|
|
Norwegia |
Autor |
Wiadomość |
tadek2710
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: adria 660 SP coral na peugeocie
|
Wysłany: 2009-01-14, 19:33 Norwegia
|
|
|
jestem początkującym camperowcem. chciałbym dowiedziec się od doświadczonych podróżników jak obrac trasę po Norwegii mając do dyspozycji 7-10 dni? |
|
|
|
 |
Bartek-Ayer
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Pilote G740 r.prod 2013
Nazwa załogi: Slice of Life
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Gru 2007 Piwa: 1/1 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: 2009-01-14, 19:45
|
|
|
Witam
Mając do dyspozycji tylko tyle dni zastanawiałbym się czy w ogóle warto jechać. Koszty które poniesieź na promy czy mosty żeby tam dotrzeć będą bardzo duże a przez te kilka dni, albo spędzisz czas non stop w drodze i dojedziesz może do połowy Norwegi ale nic nie zobaczysz, albo zobaczysz Oslo, Bergen i może coś jeszcze. Ładniejsze rzeczy zaczynają się "trochę wyżej" a na to potrzeba jednak trochę czasu.
Dojechanie do Trondheim tempem "kamperowym" to dwa-trzy dni na półwyspie skandynawskim, pobędziesz tam kolejne dwa-trzy dni i będziesz już musiał wracać.
Moim zdaniem na Norwegię bez Nordcapp trzeba planować przynajmniej 14 dni a z Nordcapp 21 dni a i tak to jest maraton.
W zeszłym roku jechałem właśnie trasę razem z Nordcapp i zajeło mi to 19 dni. W tym roku planuję pełne 3 tygodnie i wyżej niż Lofoty nie mam zamiaru jechać.
Pamiętaj, że prawdziwa Norwegia to białe noce, które trzeba przeżyć, a to jest dopiero za kołem polarnym.
Jeżeli jednak chcesz koniecznie jechać to proponuję południowo-zachodnie wybrzeże.
Pozdrawiam
Bartek |
|
|
|
 |
Tadeusz
Administrator CamperPapa

Twój sprzęt: Fiat Talento Hymercamp
Nazwa załogi: Kucyki
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Lis 2007 Piwa: 1610/2337 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-14, 20:10
|
|
|
Tadku.
Wyprawy kamperowe mają to do siebie, że sprawiają frajdę przez brak pośpiechu i możliwośc podziwiania zastanego piękna. Mając kilka dni tylko, ja osobiście nawet nie pomyślałbym o Norwegii.