|
zawór zwrotny paliwa |
| Autor |
Wiadomość |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-10, 22:33 zawór zwrotny paliwa
|
|
|
| Możecie doradzić gdzie optymalnie wpiąć ww. Zawór? Na zasilania pompy paliwa czy może jak najbliżej zbiornika paliwa? [/quote] |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-10-11, 12:15
|
|
|
| Przy pompie paliwa - tak będzie najlepiej, jak najbliżej - na przewodzie takim sztywnym czarnym. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
| Wyświetl szczegóły |
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2012-10-11, 17:32
|
|
|
Właśnie też zamierzam zamontować zawór choć myślałem tez o pompie paliwa zewnętrznej.http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-3-6-bar-uniwersalna-i2688655535.html
Czy może być cos takiego nie konkretnie ten model. |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-10-11, 18:33
|
|
|
Ja miałem w poprzednim aucie elektrozawór stosowany przy instalacjach LPG do odcięcia paliwa do gaźnika. Był on zamontowany przy zbiorniku na zasilaniu oczywiście i sterowany po zapłonie przez ukryty przełącznik. Jakbym wyłączył przełącznik to auto by odpaliło , przejechało pareset metrów i |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-10-11, 18:51
|
|
|
U mnie to wyglądało tak jak na fotce - teraz jest inny zawór zwrotny - wymieniłem na metalowy.
30072011975.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 297 raz(y) 83,59 KB |
|
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-10-11, 18:52
|
|
|
| 1506edi napisał/a: | Właśnie też zamierzam zamontować zawór choć myślałem tez o pompie paliwa zewnętrznej.http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-3-6-bar-uniwersalna-i2688655535.html
Czy może być cos takiego nie konkretnie ten model. |
A po co ta pompa - przecież jest mechaniczna? |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-11, 19:55
|
|
|
Dziękuje Dziwaczek za foto . |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-10-11, 20:22
|
|
|
spoko, spoko - załóż metalowy - jak dam radę to wkleję fotkę w wikend. Przewody mam teraz przezroczyste -widać czy jest paliwo czy powietrze. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-11, 20:37
|
|
|
| A jakie efekty po założeniu zaworka? Pomoglo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-10-12, 13:19
|
|
|
| Szczerze - nie widzę różnicy. Paliwo mi się nie cofa i jest oki, ale przed założeniem było też podobnie. zawór zwrotny jest także w pompie. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-13, 22:20
|
|
|
| U mnie , podobnie. Założenie zaworka nic. Nie dało. |
_________________
 |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2012-10-13, 22:28
|
|
|
Tak Was czytam i się zastanawiam po kiego w tym miejscu poprawiecie fabrykę ? |
|
|
|
 |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-13, 22:35
|
|
|
Bo czasami ta "fabryka" się psuje , np. Zawór zwrotny w pompie paliwa!
|
_________________
 |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2012-10-13, 22:49
|
|
|
Zawór w pompie ? wstępnej ? a co tam się może zepsuć ?
On zwyczajnie się zatyka syfem ciągniętym z baku , więc trzeba go wyczyścic a nie zakładać na przewód paliwowy zaworek od układów pneumatycznych ... |
|
|
|
 |
xr5pl
doświadczony pisarz Artur

Twój sprzęt: ducato 2,4D '85 zabudowa niezidentyfikowana
Dołączył: 10 Kwi 2009 Piwa: 3/8 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2012-10-13, 23:18
|
|
|
taki, biedny robaczek jak ja radzi sobie jak potrafi najprosciej.
ale czy to powód żeby z togo się nabijać? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|