Kto ma Campera "Mitsubishi L-300 " ? |
Autor |
Wiadomość |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2009-07-06, 16:18 Kto ma Campera "Mitsubishi L-300 " ?
|
|
|
WIELKA prośba szukam kogoś kto ma takiego kamperka chciałbym o kilka rzeczy zapytać bo kupiłem go kilka dni temu.
Jakby ktoś miał czas aby chwile porozmawiać byłbym b. wdzięczny .
S p r a w a p i l n a bo wyjeżdzam we środę na urlop
Proszę o info na Email: i7i@op.pl |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
|
|
|
 |
Andi466
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2008 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2009-07-06, 23:29
|
|
|
Ja mam takiego kamperka .Pytaj w miarę możliwości odpowiem na pytania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
czupur
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Mitsubishi L300
Nazwa załogi: Rodzinka
Dołączył: 12 Sie 2009
|
Wysłany: 2009-08-15, 13:30
|
|
|
dziadek, Witam kolegę, ja też niedawno zakupiłem L300, jeszcze wszystkiego nie rozgryzłem, ciekawe czy mamy podobne ustawienie? Ja jestem z okolic Koła, dawne konińskie, może wymienimy się wiadomościami? Pozdrawiam Tomek |
|
|
|
 |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2010-07-19, 05:03
|
|
|
L300 kamper 1986 rok benzyna 1.6
Wymieniałem uszczelke głowicy i uszczelniacze zaworów.
Po tym remoncie BARDZO mocno wzrosło spalanie ~~ 12.5-13.0 l/100 - w ubieglym roku na Węgry na tej samej trasie spalał 9.4 - 9.6 l/100
Co mogło sie stać ??? gdzie szukać przyczyny ? dodam że NIC poza uszczelka nie było robione.
Mam podejrzenie na automatyczne ssanie , może jest włączone NONSTOP np. na 50% ...ale jak to sprawdzić ? |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-07-19, 06:21
|
|
|
na poczatek zdejmij filtr powietrza z gaznika..sprawdz czy przepsustnica ssania, jest w pozycji ''zamknietej'' ...czyli, czy zamyka cala srednice gardzieli..
pozniej nagrzej autko,i sprawdz czy klapka od ssania, jest calkowicie pionowo..czy moze lekko uchylona...
przy dobrym/prawidlowym otwraciu ssania..powinna byc calkowicie PIONOWA..
jesli nie bedzie..zobacz, czy da sie nia ruszac..i recznie ustaw ja pionowo..
gdy, bedzie chodzic, po jednej ze stron ''osi'' tej klapki, powinna byc regulacja polozenia przepustnicy ssania...
nie mam L300 nie wiem czy masz ssanie elektryczne..wodne czy...reczne..
ale..sprawdzxa sie w kazdym tak samo.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Andi466
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2008 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2010-07-20, 19:45
|
|
|
Sprawdziłbym też czy hamulce nie blokują .Przy włączonej przepustnicy ssania są podwyższone obroty. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2010-08-26, 18:17
|
|
|
Wracam do problemu
Przepustnica OK zamyka się szczelnie bez zacięć i otwiera równo w pionie {działa na zasadzie nagrzania bimetalu]
hamulce ok
Byłem na badaniu spalin i wyniki parametrów są lepiej niz dobre
Byłem na Węgrzech i spalił 12.10 trasa razem ok 850 km
A jak pisałe wcześniej palił poniżej 10 l/100 [ na tej samej trasie] |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-08-26, 18:22
|
|
|
moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2010-08-26, 18:37
|
|
|
gino napisał/a: | moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... |
heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100 |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-08-26, 19:10
|
|
|
a nie zmieniales opon na mniejsze?
moze jezdzisz szybciej niz wczesniej..wzrost zuzycia paliwa przy roznicy nawet 5-10km/h jest bardzo duzy.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
jury
zaawansowany

Twój sprzęt: N-126 za Lancia Ypsilon
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2009 Piwa: 3/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-26, 20:21
|
|
|
dziadek napisał/a: | gino napisał/a: | moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... |
heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100 |
Zaznaczam że jest to głosne gdybanie ale czy podczas składania silnika po remoncie nie zostały założone nowe uszczelki na kolektorze wydechowym, może otwór usczelki jest mniejszy niź otwór kolektora co powoduje nieznaczny spadek mocy i przez co naciskasz mocniej na pedał gazu i ci więcej pali.
Nie jestem mechanikiem ale w modości miałem podobny przypadek w maluchu. Wtedy jeszcze starałem sie wszystko robić sam , dziś mi się nie chce.
Po wymianie uszczelki pod głowicą wymieniłem uszczelki pod kolektorem tylko że założyłem od 600 a miałem 650 , samochodzik zaczął mi słabo jechać, spalanie drastycznie skoczyło do góry więc pojechałem ogłupiały do warsztatu a tam doszli do tego że mam nie takie jak trzeba uszczelki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|