Boxer 2,8 HdI |
Autor |
Wiadomość |
Piotrowski Zbys
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: BOXER 2,8 HDI
Dołączył: 26 Sty 2007 Postawił 2 piw(a) Skąd: Powidz k/Gniezna
|
Wysłany: 2016-02-04, 00:06 Boxer 2,8 HdI
|
|
|
Podczas ostatniego wyjazdu na Korfu, podczas normalnej jazdy, silnik nagle gaśnie. Zaraz nie odpali ale po ok. 1 min. zapala bez problemu. Nie traci mocy i wszystko jest ok. Nie ma reguły, po 300km lub po 30km.Tak dalej nie można jechać.
Co to może być ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-02-04, 00:29
|
|
|
czujnik położenia wału albo... 100 innych przyczyn . Mechanik znajdzie |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-02-04, 00:30
|
|
|
Trzeba podłączyć komputer i sprawdzić błędy. Duże prawdopodobieństwo że przyciera się zawór MPROP w pompie CR. |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2016-02-04, 00:31
|
|
|
ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa...
jak szwankuje, potrafi przesyłać do kompa info o za dużym ciśnieniu, i autko gaśnie.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-02-04, 00:37
|
|
|
tylko , że ten od ciśnienia zapisze w pamięci i można to odczytać a wału nie widzi komp jako wadę . |
|
|
|
 |
Piotrowski Zbys
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: BOXER 2,8 HDI
Dołączył: 26 Sty 2007 Postawił 2 piw(a) Skąd: Powidz k/Gniezna
|
Wysłany: 2016-02-18, 23:40
|
|
|
JEST diagnoza.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-02-18, 23:41
|
|
|
Piotrowski Zbys napisał/a: | JEST diagnoza.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Pozdrawiam. |
Stawiaj piwo. Trafiłem "wysyłkowo" |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-02-18, 23:47
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Piotrowski Zbys napisał/a: | JEST diagnoza.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Pozdrawiam. |
Stawiaj piwo. Trafiłem "wysyłkowo" |
nie tak szybko ... niech najpierw wymieni |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-02-18, 23:50
|
|
|
Standardowy problem przy tych objawach |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2016-02-19, 10:16
|
|
|
Piotrowski Zbys napisał/a: | Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. |
W pompie wysokiego ciśnienia jest zawór ,który utrzymuje odpowiednie ciśnienie paliwa.Na czubku zaworu jest filterek i to właśnie zapchanie tego filterka powoduje wyłączenie silnika.Walczyłem z tym półtora roku w firmowym Iveco 2.8jtd..Z tym że u mnie silnik przechodził w tryb awaryjny.Po wielokrotnym czyszczeniu tego filterka miejscowi "fachowcy" uznali że pomoże tylko wymiana pompy.Kupiłem nową pompę i pomogło.Na trzy tygodnie W końcu w listopadzie auto wylądowało w Kielcach w specjalistycznym warsztacie.Okazało się,że powodem zapychania zaworu była pompa paliwa,która znajduje się przy zbiorniku paliwa.
Moja rada.Wymiana pompy paliwa przy zbiorniku.Wymiana filtra paliwa.Czyszczenie zaworu.
P.s.
W tej firmie w Kielcach dowiedziałem się ,że oni często odłamują ten filterek na zaworze w pompie. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-02-19, 17:13
|
|
|
W Ducato jest inna pompa wstępna niż w Daily. Iveco ma zewnętrzną w ramie i ona faktycznie potrafi się łuszczyć. Później była zmiana i pompa poszła również do zbiornika. Problem przestał istnieć.
Ducato ma od zawsze w zbiorniku i średnio wytrzymuje ona 800tyś-1milion kilometrów. Praktycznie jest niezniszczalna. Opiłki tankujesz na stacji benzynowej, pochodzą one z pomp dystrybutorów i są tak drobne, że potrafią przecisnąć się przez filtr paliwa.
Sitka w zaworze nie wolno usuwać. Jak je usuniesz, to wszelkie opiłki osiądą we wtryskach. Nowsze zawory(np. w 2,3 i 3,0) już sitek nie mają i właśnie siadają wtryski, a nie zaworki MPROP. Poprawili na lepsze
Zawsze jak się grzebie przy układzie CR, trzeba wymienić filtr. Ja również zalecam wymianę filtra, gdy zabraknie paliwa. W samochodach gdzie jest wkład eko filtra, zawsze pilnujcie żeby przy wymianie umyli obudowę filtra. Ma być czysta jak łza |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|