Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ptanko Rijeka
Autor Wiadomość
wilson 
początkujący forumowicz

Wysłany: 2009-03-13, 21:59   Ptanko Rijeka

Witam mam pytanie do kolegów którzy posiadają doświadczenie w podróżach do Chorwacji wybieramy się do Rijeki oczywiście Camperm (niestety jeszcze z wypożyczalni ) po raz pierwszy chciałem zapytać którędy jest najszybsza droga i na co należy zwrócić uwagę (winiety ,opłaty autostradowe,kamizelki,dwa trójkąty itp) przepraszam za takie pytanie może dla wielu banalne ale jestem w temacie początkujący będę wdzięczny za pomoc.
Postaw piwo autorowi tego posta

KOCZOR 
weteran

Piwa: 17/5
Wysłany: 2009-03-13, 23:30   

Jeśli nie wystarczy Ci to wsystko, co nasi forumowicze napisali już w dziale Chorwacja,
odwiedź tą stronkę.
http://www.cro.pl/porady.php

wilson 
początkujący forumowicz

Wysłany: 2009-03-14, 10:37   

Dzięki za linka dużo ciekawych informacji ale( chyba nie najświeższych ...za autostradę można płacić w markach:)) w moim pytaniu chodziło o subiektywne opinie np ja jadę zawsze taką trasą bo... zależy mi na dojechaniu najszybszą trasą nie najkrótszą ale najwygodniejszą może troszkę to zawiłe ale mam dylemat czy przez Słowację czy przez Czechy myślę że dla kolegów to bułka z masłem a mi oszczędzi troszkę czasu którego mam jak mi się wydaje coraz mniej :( (pozdrawiam i myślę że kiedyś będę mógł i ja pomóc

Aulos 
weteran

Twój sprzęt: Bürstner Solano na Ducato
Nazwa załogi: SOKOŁY
Piwa: 62/37
Wysłany: 2009-03-14, 10:42   

wilson napisał/a:
dużo ciekawych informacji ale( chyba nie najświeższych ...za autostradę można płacić w markach:))

Walutą w sąsiadującej z Chorwacją Bośni jest marka; może chodziło o marki bośniackie.

wilson 
początkujący forumowicz

Wysłany: 2009-03-14, 14:54   

dzięki Aulos jak to dobrze mądrego posłuchać :) :oops:

arek