Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kto ma Campera "Mitsubishi L-300 " ?
Autor Wiadomość
dziadek 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
Wysłany: 2009-07-06, 16:18   Kto ma Campera "Mitsubishi L-300 " ?

WIELKA prośba szukam kogoś kto ma takiego kamperka chciałbym o kilka rzeczy zapytać bo kupiłem go kilka dni temu.

Jakby ktoś miał czas aby chwile porozmawiać byłbym b. wdzięczny .
S p r a w a p i l n a bo wyjeżdzam we środę na urlop

Proszę o info na Email: i7i@op.pl :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2009-07-06, 20:35   

gustek020 ma i nawet go właśnie sprzedaje ;)

Tu masz link:

http://www.camperteam.pl/...opic.php?t=5012
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2009-07-06, 23:29   

Ja mam takiego kamperka .Pytaj w miarę możliwości odpowiem na pytania.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
czupur 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi L300
Nazwa załogi: Rodzinka
Dołączył: 12 Sie 2009
Wysłany: 2009-08-15, 13:30   

dziadek, Witam kolegę, ja też niedawno zakupiłem L300, jeszcze wszystkiego nie rozgryzłem, ciekawe czy mamy podobne ustawienie? Ja jestem z okolic Koła, dawne konińskie, może wymienimy się wiadomościami? Pozdrawiam Tomek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziadek 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
Wysłany: 2010-07-19, 05:03   

L300 kamper 1986 rok benzyna 1.6

Wymieniałem uszczelke głowicy i uszczelniacze zaworów.
Po tym remoncie BARDZO mocno wzrosło spalanie ~~ 12.5-13.0 l/100 - w ubieglym roku na Węgry na tej samej trasie spalał 9.4 - 9.6 l/100

Co mogło sie stać ??? gdzie szukać przyczyny ? dodam że NIC poza uszczelka nie było robione.

Mam podejrzenie na automatyczne ssanie , może jest włączone NONSTOP np. na 50% ...ale jak to sprawdzić ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-07-19, 06:21   

na poczatek zdejmij filtr powietrza z gaznika..sprawdz czy przepsustnica ssania, jest w pozycji ''zamknietej'' ...czyli, czy zamyka cala srednice gardzieli..
pozniej nagrzej autko,i sprawdz czy klapka od ssania, jest calkowicie pionowo..czy moze lekko uchylona...
przy dobrym/prawidlowym otwraciu ssania..powinna byc calkowicie PIONOWA..

jesli nie bedzie..zobacz, czy da sie nia ruszac..i recznie ustaw ja pionowo..

gdy, bedzie chodzic, po jednej ze stron ''osi'' tej klapki, powinna byc regulacja polozenia przepustnicy ssania...

nie mam L300 nie wiem czy masz ssanie elektryczne..wodne czy...reczne..
ale..sprawdzxa sie w kazdym tak samo.. :spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-07-20, 19:45   

Sprawdziłbym też czy hamulce nie blokują .Przy włączonej przepustnicy ssania są podwyższone obroty.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dziadek 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
Wysłany: 2010-08-26, 18:17   

Wracam do problemu :oops:

Przepustnica OK zamyka się szczelnie bez zacięć i otwiera równo w pionie {działa na zasadzie nagrzania bimetalu]

hamulce ok

Byłem na badaniu spalin i wyniki parametrów są lepiej niz dobre

Byłem na Węgrzech i spalił 12.10 trasa razem ok 850 km
A jak pisałe wcześniej palił poniżej 10 l/100 [ na tej samej trasie]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-08-26, 18:22   

moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik...
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziadek 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
Wysłany: 2010-08-26, 18:37   

gino napisał/a:
moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik...


heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100 :oops: :gwm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-08-26, 19:10   

a nie zmieniales opon na mniejsze?
moze jezdzisz szybciej niz wczesniej..wzrost zuzycia paliwa przy roznicy nawet 5-10km/h jest bardzo duzy..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jury 
zaawansowany


Twój sprzęt: N-126 za Lancia Ypsilon
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2009
Piwa: 3/2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-26, 20:21   

dziadek napisał/a:
gino napisał/a:
moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik...


heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100 :oops: :gwm


Zaznaczam że jest to głosne gdybanie ale czy podczas składania silnika po remoncie nie zostały założone nowe uszczelki na kolektorze wydechowym, może otwór usczelki jest mniejszy niź otwór kolektora co powoduje nieznaczny spadek mocy i przez co naciskasz mocniej na pedał gazu i ci więcej pali.

Nie jestem mechanikiem ale w modości miałem podobny przypadek w maluchu. Wtedy jeszcze starałem sie wszystko robić sam , dziś mi się nie chce.

Po wymianie uszczelki pod głowicą wymieniłem uszczelki pod kolektorem tylko że założyłem od 600 a miałem 650 , samochodzik zaczął mi słabo jechać, spalanie drastycznie skoczyło do góry więc pojechałem ogłupiały do warsztatu a tam doszli do tego że mam nie takie jak trzeba uszczelki.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***