 |
|
przełącznik Zespolony VW LT35 II |
Autor |
Wiadomość |
maszakow
Kombatant JAFO? No way ...

Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Piwa: 79/63 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-02-09, 00:45 przełącznik Zespolony VW LT35 II
|
|
|
Panowie,
padł mi jeden bieg na wycieraczkach. podejrzewam styki w przełączniku zespolonym, wcześniejsze zachowanie wskazują na nie.
Pytania:
1. Czy styki przełącznika są osiągalne po demontażu podzespołu czy też zabudowane tak że się nie do do nich dojść ? da się je podleczyć, czy też od razu kupowac nowy podzespół?
2. proszę o wsparcie - Poszukuję pomocy fragmentu instrukcji napraw LT - " instrukcja napraw „Podwozie”, grupa napraw 48, wymontowanie kierownicy" . Mam ogólny opis jak się dobrać do przełączników ale nie wiem na co szczególnie zwracać uwagę, np jaki jest moment dokrecania kierownicy przy jej powtórnym montażu i jakich niespodzianek spodziewać się po drodze, wolałbym rozgrzebanego auta nie odholowywać potem do warsztatu
dla uzupełnienia - kierownica bez airbaga.
Oczywiście mogą też być wskazówki fachowca który już to robił Z góry dzięki.
przelacznikiVWLT.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 5461 raz(y) 44,39 KB |
|
_________________ Pozdrawiam, maszakow
 |
|
|
|
 |
darboch
Kombatant KMW_SILESIA

Twój sprzęt: Rimor Super Brig 648
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Piwa: 68/48 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-09, 19:54
|
|
|
Bardzo chciałbym Ci pomóc ale kompletnie się na tym nie znam...pytałeś na jakis forach z VW ? |
|
|
|
 |
maszakow
Kombatant JAFO? No way ...

Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Piwa: 79/63 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-02-09, 20:26
|
|
|
Nie - na razie zacząłem od tego . na tym forum są zdolni mechanicy:) liczę że któryś zauważy temat. |
_________________ Pozdrawiam, maszakow
 |
|
|
|
 |
waldi
stary wyga

Twój sprzęt: Fiat Dukato FFB 560 EUROPA
Nazwa załogi: grawalki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Piwa: 5/1 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2011-02-09, 20:34
|
|
|
Skontaktuj sie z Kogutem masz go blisko |
|
|
|
 |
rajder
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat Ducato EURA MOBIL B644
Dołączył: 12 Paź 2010 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: świdnica
|
Wysłany: 2011-02-09, 21:25
|
|
|
Jeśli padł ci przełącznik wycieraczek to możesz spokojnie sam go wymienić.Nigdy nie rozbierałem styków w przełączniku tylko wymieniałem na nowe(używany ok 100zł) dobrze jest przed podłączeniem wtyczki wyczyścić złącze i popsikać czymś co niszczy zaśniedziałe elementy.Demontaż przełącznika;odkręć obudowy plastikowe kierownicy góra i dół,zdejmij obudowę poduszki,odkręć kierownicę pamiętaj aby była ustawiona prosto łatwiej będzie złożyć,po zdjęciu kierownicy odkręć przełącznik zdejmuje się go energicznym ruchem wypinając z wtyczek.Wymień na nowy i poskręcaj , nakrętkę od kierownicy dokręć mocno i po kłopocie . Jak będziesz miał problem z załatwieniem dobrego przełącznika to dzwoń,pomogę.Powodzenia |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|