Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-01-19, 11:42
Przekładka silnika Diesela za benzynke
Autor Wiadomość
louis_cypher 
stary wyga


Twój sprzęt: a co dadzą
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2007
Otrzymał 10 piw(a)
Skąd: skąd chce
Wysłany: 2007-06-20, 09:04   Przekładka silnika Diesela za benzynke

Witam
Czy spotkał się ktoś z takim rozwiązaniem , ponieważ nasz kamperek się rozłożył :placze2
i mamy propozycję przekładki czy zna ktoś jakieś warsztaty najlepiej małopolska i jak to wygląda potem w praktyce czyli nie wiem ponowna rejestracja czy nie ma problemów itd.

Proszę o info
_________________
Siema , Heyka , Narka , ITD ITP
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 44/104
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2007-06-20, 09:52   

to jest trudna sprawa i w przypadku kamperka dość kosztowna (dużo roboczogodzin aby to wszystko zrobić tak jak należy ) nie lepiej cały układ napędowy przełożyć i nie mamy potrzeby przerejestrowywania gdyż silnik nie jest wbijany do dowodu rejestracyjnego a na benzyniaka bym nie zamieniał
_________________
Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT :)

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
louis_cypher 
stary wyga


Twój sprzęt: a co dadzą
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2007
Otrzymał 10 piw(a)
Skąd: skąd chce
Wysłany: 2007-06-20, 10:17   

tak chodzi o cały układ , łącznie ze skrzynią i zamiana benzyne na ropke,
jeśli nie muszę przerejestrowywać kolejny raz to gittes , zobaczymy ile nam gościu teraz krzyknie

dzięki Elerku za info
_________________
Siema , Heyka , Narka , ITD ITP
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
paf 
Administrator

Twój sprzęt: TDCI Diesel Power & Rimor Katamarano 8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 37/20
Skąd: Pajęczno
Wysłany: 2007-06-20, 11:12   

louis_cypher, ale dowiedz się jeszcze czy nie trzeba by faktycznie zmieniać dowodu rejestracyjnego przy zmianie na inny silnik - inny rozumiem inna moc, pojemność i paliwo
popatrz w nowym dowodzie na pozycje P1 P2 P3 tam jest pojemność moc i jeszcze u mnie listerka D - pewnie diesel

Janusz by ci to powiedział na pewno - ale się wakacjuje :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
louis_cypher 
stary wyga


Twój sprzęt: a co dadzą
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2007
Otrzymał 10 piw(a)
Skąd: skąd chce
Wysłany: 2007-06-20, 11:48   

Ok dzięki zapuszczę wywiad i obacymy , mam nadziej że pójdzie gładko
_________________
Siema , Heyka , Narka , ITD ITP
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 44/104
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2007-06-20, 18:29   

zawsze możesz przy kontroli powiedzieć że to benzynka tylko tankujesz go ropą - przecież beznzyna pochodzi od ropy i się troszkę rozklekotał :mrgreen: :haha: :haha: :haha:
_________________
Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT :)

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martes 
weteran
"Miła Karawana"

Twój sprzęt: baz campera
Dołączył: 28 Mar 2007
Piwa: 7/4
Skąd: z Warki/Warszawki
Wysłany: 2007-06-20, 20:21   

Jeśli miałeś benzynę to była słabo wygłuszona ,musisz się z tym liczyć. Inny jest też układ wydechowy i inne łapy pod silnik . Inny układ rozruchu (świece żarowe) itd..
Ja już to kiedyś przerabiałem wyszło kiepsko ,pamiętam że miałem proble również z wałem . Ale jak by co to nie krakałem :-D
_________________
MARTESIK...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kazik II 
zaawansowany

Twój sprzęt: Hymer - Peugeot J5 alkowa 1990r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2007
Piwa: 4/2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-06-21, 00:09   

To może być więcej zachodu niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Sam zespół napędowy to nie wszystko. Konieczna będzie również przeróbka części instalacji elektrycznej(świece żarowe ze sterowaniem, zawór na pompie wtr. itp), prawdopodobnie wymiana lub modernizacja deski rozdzielczej, nie wiem jak z przednim zawieszeniem (diesel jest cięższy), półosie i przeguby nie wiem czy też nie do wymiany, układ wydechowy, zawieszenie układu napędowego, filtr i pompa paliwa. Trzeba być przygotowanym i na inne niespodzianki. Tak czy siak to spore przedsięwzięcie i nie wiem czy opłacalne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
louis_cypher 
stary wyga


Twój sprzęt: a co dadzą
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2007
Otrzymał 10 piw(a)
Skąd: skąd chce
Wysłany: 2007-06-21, 06:55   

Kazik zgadza się wszystko co mówisz, w weekend będe wiedział co i jak z przekładką "totalną"i za ile oczywizna :lol:
Dzięki za info
_________________
Siema , Heyka , Narka , ITD ITP
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kazbar 
weteran


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 35/4
Wysłany: 2007-06-21, 12:16   

Gdybyś się zdecydował na remont tego silnika, to ja swój remontowałem w zeszłym roku w warsztacie w Czorsztynie. Za kapitalkę zapłaciłem tam 3200 zł. Chodzi bardzo dobrze. jestem w sumie zadowolony.

Mogę popytać co i jak.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek M 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs na J5 2,5D '89 - ciągle jeździ :)
Dołączył: 20 Sty 2007
Piwa: 15/46
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-06-22, 21:28   

Jednak trza zmienić na nowszy. Szukam sponsora :haha:
_________________
"Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę.
Bierzesz sobie winko, siadasz nad Wisłą, rozpinasz kołnierzyk.
Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę"
M. Piwowski vel A. Krost
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***