Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu
Autor Wiadomość
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-07-04, 14:55   

O to ja przepraszam. Robert niewiele zrozumiałem :shock: :shock: :shock:
Jestem jeszcze w poprzedniej epoce :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Chcesz zobaczy szkielet Ludwika? Właśnie go odsłoniłem i okazuje się że jest w lepszym stanie niż się spodziewałem. Lekki rudawy nalot gdzie niegdzie.
Pojeździ jeszcze ze 60lat :diabelski_usmiech
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
donald 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Paź 2007
Piwa: 32/46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-04, 15:05   

Widze że nie patyczkujesz sie w restaurowaniu Ludwika :bigok :bigok super. Az miło sie czyta jak ktoś wklada tyle poświecenia w staruszka :spoko :spoko
_________________
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2011-07-04, 15:26   

airgaston napisał/a:
Chcesz zobaczy szkielet Ludwika?


Ja go Jareczku codziennie widzę jak do domu jadę .... no normalnie widok mi psuje ;) :bajer :haha: :haha: :haha:
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-04, 15:53   

roger napisał/a:
Banan prośba najpierw poczytaj (na forum jest dużo do czytania na temat tych silników ) a potem podnieś maskę i porównaj Swój silnik z tym silnikiem ...... bo mam wrażenie że na oczy nie widziałeś fordowskiej PUMY ..... ;) w tych silnikach końcówki wtrysków są niewymienne jak u Ciebie a Swoje ciśnienie na wtryskiwaczach pomnóż przez 10 to wyjdzie Ci średnie w PUMIE .... ;)

Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać :?: Kto je porównuje :?:
Doskonale znam różnicę, zapewniam Cię.
Zajrzyj sobie tutaj i zobacz, Hanysy albo też się nie znają, albo jeszcze nie wiedzą, że te końcówki są niewymienne i je wymieniają... akurat do forda tdci...
Za jedyne 399 zł sztuka...
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-07-04, 16:01   

Ale co by nie powiedziec bez serwisu i komputera się nie obejdzie. A i portfel trzeba bedzie otworzyc :evil: Teraz to ja już się nie będę bał jeździ Ludwikiem. Tam wiem jak działa silnik i reszta. W nowszych za dużo jest gdybania......
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2011-07-04, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
donald 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Paź 2007
Piwa: 32/46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-04, 16:08   

W mercach sprawdza sie takie działanie :-P Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to :-P
_________________
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2011-07-04, 18:25   

Banan napisał/a:
Co Ci Roger strzeliło do głowy, aby te dwa silniki porównywać


To nie ja je kolego porównuję tylko Ty .... ;) - to tak wybiórczo ....
Banan napisał/a:
......
Mój dziadek też się buntował i nie chciał jeździć - wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i jest jak młodzik, fruwać mu się zachciało... :haha: :haha: :haha:
Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:
...........

Miałem taki przypadek w nissanie primera, obroty wariowały, podłączyli mnie do komputera i nic... Jeden chłopak wpadł na pomysł, aby podłączyć do innego typu, podłączył jeszcze do dwóch innych i dopiero na czwartym(!) wykazało uszkodzenie silnika krokowego :shock: Po wymianie, auto znowu ożyło .......
.........
Nikt nie napisał też, że do tego forda ma to kosztować 450zł... To był koszt mojej naprawy, trochę źle zrozumiany.

To może pisz tak żebyś był jednak rozumiany ;)

ja doskonale znam tą konstrukcje silnika i firmę do której wstawiłeś "sznurek" znam i nie będę się na jej temat wypowiadał na forum ... znam również możliwości i praktyki stosowane podczas tzw. "regeneracji" wtrysków tego typu i konsekwencje takiej "partaniny" a są właśnie takie jakie miała koleżanka przy 90tys .....
Polecasz zakładanie regenerowanych w oparciu o bagaż własnych doświadczeń na innej bo klasycznej rozdzielaczowej konstrukcji diesla ....w ukłądach COMMON RAIL czy generalnie HDI TDCI itd niezależnie czy produkcji DELPHI, BOSCHA czy SIMENSA jest zakaz rozbierania tych wtryskiwaczy .... ;) to że ktoś taką usługę oferuje nie znaczy że ją robi dobrze i nie znaczy że daje jakąkolwiek gwarancje ...... a zaręczam Ci że nie daje .... to zwykła odpowiedź "sprawnych przedsiębiorczych" na niszę i potrzebę rynku.
Odradzam jakiekolwiek grzebanie czy regeneracje w tych wtryskach chyba że dadzą wam gwarancje na piśmie obejmującą tzw "skutki" ..... ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
TomekW 
weteran


