Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o pomoc w zakupie Hymera
Autor Wiadomość
sebacze 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: bezdomny :-)
Nazwa załogi: Seba i Ada
Postawił 4 piw(a)
Wysłany: 2011-07-12, 13:33   Proszę o pomoc w zakupie Hymera

Witam serdecznie. Z tego względu że dopiero chce rozpocząć przygode z carawaningiem jestem całkowitym laikiem. Mam zamiar zakupić hymerka na bazie mercedesa do 80r.
Np. cos takiego
http://otomoto.pl/mercede...c-T2359809.html

lub

http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=7

Moze ktoś z furomowiczów oglądał tego z allegro i moze cos wiecej na jego temat powiedzieć??
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta

airgaston 
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Piwa: 13/18
Wysłany: 2011-07-12, 16:44   

Witaj.
Pierwszy jest w stanie do roboty ale ma ta zaletę że jest na bazie Mercedesa kaczki mój np na 308 i cześci w bród i na pewno DMC to 3200kg. Drugi jest na bazie ciężarówki 508 waży dobrze ponad 4T tak że prawo jazdy C ViaTOLL i parę innych utrudnień. Ja bym polecał Ci 1.
Może ktoś z Hanysów mógłby podskoczyć i obejrzeć. Ta zabudowa jest niezwykle trwała bo ma stalowy szkielet. Wart jest tych pieniędzy aczkolwiek na foto widzę parę braków. Np mocowania lusterek, tylnych lamp, trochę wnętrza. Nie wiem skąd jesteś więc trudno Ci poradzić na co zwrócić uwagę.

sebacze 
początkujący forumowicz

Postawił 4 piw(a)
Wysłany: 2011-07-12, 17:02   

Dzieki!
No to już jestem madrzejszy. Musze szukać czegoś lżejszego :wyszczerzony:
Gadałem z gościem i sporo jest do roboty w środku nie ma materacy i ogólnie kosmetyka.
Tak na marginesie czy kupując starego kampera musze wymieniać materace czy sa jakies pralnie takich rzeczy??
Jestem z Pomorskiego

MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA