Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Truma Frostair 2300
Autor Wiadomość
tycek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-16, 20:12   Truma Frostair 2300

Witam

Mam pytanko do fachowcow - mam Ducato Hymerka 55 - stara pierdziawa z 1991 roku i chce kupic klime Truma Frostair 2300 - przetwornice z 12 na 220 V mam te :::

http://www.campers-online...tter/MT1500.pdf

i tu pytanko - czy alternator to pociagnie podczas jazdy.

Board bateria jest 80 Amper.

poz

Tycek
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 410/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-10-16, 20:23   

Pociągnie jak będzie miał jakieś 120 - 150A. W kazdym razie nie typowy od Fiata.
Przy wymianie alternatora na większy powstaje problem paska klinowego, oryginalny jest za cienki a żeby założyć drugi brak miejsca i kłopot z kołami pasowymi. Koła wielorowkowe do paska wielorowkowego raczej nie do zdobycia. Generalnie kicha.
http://www.camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=938
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tycek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-17, 18:27   

Dzieki Janusz - juz ja odmowilem.

Lyknalem ja za 360 euro - to taniutko,ale jak nie poleci............

To jaka moge uzyc do mojego staruszka ,zeby bezproblemowo dzialala podczas jazdy ??

poz

Tycek
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 410/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-10-17, 18:35   

W moim poprzednim aucie była 1700 i to działało z alternatora ale to schładzanie auta było problematyczne. Jak samochód stał na kempingu albo na promie i był podłączony do 220V to było jako tako, nawet fajnie, jak nie padły bezpieczniki w zasilaniu na kempingu. Podczas jazdy była tak duża wymiana powietrza a z zewnątrz że to chłodzenie było jakieś nie takie, co będę czarował nawet nie bardzo zauważalne. Zdaje to egzamin na postoju. Jeżeli zamontowane w przyczepie i używane na postoju z sieci to ok. W aucie musi być znacznie wydajniejsza a to już makabrycznie dużo energii.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tycek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-18, 00:46   

Dzieki Janek,chyba trzeba sobie dac spokoj z klima a szkoda ,bo mi jest zawsze za cieplo.
W przyszlosci jednak musze paszteta zmienic na cos nowszego,dopiero co zmienilem osobowe a juz campek czeka na nowszego brata.

poz


Tycek
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 410/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-10-18, 08:29   

Można by było pogadać z jakimś mądrym instalatorem od klimatyzacji samochodowej który może by coś dobrał do Ducato. W tym samochodzie jest taki kłopot że pod maską jest ciasno i nie bardzo wiadomo gdzie zamontować sprężarkę.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***