Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za kontrolka ?
Autor Wiadomość
Spablo1 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mój kamper z pewnością już gdzieś jest :)
Nazwa załogi: Pyrki
Dołączył: 22 Lip 2010
Piwa: 7/2
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-08, 12:04   Co to za kontrolka ?

Witam.
Będę chwilowo użytkownikiem Peugeota J5 z silnikiem 2,5D. Auto jest z 1991 roku.
W czasie pracy silnika, non stop świeci jedna z kontrolek. W sumie zrobiłem nim 300 km i nic niepokojącego nie zaobserwowałem.
Czy ktoś z Was byłby w stanie odpowiedzieć mi na pytanie, co to za kontrolka (zaznaczyłem żółtym kółkiem) ?

DSC02049.3..jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 206,18 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 48/54
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2014-01-08, 12:21   

w instrukcji niemieckiej:
Anzeige fur zu hohen Ladedruck

W moim jest tylko kropka w tym miejscu.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tadek27 
zaawansowany


Twój sprzęt: adria coral 660 SP
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Piwa: 2/3
Skąd: Świecie
Wysłany: 2014-01-08, 12:30   

Może ktoś przełożył silnik a kontrolka od doładowania pozostała :spoko :spoko :spoko
_________________
Pozdrawiam
tadek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kubryk1 
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs Esprit 2,3 D
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Piwa: 40/8
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-08, 12:32   

Wg mnie oznacza to "za wysokie cisnienie doładowania"
_________________
andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2014-01-08, 12:34   

kubryk1 napisał/a:
Wg mnie oznacza to "za wysokie cisnienie doładowania"


Ale doładowania czego ? Napisał ,że 2,5 D Chyba ,że zapomniał wspomnieć o turbinie :chytry
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 48/54
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2014-01-08, 12:44   

tadek27 napisał/a:
Może ktoś przełożył silnik a kontrolka od doładowania pozostała :spoko :spoko :spoko

lub wymienił wskaźniki :szeroki_usmiech ... z licznikiem... :szeroki_usmiech

TUTAJ chłopaki dyskutują też o tym.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-01-08, 15:43   

A może jak przeciąg w aucie jest to sie zapala ??? :-P
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Spablo1 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mój kamper z pewnością już gdzieś jest :)
Nazwa załogi: Pyrki
Dołączył: 22 Lip 2010
Piwa: 7/2
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-08, 16:07   

makdrajwer napisał/a:
A może jak przeciąg w aucie jest to sie zapala ??? :-P

Nic z tego. Zamknąłem po drodze okna - nie zgasło :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kubryk1 
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs Esprit 2,3 D
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Piwa: 40/8
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-08, 16:46   

MILUS napisał/a:
kubryk1 napisał/a:
Wg mnie oznacza to "za wysokie cisnienie doładowania"


Ale doładowania czego ? Napisał ,że 2,5 D Chyba ,że zapomniał wspomnieć o turbinie :chytry


Ja tylko przetłumaczyłem z niemieckiego - nic więcej nie było napisane. Fakt, że lampka przypomina nieco turbinę. Na pewno nie chodzi o cisnienie w kołach :lol:
_________________
andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DAKOTA 
stary wyga

Twój sprzęt: CARTHAGO chic T 4.9 nastepny tez T 4.9
Nazwa załogi: DAGOCIK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Piwa: 12/20
Skąd: Wieden, Tarifa
Wysłany: 2014-01-08, 18:07   

kubryk1 napisał/a:
MILUS napisał/a:
kubryk1 napisał/a:
Wg mnie oznacza to "za wysokie cisnienie doładowania"


Ale doładowania czego ? Napisał ,że 2,5 D Chyba ,że zapomniał wspomnieć o turbinie :chytry


Ja tylko przetłumaczyłem z niemieckiego - nic więcej nie było napisane. Fakt, że lampka przypomina nieco turbinę. Na pewno nie chodzi o cisnienie w kołach :lol:



a ja to bym poszedl do wrozki , ona bedzie wiedziala co to jest :ok
DAKOTA
_________________
http//kamper-meine-freiheit.blogspot.co.at/

Zaden Penis nie jest tak twardy jak zycie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Adamcuk 
trochę już popisał
FIAT DUKATO ll HYMER C 544


Twój sprzęt: FIAT DUKATO ll HYMER C 544
Nazwa załogi: ADAM & RENIA
Dołączył: 02 Cze 2013
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-08, 18:21   

To wygląda mi na kontrolkę ssania ,oczywiście nie przy ON
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 48/54
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2014-01-08, 18:28   

kubryk1 napisał/a:
MILUS napisał/a:
kubryk1 napisał/a:
Wg mnie oznacza to "za wysokie cisnienie doładowania"


Ale doładowania czego ? Napisał ,że 2,5 D Chyba ,że zapomniał wspomnieć o turbinie :chytry


Ja tylko przetłumaczyłem z niemieckiego - nic więcej nie było napisane. Fakt, że lampka przypomina nieco turbinę. Na pewno nie chodzi o cisnienie w kołach :lol:


Tłumaczenie rzeczywiście mówi o ostrzeżeniu przed za wysokim ciśnieniem doładowania.
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 79/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-08, 19:29   

Drogą dedukcji - Zbyt wysokie ciśnienie doładowania oznacza że turbina pracuje za mocno tzn podaje za dużo powietrza. A kiedy podaje za dużo powietrza ? ano jak nie ma filtru powietrza albo jest założony sportowy filtr.
CO jeszcze ? jak turbina kręci się za szybko w stosunku do teoretycznie przewidzianych obrotów - może za szeroki dolot z kolektora wydechowego ... może za szybko otwiera się albo zablokowany jest w poz otwartej zawór ciśnieniowy któy odpowiada za dolot do turbiny ...albo sama turbina jeśli ma taki mechanizmsamoregulacji...
a takie tam dywagacje ... :bajer
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***