Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
nasza mapa?
Autor Wiadomość
bartolo 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: buda na pickup'ie
Dołączył: 27 Cze 2009
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: kraków
Wysłany: 2009-10-02, 20:27   nasza mapa?

witajcie :)
nie moge nic takiego znalesc a wydaje mi sie na tyle przydatne, ze trudno mi uwierzyc, ze nie ma...
:bigok mianowice NASZA MAPA
mapa, na ktorej bylyby naniesione nasze pozycje, to gdzie sie aktualnie znajdujemy.
cos na podobienstwo tego:
http://secure.hospitality...0.546875&zoom=2
wybierajac sie np do grecji moznaby zajrzec kto akurat tam jest, albo po drodze spotkac kogos w rumunii itp
wymienic sie spostrzezeniami, podzielic doswiadczeniami, pozdrowic, wesprzec itp :)
widze, ze w zwyczaju jest oglaszac wlasne wyjazdy jako nowe watki
ale czy naprawde nie ma takiej mapy? a moze odkrywam ameryke? :bylo
pozdrawiam serdecznie
mam nadzieje, ze niektore zalogi na trasie :-)
b:)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
slajd 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato-Eriba Integral 2,8l
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2008
Piwa: 71/56
Skąd: Bolesławiec Śl.
Wysłany: 2009-11-14, 19:50   

Pomysł jak najbardziej :mrgreen: ale gorzej z realizacją :-/
_________________
Łatwe do przeprowadzenia są tylko zmiany na gorsze - Prawo Philipa
Pozdrowienia
Lucyna i Jerzy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
wbobowski 
Kombatant
moder


Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I645 DB Ducato 2,5 TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Piwa: 276/86
Skąd: Lublin - Dąbrowica
Wysłany: 2009-11-14, 22:27   

bartolo napisał/a:
ale czy naprawde nie ma takiej mapy?

Nie nie ma. A jak wyobrażasz sobie to od strony technicznej. Czyżbyś chciał to redagować ? To jestem za...

A załóg na trasie bywa dużo.
_________________
Włodek i Ela

Nasze kamperki
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bartolo 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: buda na pickup'ie
Dołączył: 27 Cze 2009
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-01-02, 16:48   

:ok rozgladam sie po forum zwiazanym z przemieszczaniem sie po swiecie, wiec logicznym wydalo mi sie istnienie czegos na ksztalt zywej mapy, edytowanej przez kazdego zalogowanego forumowicza...
podobnie jak brakuje mi jednego, stalego miejsca, gdzie moznaby sie podzielic namiarami na kilka miejsc: nietypowych, dzikich, a godnych podzielenia sie nimi z kims, kto moglby z nich skorzystac.
i znow: moze jest cos takiego? :-znajduje dzial grecja, -noclegi, -dzikie, -dodaj ze zdjeciami i wspolrzednymi gps :mikolaj
pytam znawcow forum, zeby samemu nie balaganic;
bo uwazam, ze szkoda zakladac nowy watek "byyylem w greeecjiiii i tu mam dwa linki" :roll:
poki co dokleje je do czyjejs opowiesci :)
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tadeusz 
Administrator
CamperPapa


Twój sprzęt: Fiat Talento Hymercamp
Nazwa załogi: Kucyki
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Lis 2007
Piwa: 1017/1279
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-01-02, 21:09   

Adi napisał/a:
Włodek, Włodeczku, Włodziuniu - jest jest jest, ale nikogo to NIC ................ nie obchodzi


Adamie, myślę, że jednak obchodzi, ale chyba nie jest to realne ze względu na koszty za granicami kraju. Przydatne to było by głównie za granicą, ale roaming zeżarł by nas z kościami. :diabelski_usmiech
_________________
Fotki z mojej włóczęgi:
https://picasaweb.google.com/114793023460612116625



W życiu najlepiej jest, gdy jest nam dobrze i źle. Kiedy jest tylko dobrze - to niedobrze.
Ks. Jan Twardowski.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bartolo 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: buda na pickup'ie
Dołączył: 27 Cze 2009
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-01-03, 12:08   

:ok
oho widze polkniety temat :mrgreen:
Adi, mnie sie nawet nie marzylo on-line! po prostu bedac w drodze brakowalo mi ze dwa razy rady kogos kto akurat tam jest, bez czytania elaboratow sprawozdawczych sprzed lat;)
w oszczednej formie wyobrazalem sobie np mape google z naniesionymi na wspolnym koncie roznosciami: naszymi kamperkami, ciekawymi miejscami, itd... natomiast technicznie widzialem to jak stanowisko dowodzenia za czasow IIwojny swiatowej: kazdy przesuwa swoje dane (auto i inne informacje) wirtualnym kijem na wielkiej mapie :bigok
teraz juz zamieniam sie w sluch..........
b:)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Fux 
Kombatant

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2007
Piwa: 29/96
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2010-01-03, 12:45   

Się dodałem...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Fux 
Kombatant

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2007
Piwa: 29/96
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2010-01-03, 20:14   

Adi napisał/a:
Przybywa na locatelo - aż sam jestem ciekawe co z tego wyjdzie :bigok


Dzieki za dopiskę!

aplikację masz na komorkę wgraną?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***