoje ciśnienie na wtryskiwaczach pomnóż przez 10 to wyjdzie Ci średnie w PUMIE .... |
Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać Kto je porównuje
Doskonale znam różnicę, zapewniam Cię.
Zajrzyj sobie tutaj i zobacz, Hanysy albo też się nie znają, albo jeszcze nie wiedzą, że te końcówki są niewymienne i je wymieniają... akurat do forda tdci...
Za jedyne 399 zł sztuka... |
_________________ Pozdrawiam - Darek
 |
|
|
|
 |
airgaston
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Piwa: 13/18 Skąd: stolica i okolica
|
Wysłany: 2011-07-04, 16:01
|
|
|
Ale co by nie powiedziec bez serwisu i komputera się nie obejdzie. A i portfel trzeba bedzie otworzyc Teraz to ja już się nie będę bał jeździ Ludwikiem. Tam wiem jak działa silnik i reszta. W nowszych za dużo jest gdybania...... |
_________________ pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
 |
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2011-07-04, 20:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
donald
weteran

Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-04, 16:08
|
|
|
W mercach sprawdza sie takie działanie Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2011-07-04, 18:25
|
|
|
Banan napisał/a: | Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać |
To nie ja je kolego porównuję tylko Ty .... - to tak wybiórczo ....
Banan napisał/a: | ......
Mój dziadek też się buntował i nie chciał jeździć - wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i jest jak młodzik, fruwać mu się zachciało...
Koszt - 450 złociszy z wymianą
...........
Miałem taki przypadek w nissanie primera, obroty wariowały, podłączyli mnie do komputera i nic... Jeden chłopak wpadł na pomysł, aby podłączyć do innego typu, podłączył jeszcze do dwóch innych i dopiero na czwartym(!) wykazało uszkodzenie silnika krokowego Po wymianie, auto znowu ożyło .......
.........
Nikt nie napisał też, że do tego forda ma to kosztować 450zł... To był koszt mojej naprawy, trochę źle zrozumiany. |
To może pisz tak żebyś był jednak rozumiany
ja doskonale znam tą konstrukcje silnika i firmę do której wstawiłeś "sznurek" znam i nie będę się na jej temat wypowiadał na forum ... znam również możliwości i praktyki stosowane podczas tzw. "regeneracji" wtrysków tego typu i konsekwencje takiej "partaniny" a są właśnie takie jakie miała koleżanka przy 90tys .....
Polecasz zakładanie regenerowanych w oparciu o bagaż własnych doświadczeń na innej bo klasycznej rozdzielaczowej konstrukcji diesla ....w ukłądach COMMON RAIL czy generalnie HDI TDCI itd niezależnie czy produkcji DELPHI, BOSCHA czy SIMENSA jest zakaz rozbierania tych wtryskiwaczy .... to że ktoś taką usługę oferuje nie znaczy że ją robi dobrze i nie znaczy że daje jakąkolwiek gwarancje ...... a zaręczam Ci że nie daje .... to zwykła odpowiedź "sprawnych przedsiębiorczych" na niszę i potrzebę rynku.
Odradzam jakiekolwiek grzebanie czy regeneracje w tych wtryskach chyba że dadzą wam gwarancje na piśmie obejmującą tzw "skutki" ..... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
TomekW
weteran

