Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kamper - Van dla programisty - Mercedes CS Cosmo?
Autor Wiadomość
arboooz 
początkujący forumowicz

Wysłany: 2017-02-13, 23:15   Kamper - Van dla programisty - Mercedes CS Cosmo?

Witam wszystkich!

Nie udało mi się odnaleźć działu, w którym powinienem się przedstawić, dlatego zrobię to pokrótce tutaj.

Jestem programistą, który wspólnie z dziewczyną planuje nabyć kampera, podróżować po cieplejszych zakątkach europy i pracować zdalnie.

Co do samochodu to chcielibyśmy, aby był stosunkowo mały (do 6m, tak aby swobodnie poruszać się po miastach), posiadał toaletę, prysznic, ciepłą wodę, ścieki, idealnie jakby miał miejsce do spania dla 4 osób, ale dla dwóch też by było okej, stolik przy którym można by było stosunkowo wygodnie pracować. Z tego co udało mi się już do tej pory wyszukać, powinniśmy patrzeć na kategorie Camper - Vanów. Budżet który chcemy na to wykorzystać to około 120-150 tyś zł, przy czym planując sprzedaż samochodu za 2-3 lata nie chcielibyśmy stracić na tym więcej niż 30 tyś złotych. Auto nie starsze niż z 2010 roku, przebieg gdzieś do 120 tyś.

Tak się składa, że mój niemiecki kolega z pracy, ma na sprzedaż samochód, który jest co prawda ponad mój budżet, ale wydaję się być idealną i w dodatku, co ważne, sprawdzoną opcją:

Mercedes Sprinter CS Cosmo: http://www.cs-reisemobile..._ecosmo2013.pdf

Samochód posiada 180km, przebieg 125 tyś, kupiony był w 2009 roku za 95 tyś euro, kolega nabył go rok temu w kwietniu za 48 tyś, teraz chciałby za niego 45 tyś euro.

Oferta dla mnie kusząca, jednak z tego co się zorientowałem, w przypadku importu tego samochodu, ze względu na pojemność jego silnika musiałbym do niego doliczyć akcyzę 18%!