|
|
Truma Frostair 2300 |
Autor |
Wiadomość |
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-16, 20:12 Truma Frostair 2300
|
|
|
Witam
Mam pytanko do fachowcow - mam Ducato Hymerka 55 - stara pierdziawa z 1991 roku i chce kupic klime Truma Frostair 2300 - przetwornice z 12 na 220 V mam te :::
http://www.campers-online...tter/MT1500.pdf
i tu pytanko - czy alternator to pociagnie podczas jazdy.
Board bateria jest 80 Amper.
poz
Tycek |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 410/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-10-16, 20:23
|
|
|
Pociągnie jak będzie miał jakieś 120 - 150A. W kazdym razie nie typowy od Fiata.
Przy wymianie alternatora na większy powstaje problem paska klinowego, oryginalny jest za cienki a żeby założyć drugi brak miejsca i kłopot z kołami pasowymi. Koła wielorowkowe do paska wielorowkowego raczej nie do zdobycia. Generalnie kicha.
http://www.camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=938 |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-17, 18:27
|
|
|
Dzieki Janusz - juz ja odmowilem.
Lyknalem ja za 360 euro - to taniutko,ale jak nie poleci............
To jaka moge uzyc do mojego staruszka ,zeby bezproblemowo dzialala podczas jazdy ??
poz
Tycek |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 410/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-10-17, 18:35
|
|
|
W moim poprzednim aucie była 1700 i to działało z alternatora ale to schładzanie auta było problematyczne. Jak samochód stał na kempingu albo na promie i był podłączony do 220V to było jako tako, nawet fajnie, jak nie padły bezpieczniki w zasilaniu na kempingu. Podczas jazdy była tak duża wymiana powietrza a z zewnątrz że to chłodzenie było jakieś nie takie, co będę czarował nawet nie bardzo zauważalne. Zdaje to egzamin na postoju. Jeżeli zamontowane w przyczepie i używane na postoju z sieci to ok. W aucie musi być znacznie wydajniejsza a to już makabrycznie dużo energii. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-18, 00:46
|
|
|
Dzieki Janek,chyba trzeba sobie dac spokoj z klima a szkoda ,bo mi jest zawsze za cieplo.
W przyszlosci jednak musze paszteta zmienic na cos nowszego,dopiero co zmienilem osobowe a juz campek czeka na nowszego brata.
poz
Tycek |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 410/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-10-18, 08:29
|
|
|
Można by było pogadać z jakimś mądrym instalatorem od klimatyzacji samochodowej który może by coś dobrał do Ducato. W tym samochodzie jest taki kłopot że pod maską jest ciasno i nie bardzo wiadomo gdzie zamontować sprężarkę. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|