Twój sprzęt: bezdomny :(
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Mar 2007 Piwa: 29/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-04, 22:27
|
|
|
donald napisał/a: | W mercach sprawdza sie takie działanie Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to |
Jest. Brak paliwa. Sprawdzone |
|
|
|
 |
Banan
Administrator LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy Dołączył: 09 Lis 2010 Piwa: 360/502 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2011-07-05, 09:39
|
|
|
Biloowa, tak jak koledzy i ja również, myślę, że najlepiej i najtaniej będzie na "dzień dobry" podłączyć autko pod komputer, a najlepiej w 2-3 różnych warsztatach. Po co zaraz pruć bebechy, jak może się okazać, że to jakaś błahostka. Ty chyba wiesz najlepiej, ile części do tego fordzika kosztują...
PS
Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę. |
_________________ Pozdrawiam - Darek
 |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2011-07-05, 10:15
|
|
|
Banan napisał/a: | Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę. |
Banan nie pisz proszę o poziomie bo nie bardzo wiem o czyim i w jakim temacie piszesz ja zwróciłem Ci uwagę że piszesz bzdury i o kosztach i operacjach i jak ktoś Twoich rad posłucha to może mieć niezłe koszty do pokrycia .... ot i cała prawda ....
A to fragmenty jednego z Twoich postów w innym temacie technicznym ale poziom obrazują wyraźnie i ten techniczny i wypowiedzi.
Banan napisał/a: | Prezes, nie obraź się pytaniem - czy Ty czasami nie jesteś... Prezesową?
Wybacz, ale tylko kobieta (i to nie każda) może napisać - "nie znam w ogóle FIATA" - każdy silnik diesla w tym roczniku ma taką samą budowę, bez względu na firmę, różnić się może rozmiarówką podzespołów... No, może być jeszcze z turbiną, ale Ty masz zwykłego klekoczącego. Mechanik od Fiatów jest w ASO, tylko nie idź tam czasami, bo Cię z torbami puści
Każdy mechanik "praktykujący" jest w stanie dać sobie radę z takim silnikiem, bez wzgledu na to, czy to Fiat, czy Ursus...
............................................
Ja ze swej strony mogę jeszcze podpowiedzieć, że prądy muszą Ci gdzieś uciekać, musi być gdzieś zwarcie w instalacji! Jak opisałeś, sprzęt jest po niezłych przewałkach i sporym postoju, więc zaczął bym od podłączenia silnika "na krótko" i przejrzeniu całej instalacji.
Masz Kolego w ogóle jakieś doświadczenie z mechaniką? Może zacznijmy od tego, .................... Ty to chyba czytasz jak Harrego Pottera...
...... |
To tak selektywnie parę Twoich "złotych myśli"
Więc sam widzisz że nie ma sensu zagłębiać się z Tobą bardziej z sprawy związane z techniką motoryzacyjną ......
PS
A koledze pomogę inaczej już poza forum bo nie mam chęci i siły na jałowe dyskusje z cytrusem ....
Dobra było minęło temat z Kolegą Bananem omówiliśmy sobie telefonicznie ....... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
Ostatnio zmieniony przez roger 2011-07-05, 11:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
biloowa
trochę już popisał
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2011 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Czw
|
Wysłany: 2011-07-05, 10:26
|
|
|
Auto miało wypaloną dziure w tłoku przy 90 tys km , winą oczywiscie był wtrysk. Naprawiane w serwisie Forda w Pozananiu, tak jak mówiłem 2 wtryski i blok silnik wymienione. A dlaczego pozostałe 2 wtryskiwacze nie zostały wymienione tego to juz nie wiem, naprawiał to poprzedni własciciel, przedstawił mi fakture za naprawe sprzetu i tylko tyle wiem co jest na fakturze. |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2011-07-05, 22:37
|
|
|
no bo to droga sprawa - pisałem o tym na forum
dowiedz się czy miał zmienione oprogramowanie na nowe
czy nr wtrysków są wpisane poprawnie |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2011-07-05, 22:39
|
|
|
poczytaj tu
http://www.camperteam.pl/...opic.php?t=6609 |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
biloowa
trochę już popisał
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2011 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Czw
|
Wysłany: 2011-07-19, 08:54
|
|
|
Zamówiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym ,zobaczymy jak bedzie sie ruszało na nowym sprzegle. |
|
|
|
 |
Neno
zaawansowany

Dołączył: 14 Lip 2011 Piwa: 73/24 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2011-07-19, 15:46
|
|
|
A wcześniej było ok ( tzn. czy normalnie się ruszało ) ?
Bo 2.0 TDCI też tak ma, że jak nie dasz gazu to nie ruszysz... Po prostu w tej konstrukcji moment obrotowy zaczyna się grubo powyżej 1000obr/min. Kwestia wprawy i przyzwyczajenia. |
|
|
|
 |
|