Peugeot J5 Pilote R450 |
Autor |
Wiadomość |
RochRafał
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5TD Hymer 1993r
Dołączył: 25 Gru 2009 Skąd: Warszawa Żoliborz
|
Wysłany: 2014-10-25, 19:47 Peugeot J5 Pilote R450
|
|
|
Witam
Mój tata stał się szczęśliwym posiadaczem takiego oto Peugeota
Pytanie brzmi: co do czego na tym panelu sterowniczym, jakie funkcje mają poszczególne przyciski i kontrolki? Przepraszam za zdjęcie słabej jakości (jak trzeba będzie zrobię lepsze)
Dziękuje za pomoc |
|
|
|
 |
ZEUS
Kombatant

Twój sprzęt: Roller Team Zefiro 285 TL, 121 kW 2025 r.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 65/69 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2014-10-25, 20:28
|
|
|
napisz coś więcej o kamperku, jaki rocznik, silnik (może jaka cena? |
_________________ Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
--
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r.
- Roller Team Zefiro 285 TL - 2025 r. |
|
|
|
 |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-10-26, 10:00
|
|
|
Po rysunkach zbiornik przekreślony to wskażnik poziomu szarówki,czysty zbiornik to czysta woda,auto bez zabudowy to na pewno aku silnika,z zabudową to aku zabudowy.Czerwona lampka to zapewne 230v.Pozostałe to zabezpieczenia obwodów { chyba]. |
|
|
|
 |
grzegorzalex
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Grzegorz i Marzena
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Gru 2013 Piwa: 38/19 Skąd: Opalenica
|
Wysłany: 2014-10-26, 10:05
|
|
|
Też mi się tak wydaje ze jest, tak jak napisał Zbyszek. |
_________________ Pozdrawiamy Marzena i Grzegorz
 |
|
|
|
 |
RochRafał
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5TD Hymer 1993r
Dołączył: 25 Gru 2009 Skąd: Warszawa Żoliborz
|
Wysłany: 2014-10-26, 11:13
|
|
|
Dziękuje za informacje
Auto jest z 1990r silnik 2.5 turbo diesel, przebieg 197tys Stan blachy i nadbudówki bdb
Niestety wracając do domu zablokowała się skrzynia na 5 biegu więc jutro jedzie do warsztatu Przez zimę będzie czas, żeby posprawdzać i ogarnąć wszystkie mechanizmy itp i jak się zrobi cieplej ruszy w trasę |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2014-10-26, 11:17
|
|
|
RochRafał napisał/a: | zablokowała się skrzynia na 5 biegu więc jutro jedzie do warsztatu |
Może wystarczy położyć się pod wozem i poruszać wodzikami na skrzyni |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
RochRafał
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5TD Hymer 1993r
Dołączył: 25 Gru 2009 Skąd: Warszawa Żoliborz
|
Wysłany: 2014-10-26, 11:28
|
|
|
Być może... ale i tak idzie do warsztatu na wymianę rozrządu, oleje filtry itp więc zrobią od razu i te biegi |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-10-26, 20:26
|
|
|
Witaj. Gratuluję Tacie nabytku. Będzie szczęśliwy tak jak my wszyscy w tej materii.
.
Z rozrządem warto najpierw się dobrze zapoznać, mechanicy nie zrobią tego tak łatwo i tanio bowiem w J5 2,5 TD >'94r nie jest to tak proste jakby się wydawało.
Oczywiście jeśli mechanik wie o cop chodzi w tym silniku to zrobi to jedną ręką.
Jest tu na forum mój fotopomocnik z wymiany rozrządu - problem tkwi w znakach a właściwie ich braku.
Gdzieś tu na forum chyba było coś o klasycznym 5 biegu... poszperaj. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|