Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
V PIKNIK RODZINNY BAŁTÓW 2018
Autor Wiadomość
krzysieks 
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 Weinsberg Meteor
Nazwa załogi: MOKS
Dołączył: 31 Maj 2012
Piwa: 78/31
Skąd: Ostrowiec Św
Wysłany: 2018-01-28, 13:30   V PIKNIK RODZINNY BAŁTÓW 2018

Znamy już wstępny termin V Pikniku Rodzinnego Bałtów 2018.
Impreza odbędzie się prawdopodobnie w dniach 8-10 czerwca 2018r.
Jak zwykle szykujemy dla Was szereg niezapomnianych atrakcji :lol: :lol: .
Nie zabraknie z pewnością grupy zwariowanych animatorów , podchodów i gier terenowych , parku linowego i wielu innych niespodzianek które szykują dla Was ORGANIZATORZY CT ŚWIĘTOKRZYSKIE.
O szczegółach wktótce.... :spoko
:spoko
_________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego,czego nie zrobiłeś,niż tego co zrobiłeś.Więc odwiąż liny,opuść bezpieczną przystań.Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj,śnij,odkrywaj.
Mark Twain
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
slawwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2012
Piwa: 101/216
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2018-01-28, 15:10   

Lista:

1. slawwoj 2+2
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MisioKRAK 
weteran


Twój sprzęt: Ducato Dethleffs A-642DB 1,9TD 1992r
Nazwa załogi: Misio i spółka zoo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Cze 2013
Piwa: 12/9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-28, 16:02   

Lista:

1. slawwoj 2+2
2. MisioKRAK 2+2+pies
3.
_________________
Klimatyzacja w domu i firmie http://www.KlimatyzowanyDOM.pl
A to nasz Osiołek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
DC 
zaawansowany


Twój sprzęt: Rimor Trimarano Sound
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Lip 2015
Piwa: 13/12
Skąd: Lniska
Wysłany: 2018-01-28, 18:37   

To my też się dopisujemy, grupa DC 2+5
_________________
Enjoy the silence
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ROBSON1 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: integra Magnum 81g
Nazwa załogi: robson
Dołączył: 06 Maj 2017
Skąd: CZERMIN
Wysłany: 2018-01-28, 19:15   

witam. Proszę o dopisanie do listy , Dwie załogi ROBSON1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysieks 
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 Weinsberg Meteor
Nazwa załogi: MOKS
Dołączył: 31 Maj 2012
Piwa: 78/31
Skąd: Ostrowiec Św
Wysłany: 2018-01-28, 20:51   

Z wpisywaniem się na listę...poczekajcie.
Będzie osobna strona na listę zlotu.
Tu dyskutujemy, wymieniamy się opiniami :lol:
_________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego,czego nie zrobiłeś,niż tego co zrobiłeś.Więc odwiąż liny,opuść bezpieczną przystań.Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj,śnij,odkrywaj.
Mark Twain
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bajaga 
Kombatant

Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Piwa: 52/4
Wysłany: 2018-01-28, 23:19   

krzysieks napisał/a:

Tu dyskutujemy, wymieniamy się opiniami :lol:

Czy zlotowicze będą mieli nieograniczony wstęp na wszystkie atrakcje Bałtowa (raczej o dzieciach myślę )?
_________________
Pozdrawiam,

Bajaga&Instruktori
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bazyli 
weteran
+125 pkt. DO ŻYCIA PO ODPALENIU KAMPERA


Twój sprzęt: T.E.C. Rotec 680 G automat 190KM
Nazwa załogi: Cztery stonogi jadą szmat drogi
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Mar 2011
Piwa: 89/76
Skąd: Lublin BOTANIK
Wysłany: 2018-01-29, 09:24   

Czyli jednak "discopolowa społeczność" znów się zjedzie. :haha: :spoko
PS. mam nadzieję że wiecie o co chodzi :bajer

Bajaga - powiem tak: jeżeli będzie jak w zeszłym roku to wierz mi że atrakcji na pewno nie zabraknie :spoko
_________________
Bartek
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
slawwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2012
Piwa: 101/216
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2018-01-29, 11:00   

Krzysiek a może da się zlotowiczow postawić w dwóch miejscach. Normalnych tam gdzie zawsze a tych co policja straszą bo im za głośno - postawić koło łazienek.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Brodacz77 
zaawansowany


Twój sprzęt: Challenger Mageo 163, 2.8JTD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2016
Piwa: 15/57
Skąd: Snochowice

Wysłany: 2018-01-29, 11:18   

slawwoj napisał/a:
Krzysiek a może da się zlotowiczow postawić w dwóch miejscach. Normalnych tam gdzie zawsze a tych co policja straszą bo im za głośno - postawić koło łazienek.


Sławek - za blisko może być. Też muzyka dotrze.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
krzysieks 
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 Weinsberg Meteor
Nazwa załogi: MOKS
Dołączył: 31 Maj 2012
Piwa: 78/31
Skąd: Ostrowiec Św
Wysłany: 2018-01-29, 11:39   

Hi..hi..no :lol: :lol:
Postaramy się by wszyscy byli zadowoleni.
Jesteśmy w trakcie organizacji.
Z pewnoscią dojdzie wiele nowych atrakcji z naciskiem na dzieci. :lol: . Ale o tym wkrotce.
Mogę j :ok edynie zapewnić , że będzie jeszcze lepiej niż w poprzednich latach.
:ok :ok
_________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego,czego nie zrobiłeś,niż tego co zrobiłeś.Więc odwiąż liny,opuść bezpieczną przystań.Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj,śnij,odkrywaj.
Mark Twain
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ROBSON1 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: integra Magnum 81g
Nazwa załogi: robson
Dołączył: 06 Maj 2017
Skąd: CZERMIN
Wysłany: 2018-01-29, 12:07   

O co chodzi z tym Czyli jednak "discopolowa społeczność" znów się zjedzie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martini44 
Kombatant


Twój sprzęt: Frankia A610
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 71/164
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2018-01-29, 12:41   

a ja polecam miejsce na samym końcu w którym staliśmy jako ostatni.... z jednej strony kamperka impreza a po drugiej stronie sielanka, zapach skoszonej koniczyny, pustka z ładnym wiejskim widokiem i w miare cicho.... dla rodzin z dziećmi idealnie !!!

DSC09640.JPG
Plik ściągnięto 4795 raz(y) 133,48 KB

DSC09642.JPG
widok zza kamperka
Plik ściągnięto 4795 raz(y) 125,62 KB

_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ZEUS 
Kombatant


Twój sprzęt: CI Elliot 84XT
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2014
Piwa: 28/37
Skąd: Olimp ?
Wysłany: 2018-01-29, 12:51   

ROBSON1 napisał/a:
O co chodzi z tym

też się chętnie dowiem... :)
_________________
--------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysieks 
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 Weinsberg Meteor
Nazwa załogi: MOKS
Dołączył: 31 Maj 2012
Piwa: 78/31
Skąd: Ostrowiec Św
Wysłany: 2018-01-29, 13:24   

O co chodzi :lol: ?
Trzeba poczytać relację z zeszłego roku :lol: .
Chyba o to , że w trakcie dyskoteki leciały kawałki disco polo :lol: .
_________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego,czego nie zrobiłeś,niż tego co zrobiłeś.Więc odwiąż liny,opuść bezpieczną przystań.Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj,śnij,odkrywaj.
Mark Twain
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***