Ducato 2,5D jak jest z odpalaniem waszych fiatów |
Autor |
Wiadomość |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:34 Ducato 2,5D jak jest z odpalaniem waszych fiatów
|
|
|
Witam
Chcialem zapytać jak odpalają wasze kamperki, otóż pytam dlatego gdyż mój jest w tej kwestii trochę oporny , znaczy jeszcze nie miałem problemu żeby nie odpalił nawet po zimie, tylko muszę go trochę pochechłać.
Na zwykłym dieslu odpala lepiej tak po 3-4 sekundach kręcenia, lecz na bio paliwie jest już dużo gorzej z reguły nie odpala za pierwszym razem (kręcę go około 5 sekund) , dopiero za drugim razem odpali.
Czy z uwagi na wiek auta jest to norma ? |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:36
|
|
|
zmieniales po zimie filtr paliwa?
swiece wszystkie grzeją? |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:50
|
|
|
Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu wygląda na to ze wszystkie grzeją, filtr paliwa nie wymieniony, przed zimą tez tak samo odpalał czyli ciężko, tylko teraz się zacząłem zastanawiać że może jednak to nie jest norma. |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:54
|
|
|
Zimą zatankowałem biodiesla do dmuchawy służącej do ogrzewania hali.Nie chciała nawet odpalić.Nie chcę więcej znać tego g....a
Odnośnie dłuższego kręcenia to stawiam na zawór zwrotny w pompie.
Można założyć taki zaworek jednostronny na przewód paliwowy. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
Ostatnio zmieniony przez kimtop 2011-06-08, 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
martini44
Kombatant

Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Piwa: 72/171 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:55
|
|
|
Malefisto napisał/a: | Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu |
jak to zrobiłeś ??
może rozrząd przestawiony na pompie wtryskowej .... |
_________________ możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 197/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2011-06-08, 21:40
|
|
|
martini44 napisał/a: | Malefisto napisał/a: | Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu |
jak to zrobiłeś ??............. |
Jak to jak ............... po odpięciu ze świec żarowych listwy zasilającej sprawdzasz po kolei świeca po świecy kontrolką .Tzn.podłączasz jeden biegun próbówki do + aku a drugim sprawdzasz przejście napięcia przez świecę . Nie pali - świeca do wywalenia
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 296/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2011-06-08, 23:40
|
|
|
Malefisto napisał/a: | Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu wygląda na to ze wszystkie grzeją, |
świece żarowe umierają pomału, jak woskowe, sa coraz mniejsze tylko w żarowych grzeją coraz słabiej, np. pierwsza rozgrzewa sie do czerwoności, druga i trzecia różowa, a trzecia prawie czarna, ale wszystkie pobierają prąd !!!
Powinno sie wszystkie wymontować, podłączyć na "stanowisku" i organoleptycznie stwierdzamy czy dobre
|
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara

Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2011-06-09, 05:42
|
|
|
Świece lub cofające sie paliwo. |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-09, 10:39
|
|
|
Sprawdziłem dokładnie tak jak napisał MILUŚ. W weekend wymienię filtr paliwa, jeżeli to nie da rezultatu to wymienię te świece.
Jeżeli chodzi o zawór zwrotny to np . coś takiego http://allegro.pl/zaworek...1617685130.html ?
Tylko jaka średnica? |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2011-06-09, 10:48
|
|
|
Malefisto napisał/a: | Tylko jaka średnica? |
Zmierz średnicę przewodu paliwowego po zewnątrz , w sklepie znajdż taki sam przewód i dopasuj zaworek.Można od śr.zewnętrznej odjąć 2mm. i powinno pasować. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
martini44
Kombatant

Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Piwa: 72/171 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2011-06-09, 15:41
|
|
|
MILUŚ napisał/a: | Jak to jak |
no właśnie tak jak napisał eMKa, ja znam takie sprawdzanie świec a na "zwarcie" różnie bywa... |
_________________ możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie |
|
|
|
 |
Kuba L.
stary wyga

Twój sprzęt: Dethleffs Nomad 490BLF/Audi Q5 40TDI 204PS
Nazwa załogi: 2kubusie
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Piwa: 19/48 Skąd: WPI
|
Wysłany: 2011-06-13, 20:35
|
|
|
Mam podobny objaw, właśnie sie dowiedziałem dzięki Wam, że to prawdopodobnie sprawka zaworu... (swiece żarowe są nowe). |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-14, 09:07
|
|
|
Ja swiece sprawdziłem organoleptycznie w weekend wszystkie nagrzewają się do czerwoności bardzo szybko więc są dobre, więc to zapewne cofające się paliwo, a czy ten zaworek w pompie można wymienić czy tylko całą pompę? |
|
|
|
 |
Grzegorz565
weteran
Twój sprzęt: Fiat Dukato
Dołączył: 07 Gru 2010 Otrzymał 30 piw(a) Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-06-14, 09:22
|
|
|
Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?A stan rozrusznika i akumulatora A czy jak odpali,to od razu silnik pracuje na równych obrotach.Jakie są spaliny;czarne,białe czy siwe. |
_________________ Rokers |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-14, 11:17
|
|
|
Ciśnienia nie sprawdzilem , akumulator w stanie bdb rozrusznik nie wiem ale nie bylo z nim problemow kręci normalnie , jak go sprzwdzić?
Jak odpali to pracuje równo, spaliny jak stoi długo czali miesiąc nieodpalany to pierwszy buch czarny potem lekko białe chyba. |
|
|
|
 |
|