 |
|
Zabudowa na Iveco |
Autor |
Wiadomość |
smok_wawelski
weteran

Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Kwi 2019 Piwa: 122/77 Skąd: Kraków-przedmieścia
|
Wysłany: 2020-04-04, 21:13
|
|
|
Rysiu78 napisał/a: | choć na dziś chyba wybrałbym chińskie, z pilotem i za pół ceny mojego. | ja rozważałem MPK i Heki - zdecydowałem sie na Heki z racji prostoty i trafienia w dobrej cenie oraz na rzeźbę wentylatora - nie przekonuje mnie ori Turbowent i podobne wynalazki
Rysiu78 napisał/a: | podłączone pod regulator 20A AZO Digital: | jak podłaczysz i ogarniesz wdzięczny byłbym za kilka słów opinii o tym MPPT AZO - alternatywnie planuje AZO 30A tyle że ciągle przekładają wprowadzenie go na rynek - firma dość mnie przekonuje z przetwornic ale nie mam opinii o ich MPPT |
_________________ O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom. |
|
|
|
|
 |
Rysiu78
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Iveco
Dołączył: 19 Lip 2017 Piwa: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-04-05, 09:12
|
|
|
Rysiu78 napisał/a: | podłączone pod regulator 20A AZO Digital: | jak podłaczysz i ogarniesz wdzięczny byłbym za kilka słów opinii o tym MPPT AZO - alternatywnie planuje AZO 30A tyle że ciągle przekładają wprowadzenie go na rynek - firma dość mnie przekonuje z przetwornic ale nie mam opinii o ich MPPT[/quote]
Relacja z budowy jest trochę opóźniona, stąd już dziś mogę polecić ten regulator.
Zadzwoń i zapytaj, może mają te 30A na stanie tylko pod inną marką, u mnie własnie było tak jak u Ciebie, non stop przekładali datę sprzedaży (czekali na przesyłkę z Chin) aż w końcu wysłali to co pokazałem na zdjęciach. Działa od ponad roku. Obecnie widzę wydłużoną gwarancję do 36mcy, czyli raczej mało awaryjny sprzęt. Jedyna wada jak dla mnie to brak oddzielnej, mniejszej jednostki sterującej, czegoś na wzór MT-50 jak ma to miejsce u Tracera.
P.S. Zapomniałem podać wagę auta przed zabudową, niestety to będzie waga "z pamięci" bo nie zapisałem, ale na 99% było to 2750 kg bez kierowcy, ze zbiornikiem paliwa wypełnionym w połowie, z narzędziami, dużą gaśnicą (pewnie z 30kg tego wszystkiego będzie). Zobaczymy co będzie dalej
P.S. 2 Ważyłem Iveco poprzedniej generacji i ważyło +/- tyle samo, czyli 2750 kg, tylko tam było to z pustym zbiornikiem, bez narzędzi za to z kierowcą (80 kg) |
|
|
|
|
 |
sienek
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Brak
Dołączył: 02 Wrz 2018 Piwa: 3/1 Skąd: Kostrzyn nad Odra
|
Wysłany: 2020-04-06, 01:44
|
|
|
Ja tez buduje na takim Iveco Spora roznica w masie jest miedzy 2.3 a 3.0.
Walczymy o kazdy kilogram (i centymetr nad glowa ) |
_________________ Ex Self-made Iveco Daily L4H2 2015
Ex LMC Liberty Finish 7205 Ti, DMC 3,8T
Ex Hymercamp 46 1,9D '92 DMC 2,8T
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=39300
 |
|
|
|
 |
Rysiu78
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Iveco
Dołączył: 19 Lip 2017 Piwa: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-04-13, 20:52
|
|
|
sienek napisał/a: | Ja tez buduje na takim Iveco Spora roznica w masie jest miedzy 2.3 a 3.0.
Walczymy o kazdy kilogram (i centymetr nad glowa ) |
W Ducato, między tymi silnikami było około 100-120 kg różnicy w tej samej wersji nadwozia. Ile Twój waży ?
Ja swojego ostro odchudziłem ale o tym za jakiś czas Na razie po etapie odchudzania nabiera tylko na wadze... pewnie dobiję do około 3000 bez załogi. |
|
|
|
 |
sienek
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Brak
Dołączył: 02 Wrz 2018 Piwa: 3/1 Skąd: Kostrzyn nad Odra
|
Wysłany: 2020-04-13, 21:04
|
|
|
Zobacz mój wątek na pierwszej stronie są wagi. Niecałe 2.5T zatankowany bez zalogi. |
|
|
|
 |
Rysiu78
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Iveco
Dołączył: 19 Lip 2017 Piwa: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-04-13, 21:26
|
|
|
Dogrzewam się już z postojowego, ale akumulator 100Ah jakiś taki słabawy. Potem się okaże, że wytrzymał u mnie tylko rok. Także jak zaczyna brakować mocy - ładuję go prostownikiem (wtedy kiedy nie pracuję). Ogrzewanie chodzi 24h - dosycha pianka, dosycha lakier na płycie... robimy też przymiarkę gdzie będzie stał prysznic. Ciasny ale własny. Do obecnej chwili go nie wykończyłem, czasem jak widzę ile różnych rzeczy nam się przewala po aucie to zastanawiam się czy tam aby szafy nie zrobić jakiejś :D
Kolega który pomagał mi na tym etapie budowy był świeżo po zakupie spawarki i uczył się spawać aluminium. Zespawał mi m.in. "stojak pod akumulatory" - miejsca jest na 4x100/120Ah, cel był jeździć z dwoma, a zimą dokładać 3ci jak będzie potrzeba, na razie skończyło się na przeróbce tego miejsca pod 1x180Ah.
Pierwsze instalacje elektryczne - duża przetwornica Volt, pełny sinus, 2000W. G***o warta, nie polecam! Kiedyś zmienię na inną, ale to jak już wykończę auto na błysk.
Na zdjęciu widać dwa aku, ale podłączony jest tylko jeden. Drugi robił tylko "do przymiarki" |
Ostatnio zmieniony przez Rysiu78 2021-02-28, 12:17, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Robold
zaawansowany

Twój sprzęt: Samodzielnie zbudowany Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Piwa: 18/18 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 2020-05-09, 16:57
|
|
|
Rysiu78 napisał/a: | Kolejne dni to montaż 4 kolejnych elastycznych paneli, do tego Tracer 40A, podłączenie pod instalację samochodu |
Montujesz Tracera,a co z regulatorem AZO - nie sprawdził się, czy tylko brak 40 Amperowych? |
_________________ Na wschód i nie tylko...
 |
|
|
|
 |
Rysiu78
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Iveco
Dołączył: 19 Lip 2017 Piwa: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-05-10, 19:34
|
|
|
Robold napisał/a: | Rysiu78 napisał/a: | Kolejne dni to montaż 4 kolejnych elastycznych paneli, do tego Tracer 40A, podłączenie pod instalację samochodu |
Montujesz Tracera,a co z regulatorem AZO - nie sprawdził się, czy tylko brak 40 Amperowych? |
Będą dwa, choć pewnie sam AZO (niestety ma tylko 20A) by to pociągnął |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|