Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Roller Team na Fordzie, rok zakupu 2008
Autor Wiadomość
KrySta 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Mc Louis -Nevis 873 G
Nazwa załogi: Wodnik
Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2012-01-20, 10:33   Roller Team na Fordzie, rok zakupu 2008

Kamper jest podłączony pod napiecie 230 cały czas i po wejsciu w dniu wczorajszym do kampera zauważyłem całkowicie rozladowany akumulator samochodowy,natomiast pokladowy jest w dobtym stanie. Co jest przyczyną nie ładowania akumulatora samochodowego. Proszę o podpowiedz .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 279/1350
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-20, 10:41   

Najprawdopodobniej to ze aku samochpdu nie jest podlaczony pod instalacje zabudowy.Jest tylko ladowany poprzez alternator silnika.Trzeba by sprawdzic czy jest podlaczony do instalacji zabudowy ,jezeli tak to mozliwa przyczyna znajduje sie w energobloku.
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
KrySta 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Mc Louis -Nevis 873 G
Nazwa załogi: Wodnik
Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2012-01-20, 11:14   Brak ładowania akumulatora

Połączenie akumulatorow jest i przy akumulatorach są bezpieczniki często spalone ale tym razem nie. Energoblok jest zamontowany pod siedzeniem pasazera i trzeba zdemontowac siedzenie zeby sie do niego dostac.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2012-01-20, 11:30   

Myślę, że tak to jest skonstruowane. U mnie też nie jest ładowany akumulator samochodowy.
Też mam forda i też akumulator pokładowy pod siedzeniem.
Rozwiązałem ten problem w ten sposób, że kupiłem wyłącznik akumulatora i klemę od Fiata 126p (przewód od akumulatora do rozrusznika od malucha)
Wyłącznik zamontowałem w skrzynce pod siedzeniem kierowcy obok akumulatora rozruchowego. Są w niej otwory gdzie wyłącznik się mieści. Przewód poprowadziłem do akumulatora pokładowego. Ręcznie łączę obydwa akumulatory gdy auto jest nie używane.
Zastosowałem taki wyłącznik jak na zdjęciu.
Połączenie takie wykona lekko zaawansowana "złota rączka"

odlacznik-pradu-sw-40_0_b.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 20,6 KB

_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
KrySta 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Mc Louis -Nevis 873 G
Nazwa załogi: Wodnik
Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2012-01-20, 11:48   Brak ładowania akumulatora

Dzieki za podpowiedz muszę tak samo zrobić bo komputer i alarm cały czas pobierają prąd i rozladowują akumulator.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andrzej 73 
Kombatant
lawendowy


Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Piwa: 339/86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-01-20, 13:38   

KrySta napisał/a:
bo komputer i alarm cały czas pobierają prąd i rozladowują akumulator.


Sprawdz podłączenie radia samochodowego. ;)
_________________
Polub nas na facebooku https://www.facebook.com/MebleRenee
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 89/3
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2012-01-20, 16:55   

W Fordzie problem jest bardziej skomplikowany ponieważ samochód posiada dwa akumulatory (oprócz akumulatora zabudowy). Jeden obsługuje rozruch a drugi centralny zamek, alarm itp.
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2012-01-20, 18:15   

kaimar napisał/a:
W Fordzie problem jest bardziej skomplikowany ponieważ samochód posiada dwa akumulatory (oprócz akumulatora zabudowy). Jeden obsługuje rozruch a drugi centralny zamek, alarm itp.


Pierwsze słyszę że Ford ma dwa akumlatory gdzie jest jest drugi , będę szukał , fajna sprawa.
Nie mylić z zabudową.


W moim Fordzie oba są ładowane przez energoblok.
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2012-01-20, 22:49   

a to ciekawostka...
gdzie jest ten drugi aku samochodu?

ja własnie wymieniłem ten pod siedzeniem kierowcy na nowy bo mi poprzedni padł

myślałem że ze starości a tu piszecie że były inne powody


jak to sprawdzić???
\ford 2006/2007
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***