Regulator napięcia PWM |
Autor |
Wiadomość |
MER-lin
stary wyga

Twój sprzęt: Ford Transit
Nazwa załogi: Ewa i Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Piwa: 44/9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-21, 18:12 Regulator napięcia PWM
|
|
|
Mam w kamperku regulator PWM do solara. Niby wszystko działa poprawnie. Prąd z dachu trafia do akumulatora, odbiorniki działają. Diody sygnalizacyjne solara i akumulatora świecą na zielono, według instrukcji brak awarii. Ale... Dioda będąca wskaźnikiem obciążenia ( podłączonych do regulatora odbiorników zewnętrznych ) stale świeci się na czerwono. Według instrukcji wskazuje to na zwarcie lub przeciążenie. Problem w tym, że żądne odbiorniki nie są podłączone. Regulator powinien sam wrócić do stanu równowagi, ale nie wraca. Przycisk kasujący pomaga na chwilę, potem znowu się świeci LOAD. Ma ktoś może jakiś pomysł, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
DSC07550.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 11 raz(y) 220,11 KB |
|
_________________ Hakuna matata
 |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2018-02-21, 18:22
|
|
|
Marku miałem taki sam w Fendzie, ta czerwona świeciła się po wciśnięciu pomarańczowego przycisku. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
grzegorzalex
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Grzegorz i Marzena
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Gru 2013 Piwa: 38/19 Skąd: Opalenica
|
Wysłany: 2018-02-21, 18:53
|
|
|
Wymień na nowy regulator
Może mu się już żywot skończył? |
_________________ Pozdrawiamy Marzena i Grzegorz
 |
|
|
|
 |
OldPiernik
stary wyga

Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Gru 2008 Piwa: 50/19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:00
|
|
|
A jaka jest kondycja akumulatora? Mierzyłeś napięcia na wyjściu z regulatora? |
_________________ Życie jest za krótkie na siedzenie w domu i zazdroszczenie innym. |
|
|
|
 |
chemik
weteran

Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lis 2014 Piwa: 115/19 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:20
|
|
|
gdyby Cie to interesowałoby, mam taki sam ( 20A), całkowicie sprawny,wymontowany z naszego kampera, bo był za mały. Oddam za symboliczną kwotę (20 zł) + koszt przesyłki |
_________________ Chemik |
|
|
|
 |
MER-lin
stary wyga

Twój sprzęt: Ford Transit
Nazwa załogi: Ewa i Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Piwa: 44/9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:37
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | Marku miałem taki sam w Fendzie, ta czerwona świeciła się po wciśnięciu pomarańczowego przycisku. |
A jak ją gasiłeś? |
_________________ Hakuna matata
 |
|
|
|
 |
MER-lin
stary wyga

Twój sprzęt: Ford Transit
Nazwa załogi: Ewa i Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Piwa: 44/9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:40
|
|
|
Do badania kondycji akumulatora jest pierwsza z prawej zielona dioda. Ta czerwona nie ma z aku nic wspólnego, tak przynajmniej wynika z instrukcji, która wygrzebałem w internecie. |
_________________ Hakuna matata
 |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:45
|
|
|
MER-lin napisał/a: | A jak ją gasiłeś? |
Naciśnij ten pomarańczowy krótko. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
grzegorzalex
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Grzegorz i Marzena
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Gru 2013 Piwa: 38/19 Skąd: Opalenica
|
Wysłany: 2018-02-21, 19:47
|
|
|
MER-lin napisał/a: | Do badania kondycji akumulatora jest pierwsza z prawej zielona dioda. Ta czerwona nie ma z aku nic wspólnego, tak przynajmniej wynika z instrukcji, która wygrzebałem w internecie. |
To chińska produkcja mogła nawalić
Chyba ,że faktycznie wcisnąłeś coś i dlatego tak jest |
_________________ Pozdrawiamy Marzena i Grzegorz
 |
|
|
|
 |
Wojciechu
Kombatant

Twój sprzęt: był - ducato frankia,jest- burstner t603
Nazwa załogi: marwoj
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Wrz 2013 Piwa: 159/151 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2018-02-21, 21:49
|
|
|
MER-lin napisał/a: | Problem w tym, że żądne odbiorniki nie są podłączone. |
Miałem taki regulator we Frankii. Może właśnie przyczyna jest po stronie braku podłączenia. Jeśli mnie pamięć nie myli, to tym pomarańczowym przyciskiem wybierało się rodzaj akumulatora. |
_________________ prof-os
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 |
|
|
|
 |
MER-lin
stary wyga

Twój sprzęt: Ford Transit
Nazwa załogi: Ewa i Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Piwa: 44/9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-21, 22:18
|
|
|
Dziękuję wszystkim za pomoc. Podjadę na zimowisko kamperka i pobawię się tym wyłącznikiem. Z instrukcji wynika, że rzeczywiście ważna jest długość jego przytrzymania, aby włączyć lub wyłączyć różne funkcje. |
_________________ Hakuna matata
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|