Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ducato 2,5D jak jest z odpalaniem waszych fiatów
Autor Wiadomość
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-06-08, 18:34   Ducato 2,5D jak jest z odpalaniem waszych fiatów

Witam

Chcialem zapytać jak odpalają wasze kamperki, otóż pytam dlatego gdyż mój jest w tej kwestii trochę oporny , znaczy jeszcze nie miałem problemu żeby nie odpalił nawet po zimie, tylko muszę go trochę pochechłać.
Na zwykłym dieslu odpala lepiej tak po 3-4 sekundach kręcenia, lecz na bio paliwie jest już dużo gorzej z reguły nie odpala za pierwszym razem (kręcę go około 5 sekund) , dopiero za drugim razem odpali.

Czy z uwagi na wiek auta jest to norma ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2011-06-08, 18:36   

zmieniales po zimie filtr paliwa?
swiece wszystkie grzeją?
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-06-08, 18:50   

Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu wygląda na to ze wszystkie grzeją, filtr paliwa nie wymieniony, przed zimą tez tak samo odpalał czyli ciężko, tylko teraz się zacząłem zastanawiać że może jednak to nie jest norma.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 144/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-06-08, 18:54   

Zimą zatankowałem biodiesla do dmuchawy służącej do ogrzewania hali.Nie chciała nawet odpalić.Nie chcę więcej znać tego g....a

Odnośnie dłuższego kręcenia to stawiam na zawór zwrotny w pompie.
Można założyć taki zaworek jednostronny na przewód paliwowy.
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Ostatnio zmieniony przez kimtop 2011-06-08, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-06-08, 18:55   

Malefisto napisał/a:
Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu


jak to zrobiłeś ??

może rozrząd przestawiony na pompie wtryskowej ....
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 197/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2011-06-08, 21:40   

martini44 napisał/a:
Malefisto napisał/a:
Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu


jak to zrobiłeś ??.............


Jak to jak ............... po odpięciu ze świec żarowych listwy zasilającej sprawdzasz po kolei świeca po świecy kontrolką .Tzn.podłączasz jeden biegun próbówki do + aku a drugim sprawdzasz przejście napięcia przez świecę . Nie pali - świeca do wywalenia :bigok

:spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 296/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-06-08, 23:40   

Malefisto napisał/a:
Świece sprawdziłem kontrolką po odpięciu wygląda na to ze wszystkie grzeją,


świece żarowe umierają pomału, jak woskowe, sa coraz mniejsze tylko w żarowych grzeją coraz słabiej, np. pierwsza rozgrzewa sie do czerwoności, druga i trzecia różowa, a trzecia prawie czarna, ale wszystkie pobierają prąd !!!
Powinno sie wszystkie wymontować, podłączyć na "stanowisku" i organoleptycznie stwierdzamy czy dobre
:spoko
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2011-06-09, 05:42   

Świece lub cofające sie paliwo. :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-06-09, 10:39   

Sprawdziłem dokładnie tak jak napisał MILUŚ. W weekend wymienię filtr paliwa, jeżeli to nie da rezultatu to wymienię te świece.

Jeżeli chodzi o zawór zwrotny to np . coś takiego http://allegro.pl/zaworek...1617685130.html ?
Tylko jaka średnica?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 144/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-06-09, 10:48   

Malefisto napisał/a:
Tylko jaka średnica?


Zmierz średnicę przewodu paliwowego po zewnątrz , w sklepie znajdż taki sam przewód i dopasuj zaworek.Można od śr.zewnętrznej odjąć 2mm. i powinno pasować.
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-06-09, 15:41   

MILUŚ napisał/a:
Jak to jak


no właśnie tak jak napisał eMKa, ja znam takie sprawdzanie świec a na "zwarcie" różnie bywa...
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kuba L. 
stary wyga


Twój sprzęt: Dethleffs Nomad 490BLF/Audi Q5 40TDI 204PS
Nazwa załogi: 2kubusie
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Piwa: 19/48
Skąd: WPI
Wysłany: 2011-06-13, 20:35   

Mam podobny objaw, właśnie sie dowiedziałem dzięki Wam, że to prawdopodobnie sprawka zaworu... (swiece żarowe są nowe).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-06-14, 09:07   

Ja swiece sprawdziłem organoleptycznie w weekend wszystkie nagrzewają się do czerwoności bardzo szybko więc są dobre, więc to zapewne cofające się paliwo, a czy ten zaworek w pompie można wymienić czy tylko całą pompę?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Grzegorz565 
weteran

Twój sprzęt: Fiat Dukato
Dołączył: 07 Gru 2010
Otrzymał 30 piw(a)
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2011-06-14, 09:22   

:lol: Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?A stan rozrusznika i akumulatora :spoko A czy jak odpali,to od razu silnik pracuje na równych obrotach.Jakie są spaliny;czarne,białe czy siwe. :lol:
_________________
Rokers
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-06-14, 11:17   

Ciśnienia nie sprawdzilem , akumulator w stanie bdb rozrusznik nie wiem ale nie bylo z nim problemow kręci normalnie , jak go sprzwdzić?
Jak odpali to pracuje równo, spaliny jak stoi długo czali miesiąc nieodpalany to pierwszy buch czarny potem lekko białe chyba.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***