Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
"Wirusowanie" silnika
Autor Wiadomość
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 121/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2013-02-17, 11:06   

zmiana z 15 na 16 znaczaco poprawia komfort podrozowania,
auto lepiej wybiera nierównosci- to plusy
z minusów mniejszych to zafalszowanie wskazań szybkosciomierza
a wiekszy minus to że auto "straci na mocy", subiektywnie bedzie słabsze
mi w takim wypadku pomógł czip 30 KM
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/606
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2013-02-17, 11:15   

Cytat:
mi w takim wypadku pomógł czip 30 KM

Jarku do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM ?
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 121/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2013-02-17, 12:21   

SlawekEwa napisał/a:
do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM

silnik 2,3 multijet, moc 130KM + ok 30 KM czip
efekt elastyczności przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
auto (na 6 biegu) ktore wymagało redukcji poniżej 85- 90 km/h
po "wirusowaniu" spokojnie się podniosiło z 65-70 km/h
warto było
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Cze 2011
Piwa: 296/636
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 13:54   

papamila napisał/a:
SlawekEwa napisał/a:
do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM

silnik 2,3 multijet, moc 130KM + ok 30 KM czip
efekt elastyczności przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
auto (na 6 biegu) ktore wymagało redukcji poniżej 85- 90 km/h
po "wirusowaniu" spokojnie się podniosiło z 65-70 km/h
warto było


Czym się różnią, nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM
Mapą silnika ,turbiną ?

Też mam 2,3 i myśle podnieść moc.
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lepciak 
weteran

Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Piwa: 61/39
Skąd: Gdańsk-Oliwa
Wysłany: 2013-02-17, 13:56   

W moim Passacie "wirusowanie" podniosło uciąg na haku potrzebny przy holowaniu przyczepy kempingowej, prędkość oraz spalanie. Pojawiło się dymienie z rury wydechowej. Kolega z karawaningu zajmujący się zawodowo "wirusowaniem" samochodów radził wrócic do pierwotnego układu gdyż "wirusowanie" przede wszystkim obniża żywotność silnika. Jest przeznaczone do rasowania silników wyczynowych.
_________________
lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 121/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2013-02-17, 15:04   

Komplecik napisał/a:
nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM

moj był wg rocznika 2008
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-02-17, 15:31   

lepciak napisał/a:
W moim Passacie "wirusowanie" podniosło uciąg na haku potrzebny przy holowaniu przyczepy kempingowej, prędkość oraz spalanie. Pojawiło się dymienie z rury wydechowej. Kolega z karawaningu zajmujący się zawodowo "wirusowaniem" samochodów radził wrócic do pierwotnego układu gdyż "wirusowanie" przede wszystkim obniża żywotność silnika. Jest przeznaczone do rasowania silników wyczynowych.


Lepciak ma rację w 100%-tach .... wirusowanie jeszcze starych silników , które w sobie miały faktycznie silnik nie było tak ryzykowne jak w wypadku nowych jednostek posklejanych z materiałów wytrzymujących gwarancję ( nie zawsze zresztą) i coś jeszcze ale nie za wiele ....
Jak się chce mieć 160 KM to trzeba taki kupić :bigok :bigok :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Cze 2011
Piwa: 296/636
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 15:33   

papamila napisał/a:
Komplecik napisał/a:
nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM

moj był wg rocznika 2008


Po zmianie mocy było wszystko ok. żadnych psikusów ubocznych?
Jest szansa na mniejsze spalanie
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Cze 2011
Piwa: 296/636
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 15:42   

.[/quote]Lepciak ma rację w 100%-tach .... wirusowanie jeszcze starych silników , które w sobie miały faktycznie silnik nie było tak ryzykowne jak w wypadku nowych jednostek posklejanych z materiałów wytrzymujących gwarancję ( nie zawsze zresztą) i coś jeszcze ale nie za wiele ....
Jak się chce mieć 160 KM to trzeba taki kupić :bigok :bigok :bigok [/quote]

O, to ja właśnie pytam czym się różni 2,3 z 09roku 130KM od 2,3 z 13roku no może nie całe 160KM tylko programem,turbiną :roll:

Też grałem w totka i nic zostaje przy starym :haha: :haha: :haha:
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Ahmed 
Kombatant
Burak


Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Piwa: 207/306
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-02-17, 15:43   

Komplecik napisał/a:
c zostaje przy starym


Ładny mi on stary :lol:

Ps. chyba sprzedałem przyczepę :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-02-17, 15:47   

odpowiedzi na Twoje pytanie nie znają nawet w serwisach ... pozornie tak samo , pozornie tylko turbinka i mapka , może intercooler większy ale materiał jaki ? Pytania są zdawane dopiero jak się sypie , tłoki się topią albo wychodzą bokiem ... :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Cze 2011
Piwa: 296/636
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 15:52   

No name napisał/a:
odpowiedzi na Twoje pytanie nie znają nawet w serwisach ... pozornie tak samo , pozornie tylko turbinka i mapka , może intercooler większy ale materiał jaki ? Pytania są zdawane dopiero jak się sypie , tłoki się topią albo wychodzą bokiem ... :spoko


Na tyle towaru co jeździ przygody muszą być , ogólnie to te ducato to mniej jak 500 nie robią
W kamperku przy tym przelicie to tylko kibelek jest w całości :lol:
:spoko
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/606
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2013-02-17, 16:05   

Komplecik napisał/a:
ogólnie to te ducato to mniej jak 500 nie robią


Tak tylko w dostawczakach nie pracują cały przebieg z pełnym obciążeniem tek jak w kamperku :chytry
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
HENRYCZEK 
weteran

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lis 2011
Piwa: 81/131
Skąd: Południe
Wysłany: 2013-02-17, 16:07   

oskp napisał/a:


Ps. chyba sprzedałem przyczepę :spoko


Gratulacje :spoko
Może za niedługo pojawi się na ALL...na jakomś podwoziu :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 71/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-02-17, 18:27   

A ja się ciągle wachom na razie mi starcza 131 KM
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***