Twój sprzęt: bezdomny :(
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Piwa: 29/5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-04, 22:27   

donald napisał/a:
W mercach sprawdza sie takie działanie :-P Jak zapali to dojedzie. Nie ma siły na to :-P


Jest. Brak paliwa. Sprawdzone ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-05, 09:39   

Biloowa, tak jak koledzy i ja również, myślę, że najlepiej i najtaniej będzie na "dzień dobry" podłączyć autko pod komputer, a najlepiej w 2-3 różnych warsztatach. Po co zaraz pruć bebechy, jak może się okazać, że to jakaś błahostka. Ty chyba wiesz najlepiej, ile części do tego fordzika kosztują... :placz

PS
Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę.
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2011-07-05, 10:15   

Banan napisał/a:
Roger, dzięki, ale do dyskusji z Tobą na tak niskim poziomie już zmusić się nie mogę.


Banan nie pisz proszę o poziomie bo nie bardzo wiem o czyim i w jakim temacie piszesz ja zwróciłem Ci uwagę że piszesz bzdury i o kosztach i operacjach i jak ktoś Twoich rad posłucha to może mieć niezłe koszty do pokrycia .... ot i cała prawda ....

A to fragmenty jednego z Twoich postów w innym temacie technicznym ale poziom obrazują wyraźnie i ten techniczny i wypowiedzi.

Banan napisał/a:
Prezes, nie obraź się pytaniem - czy Ty czasami nie jesteś... Prezesową?
Wybacz, ale tylko kobieta (i to nie każda) może napisać - "nie znam w ogóle FIATA" - każdy silnik diesla w tym roczniku ma taką samą budowę, bez względu na firmę, różnić się może rozmiarówką podzespołów... No, może być jeszcze z turbiną, ale Ty masz zwykłego klekoczącego. Mechanik od Fiatów jest w ASO, tylko nie idź tam czasami, bo Cię z torbami puści :haha:
Każdy mechanik "praktykujący" jest w stanie dać sobie radę z takim silnikiem, bez wzgledu na to, czy to Fiat, czy Ursus...
............................................
Ja ze swej strony mogę jeszcze podpowiedzieć, że prądy muszą Ci gdzieś uciekać, musi być gdzieś zwarcie w instalacji! Jak opisałeś, sprzęt jest po niezłych przewałkach i sporym postoju, więc zaczął bym od podłączenia silnika "na krótko" i przejrzeniu całej instalacji.

Masz Kolego w ogóle jakieś doświadczenie z mechaniką? Może zacznijmy od tego, .................... Ty to chyba czytasz jak Harrego Pottera... :bajer
......


To tak selektywnie parę Twoich "złotych myśli"
Więc sam widzisz że nie ma sensu zagłębiać się z Tobą bardziej z sprawy związane z techniką motoryzacyjną ...... :spoko

PS
A koledze pomogę inaczej już poza forum bo nie mam chęci i siły na jałowe dyskusje z cytrusem .... ;)


Dobra było minęło temat z Kolegą Bananem omówiliśmy sobie telefonicznie ....... ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Ostatnio zmieniony przez roger 2011-07-05, 11:33, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
biloowa 
trochę już popisał

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Czw
Wysłany: 2011-07-05, 10:26   

Auto miało wypaloną dziure w tłoku przy 90 tys km , winą oczywiscie był wtrysk. Naprawiane w serwisie Forda w Pozananiu, tak jak mówiłem 2 wtryski i blok silnik wymienione. A dlaczego pozostałe 2 wtryskiwacze nie zostały wymienione tego to juz nie wiem, naprawiał to poprzedni własciciel, przedstawił mi fakture za naprawe sprzetu i tylko tyle wiem co jest na fakturze.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2011-07-05, 22:37   

no bo to droga sprawa - pisałem o tym na forum

dowiedz się czy miał zmienione oprogramowanie na nowe
czy nr wtrysków są wpisane poprawnie
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2011-07-05, 22:39   

poczytaj tu
http://www.camperteam.pl/...opic.php?t=6609
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
biloowa 
trochę już popisał

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Czw
Wysłany: 2011-07-19, 08:54   

Zamówiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym ,zobaczymy jak bedzie sie ruszało na nowym sprzegle.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Neno 
zaawansowany


Dołączył: 14 Lip 2011
Piwa: 73/24
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2011-07-19, 15:46   

A wcześniej było ok ( tzn. czy normalnie się ruszało ) ?
Bo 2.0 TDCI też tak ma, że jak nie dasz gazu to nie ruszysz... Po prostu w tej konstrukcji moment obrotowy zaczyna się grubo powyżej 1000obr/min. Kwestia wprawy i przyzwyczajenia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***