Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
piski przy ruszaniu
Autor Wiadomość
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2012-07-15, 22:27   piski przy ruszaniu

co powiecie na to
auto normalnie jedzie biegi wchodza płynie ale przy wcisnieciu sprzegla slychac pisk ktory ustaje po kilku metrach
co moze byc przyczyna
lozysko oporowe
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2012-07-15, 23:20   

Tak na wesoło to piszczy bida, a na poważnie to ostanie tchnienie wydaje zacierające się łożysko lub tarcza z dociskiem. Jak piszczy przy ruszaniu to tarcza docisk, jak przy wciskaniu pedału sprzęgła nawet na postoju to łożysko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2012-07-16, 06:43   

pozostaje kwestia jaki to pisk...
moze byc cos gorszego
przy ruszaniu, czyli najwiekszym obciazeniu , czasem taki dzwiek wydaje lozysko walka glownego w obudowie skrzyni...
:spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2012-07-18, 07:58   

jechalem autostrada jakies 800 km z predkoscia powyzej 100 przy temp zewnatrz przeszlo 30 stopni
wczoraj odpalilem auto i przy probie ruszania nie ma pisku moze ustalo albo byly to pierwsze oznaki ze cos sie dzieje jestem dobrej mysli moze da rade wrocic
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 279/1351
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-18, 08:55   

A jak dlugo stal samochod zanim wyruszyles w podroz moze byc tak ze tarcze powierzchniowo zalapaly rdzy i stad efek pisku poprzez scieranie jej poprzez klocki
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2012-07-18, 08:59   

Tak czy inaczej w najbliższej przyszłości czeka Cię manualna inspekcja sprzęgła. Radzę zrobić to jak najszybciej, chyba,że stać Cię na naprawy w trasie. Czym szybciej zrobisz to koszty będą niższe. Wzrost kosztów wzrasta w postępie geometrycznym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wbobowski 
Kombatant
moder


Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I-645 DB Ducato 2,5TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Piwa: 354/135
Skąd: Lublin - Dąbrowica
Wysłany: 2012-07-18, 08:59   

gino napisał/a:
pozostaje kwestia jaki to pisk...

Gino ma rację (jak zawsze :ok ). Luźne paski klinowe też potrafią nieźle piszczeć.
_________________
Włodek i Ela

Nasze kamperki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2012-07-19, 14:47   

to raczej nie pasek po tej stronie nie mam paska narazie pozostaje liczyc ze uda sie wrocic
auto stało ok 3 miesiecy zrobilo 2000 km i piski
teraz przy ruszaniu nieslychac i nie drzy nic zobaczymy jak bede wracal
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 279/1351
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-19, 14:52   

ja stawiam na tarcze pokryte powierzchownie rdza
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 242/613
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2012-07-19, 15:48   

Auto teraz zrobiło 2000km to rdza chyba się wytarła : :shock:
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 279/1351
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-19, 21:33   

przy samochodach osobowych po takim dluzszym postoju tez tarcze powierzchniowo zardzewieja ale i szybciej sie oczyszczaja a w kamperku troszke dluzej to trwa tak mialem w moim po zimowym postoju a teraz cisza bo sie wyczyscily
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2012-07-27, 21:24   

wróciłem
1600 km wydaje mi się że to nie problem sprzęgła a skrzyni piski były tylko na 1 pózniej 2 zaczeła wyskakiwać 3i 4 w miare ok 5 skrzynia wyje trochę ale dojechałem powiedział bym na ostatnim oddechu skrzyni
skrzynia idzie do remontu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***