Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4
Autor Wiadomość
pionier01 
stary wyga


Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017
Piwa: 72/4
Skąd: Kuźnia Raciborska
Wysłany: 2021-02-20, 18:36   Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4

Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4 mam złe wieści. Koszt ponad 40 tyś zł. Czas oczekiwania na doposażenie około 6 tygodni od dostarczenia auta. Niestety. Cennik: CITROEN

dangel.360777.74.jpg
Plik ściągnięto 2574 raz(y) 10,82 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mies Pohjoisesta 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021
Skąd: Pohjois
Wysłany: 2021-02-23, 11:47   Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4

pionier01 napisał/a:
Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4


A jeśli ktoś marzy o ducato z automatem i napędem 4x4 to jest to w ogóle możliwe? Taka konfiguracja byłaby dla mnie optymalna, ale samo wyszukanie wersji z automatem lub dangelem na portalach ogłoszeniowych skraca listę aut do kilku sztuk :/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pionier01 
stary wyga


Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017
Piwa: 72/4
Skąd: Kuźnia Raciborska
Wysłany: 2021-02-23, 13:09   Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4

Mies Pohjoisesta napisał/a:
pionier01 napisał/a:
Jeśli ktoś marzy o doposażeniu swojego Ducato, Boxera lub Jumpera w napęd 4x4


A jeśli ktoś marzy o ducato z automatem i napędem 4x4 to jest to w ogóle możliwe? Taka konfiguracja byłaby dla mnie optymalna, ale samo wyszukanie wersji z automatem lub dangelem na portalach ogłoszeniowych skraca listę aut do kilku sztuk :/


Możesz zamówić taką wersję w salonie. Fiat ma 8 biegowy automat i możesz także domówić 4x4. Jeśli Citroen podaje ceny napędów 4x4 to Fiat zapewne też.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2021-02-23, 14:06   

Ciekawe o ile to zwiększy DMC?
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pionier01 
stary wyga


Twój sprzęt: LMC Liberty 570s 1997
Nazwa załogi: 4 facetów i jedna dziewczyna
Dołączył: 09 Wrz 2017
Piwa: 72/4
Skąd: Kuźnia Raciborska
Wysłany: 2021-02-23, 23:38   

EwaMarek napisał/a:
Ciekawe o ile to zwiększy DMC?


Zapewne dużo ale jaka pomoc dla kamperowców którzy chcą jeździć po bezdrożach!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mies Pohjoisesta 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021
Skąd: Pohjois
Wysłany: 2021-02-24, 11:04   Re: Doposażenie dostawczaka w napęd 4x4

pionier01 napisał/a:
Możesz zamówić taką wersję w salonie. Fiat ma 8 biegowy automat i możesz także domówić 4x4. Jeśli Citroen podaje ceny napędów 4x4 to Fiat zapewne też.


Zamówienie w salonie fajna rzecz, ale mój budżet pozwala na zakup auta mniej więcej pięcioletniego, więc muszę wybrać jedno z dwóch. Zastanawiam czy można potem dodać dangela do automatu, ale nie wiem czy nie jest to zbyt skomplikowane, wydawanie 40 tys. na sam napęd to dla mnie raczej przesada.

Od kiedy jest montowany ten 8 biegowy automat? Bo wydawało mi się, że "automat" w Ducato to skrzynia zautomatyzowana?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mies Pohjoisesta 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: W planach ducato :)
Dołączył: 20 Lut 2021
Skąd: Pohjois
Wysłany: 2021-02-24, 17:28   

EwaMarek napisał/a:
Ciekawe o ile to zwiększy DMC?


Zapytałem na stronie Dangela, o to jak zmienia się masa pojazdu po dodaniu napędu 4x4 i dostałem taką odpowiedź:

"The weight of the conversion is about 180 kgs until 380 kgs depending on options and vehicle models (L1-L2-L3-L4)."

Ponadto dostałem info, że nie robią przeróbek z wersji z automatem:

"To answer your request we convert only vehicles with manuel gearbox"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
orys 
stary wyga


Twój sprzęt: Baza już jest ;-)
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2017
Piwa: 58/13
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2021-03-02, 03:50   

Pewnym bardziej budżetowym rozwiązaniem może być po prostu zamiana tylnego mostu na taki z blokadą. Jeździłem kiedyś Iveco Daily dostawczym, który miał takie rozwiązanie wstawione (firma kupiła go jako dwulatka i zamówiła do niego taki most). Po błotku na budowach dawał sobie radę całkiem przyzwoicie nawet bez przedniego napędu...
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***