|
Ptanko Rijeka |
| Autor |
Wiadomość |
wilson
początkujący forumowicz
|
Wysłany: 2009-03-13, 21:59 Ptanko Rijeka
|
|
|
| Witam mam pytanie do kolegów którzy posiadają doświadczenie w podróżach do Chorwacji wybieramy się do Rijeki oczywiście Camperm (niestety jeszcze z wypożyczalni ) po raz pierwszy chciałem zapytać którędy jest najszybsza droga i na co należy zwrócić uwagę (winiety ,opłaty autostradowe,kamizelki,dwa trójkąty itp) przepraszam za takie pytanie może dla wielu banalne ale jestem w temacie początkujący będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
 |
KOCZOR
weteran
|
Wysłany: 2009-03-13, 23:30
|
|
|
Jeśli nie wystarczy Ci to wsystko, co nasi forumowicze napisali już w dziale Chorwacja,
odwiedź tą stronkę.
http://www.cro.pl/porady.php |
|
|
|
 |
wilson
początkujący forumowicz
|
Wysłany: 2009-03-14, 10:37
|
|
|
Dzięki za linka dużo ciekawych informacji ale( chyba nie najświeższych ...za autostradę można płacić w markach:)) w moim pytaniu chodziło o subiektywne opinie np ja jadę zawsze taką trasą bo... zależy mi na dojechaniu najszybszą trasą nie najkrótszą ale najwygodniejszą może troszkę to zawiłe ale mam dylemat czy przez Słowację czy przez Czechy myślę że dla kolegów to bułka z masłem a mi oszczędzi troszkę czasu którego mam jak mi się wydaje coraz mniej (pozdrawiam i myślę że kiedyś będę mógł i ja pomóc |
|
|
|
 |
Aulos
weteran

Twój sprzęt: Bürstner Solano na Ducato
Nazwa załogi: SOKOŁY
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Piwa: 62/37 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2009-03-14, 10:42
|
|
|
| wilson napisał/a: | | dużo ciekawych informacji ale( chyba nie najświeższych ...za autostradę można płacić w markach:)) |
Walutą w sąsiadującej z Chorwacją Bośni jest marka; może chodziło o marki bośniackie. |
_________________ "Nosiciel nieuleczalnej kamperomanii"
 |
|
|
|
 |
wilson
początkujący forumowicz
|
Wysłany: 2009-03-14, 14:54
|
|
|
dzięki Aulos jak to dobrze mądrego posłuchać |
|
|
|
 |
arek
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato Bavaria T61