Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: paf
2010-02-28, 09:26
Co za kontrolka ?
Autor Wiadomość
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 134/101
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2010-07-16, 21:36   

klosiak1 napisał/a:
Wątek wskaźnika filtru paliwa dotyczy drugiego wskaźnika od prawej (ten u mnie się nie świeci) - mój "świecący" wskaźnik, to drugi od LEWEJ - ten za wskaźnkiem hamulca ręcznego.


sorki rączki mi się pomieszały

najproście jest zadać pytanie rok typ rodzaj a jesze wcześniej coby nie zadać tego rodzaju głupawych pytań czym jeżdzisz itp uzupełnić avatr i przywitaj się w dziale powitań.
Rozumiem przygoniła cię do nas matka potrzeba staramy się Ci pomóc o czy mądrze?
to Ty oceniasz :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lepciak 
weteran

Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Piwa: 61/39
Skąd: Gdańsk-Oliwa
Wysłany: 2010-07-16, 22:10   

Sygnalizacja wskaźnika drugiego z lewej dotyczy czystości filtra powietrza - informuje o utrudnionym przepływie powietrza przez filtr.
_________________
lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
klosiak1 
początkujący forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2010
Wysłany: 2010-07-16, 22:27   

lepciak napisał/a:
Sygnalizacja wskaźnika drugiego z lewej dotyczy czystości filtra powietrza - informuje o utrudnionym przepływie powietrza przez filtr.


Bardzo serdeczne wszystkim dziekuję. Rzeczywiście przedmuchiwałem wczoraj filtr powietrza i miał widocznie prawo zgłosić, że za mało skutecznie to zrobiłem.. Teraz wiem, kupie nowy i przy najbliższej okazji wymienię.. Jeszcze raz wielkie dzięki.. :kwiatki: (nie było z piwkiem, to wrzucam z kwiatkiem..)

A BIM oczywiście ma racje: przygnała mnie tu potrzeba, bo jutro chcę ruszyć w trasę, a tu nagle nieznana mi kontrolka... Obiecuję po powrocie się przywitać jak należy i przedstawić. A jakbyście gdzieś w trasie spotkali ducato na dwóch osiach z tyłu i z doczepionym motorkiem na zewnątrz - to ja - walcie śmiało, jestem każdemu z was winien duże zimne piwko.

pozdrawiam ciepło - klosiak
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 79/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-19, 09:19   

klosiak1 napisał/a:
A jakbyście gdzieś w trasie spotkali ducato na dwóch osiach z tyłu i z doczepionym motorkiem na zewnątrz - to ja - walcie śmiało, jestem każdemu z was winien duże zimne piwko.
pozdrawiam ciepło - klosiak

LOOL - już zbankrutowałeś :diabelski_usmiech
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-18, 14:47   

Czy mi może ktoś powiedzieć co jest z tą kontrolką na której jest "niby podgrzewana szyba" ostatnia po prawej na dole - przecież w kamperku nie ma podgrzewanej szyby?
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 194/150
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2010-09-18, 21:28   

dziwaczek napisał/a:
Czy mi może ktoś powiedzieć co jest z tą kontrolką na której jest "niby podgrzewana szyba" ostatnia po prawej na dole - przecież w kamperku nie ma podgrzewanej szyby?


Przecież do camperków nie montuje się specjalnych tablic rozdzielczych . Są one ze zwykłych samochodów dostawczych w tym wypadku z Ducato.Bez względu na zabudowę są takie same . Chociaż u mnie są podgrzewane tylne szyby bo mam z tyłu drzwi .
PZDR> MILUŚ :spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-19, 07:41   

Dzięki - tak się spodziewałem ale zapytać nigdy nie zaszkodzi.
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-10-04, 20:56   

A może ktoś wie do czego jest ten przełącznik z ikon wynik że dotyczy akumulatorów.

Kontrolka po prawej mruga jak spada napięcie (w instrukcji jest że poniżej 11.6V)

???????

kontrolka.jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 94,22 KB

_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Świstak 
Kombatant


Twój sprzęt: Milka, Milka2
Nazwa załogi: Świstaki
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Cze 2009
Piwa: 471/100
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-04, 22:44   

Wybór który z akumulatorów będzie mierzony. 1 to rozruchowy, a II to nadwoziowy.
_________________
"Panie, pomóż mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies"


Milka - może ją spotkacie?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WODNIK 
weteran


Twój sprzęt: HOBBY 600
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Piwa: 54/223
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-10-04, 23:00   

Pewnie przełącznik do kontroli stanu akumlatorów.
_________________
--- B E S K I D N I K ---

Pozdrawiamy Bronia i Janek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
NOWKRIS 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: FIAT DUCATO RIVA
Nazwa załogi: KRZYSZTOF IRKA
Dołączył: 03 Cze 2009
Postawił 10 piw(a)
Skąd: KROTOSZYN
Wysłany: 2010-10-04, 23:55   

Mam pytanie do kolegów czy do Fiata Dukato 1,9 d można wstawić silnik 2,5 td{czy się zmiesci na poduszkach na ramie i czy bedzie zgrany ze sprzegłem i skrzynią biegów}Prosze o szybka odpowiedz Krzysztof z pozdrowieniami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-10-05, 06:44   

Świstak napisał/a:
Wybór który z akumulatorów będzie mierzony. 1 to rozruchowy, a II to nadwoziowy.


Na logikę tak, ale jak przełączam ten pstryczek to nic się nie dzieję. Jak mi ostatnio padł aku. zabudowy to kontrolka mrugała jak przełączyłem "teoretycznie" na ten silnikowy nic się nie stało nie zgasła mimo że przedni aku. był w pełni naładowany.
Nie jest to też przycisk wyboru akumulatora z którego mamy korzystać w zabudowie.

Jedyne mi co przychodzi do głowy to może to jest wybór aku. który ma się ładować? Ale jak pracuje silnik lądują się oba - sprawdzałem miernikiem.

U mnie stan wody i akumulatorów sprawdza się tym przełącznikiem i są do tego kontrolki.

monitoring.jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 82,24 KB

_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-10-05, 12:25   

NOWKRIS napisał/a:
Mam pytanie do kolegów czy do Fiata Dukato 1,9 d można wstawić silnik 2,5 td


Tak

NOWKRIS napisał/a:
czy bedzie zgrany ze sprzegłem i skrzynią biegów}Prosze o szybka odpowiedz Krzysztof z pozdrowieniami


Nie


PS
Może i nie szybko ale treściwie .....
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
NOWKRIS 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: FIAT DUCATO RIVA
Nazwa załogi: KRZYSZTOF IRKA
Dołączył: 03 Cze 2009
Postawił 10 piw(a)
Skąd: KROTOSZYN
Wysłany: 2010-10-05, 22:04   

Dzięki Roger, z tego wynika ze chyba silnik 2,5 td musiał by byc kompletny z sprzęgłem i skrzynią biegów,wtedy powinno się zgrac.czy tak? :roll:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-10-05, 22:11   

Tak.....
Do tego kawałek wiązki ...TD ma również inne tarcze hamulcowe i zaciski..... Ale wszystko się da .... Jak chcesz przekładać to najlepiej z "dawcy" pobrać kompletny zespół napędowy .... Prościej tak przekladać z 2,5 niz z 1.9 ...

PS
Nie zapomnij o półosiach od 1.9 nie będą pasowały .... jak półosie to i piasty ...hahaha no troszkę się uzbiera ;) ..... pogadaj z Lordem on robił taki myk w swoim ... ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***