| J 5 płyn hamulcowy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | darek 61   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
 Nazwa załogi: Violetta Darek
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 08 Mar 2009
 Piwa: 146/103
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 18:36   J 5 płyn hamulcowy |   
 |  
               | 
 |  
               | Zdecydowałem że przed sezonem wymienię płyn hamulcowy,bo być może mam jeszcze oryginalny(rocznik 93) Stąd moje pytanie,czy DOT 4 nie będzie za dobry i czy później nie będę musiał wymieniać cylinderków i uszczelek w zaciskach.Może lepiej zalać płynem R3. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Bim   Kombatant
 Jacek
 
  
 Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Lip 2007
 Piwa: 170/104
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 18:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Płyn  DOT 4 który miesza sie z R3 nie ma wpływu na gumy cylinderków  J5 nie zalicza się do klasy samochów z układami hamowania o ograniczonej szczelności  jak np. Maluch   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Skorpion   Kombatant
 Normalny inaczej wariatek stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
 Nazwa załogi: Skorpion
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Piwa: 279/1351
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 18:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Plyn DOT 4 byl juz w ukladzie hamulcowym od poczatku istnienia samochodu wiec bez obaw proncie panie boze wlewac R3 rozpusci wszystko   |  
				| _________________ 
   
 Tadeusz
 Byle do przodu
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | StasioiJola   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Bürstner
 Nazwa załogi: StasioiJola
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 25 Lip 2008
 Piwa: 81/283
 Skąd: Gąbin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 19:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko płyn DOT 4 .   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Skorpion   Kombatant
 Normalny inaczej wariatek stary wyga
 
  
 Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
 Nazwa załogi: Skorpion
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Piwa: 279/1351
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia |  
				| _________________ 
   
 Tadeusz
 Byle do przodu
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Bim   Kombatant
 Jacek
 
  
 Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Lip 2007
 Piwa: 170/104
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Skorpion napisał/a: |  	  | a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia | 
 
 ten się nie miesza miesza się DOT 5.1
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | darek 61   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
 Nazwa załogi: Violetta Darek
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 08 Mar 2009
 Piwa: 146/103
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Duże dzięki   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | BARTAS998   początkujący forumowicz
 
 Twój sprzęt: Peugeot J5 PILOTE
 Dołączył: 26 Cze 2010
 Skąd: Grudziądz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-26, 10:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | To jak? Lać dot 4 czy 5.1 ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | relabi doświadczony pisarz
 
  
 Twój sprzęt: Mirage
 Nazwa załogi: Hela
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Otrzymał 1 piw(a)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-26, 18:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Staszek ma rację tylko DOT4 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | roger   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
 Nazwa załogi: ROGER-y
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Sty 2009
 Piwa: 42/38
 Skąd: W-wa & Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-26, 19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | DOT-4 ..... jak mówili już przedmówcy .. bedzie OK |  
				| _________________ rkw1968@tlen.pl
 ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | krzysztofCz   weteran
 
 Twój sprzęt: Frankia  460A Fiat Talento 1,9D 1992
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 20 Wrz 2009
 Piwa: 48/54
 Skąd: z nad morza
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-27, 07:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne   |  
				| _________________ I NIE ŻAL NIC...
 I ŻAL TAK WIELE...
 /NIEMEN/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-27, 11:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzysztofCz napisał/a: |  	  | Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne   | 
 
 Ja bym zaczął od sprawdzenia co już masz w układzie .
  Na węch i kolor - chociaż z tym ostatnim może być kłopot skoro , jak piszesz płyn może być z 1993 r.  O ile pamiętam poszczególne płyny mają inne kolory , ale mogę się mylić   
   |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | roger   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
 Nazwa załogi: ROGER-y
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Sty 2009
 Piwa: 42/38
 Skąd: W-wa & Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-27, 18:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | To co zalewa fabryka to w muzeum dostanie ....  DOT 4 żadne podwyższone temperatury wrzenia DOT-y 5 czy 5.10 czy Texaca..... Przy wymianie kup więcej zalej przepłucz wylej i zalej na czysto .... będzie OK i kupisz wszędzie za normalne pieniądze ....
 |  
				| _________________ rkw1968@tlen.pl
 ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | StasioiJola   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Bürstner
 Nazwa załogi: StasioiJola
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 25 Lip 2008
 Piwa: 81/283
 Skąd: Gąbin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-06-28, 10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Robert-  Tak trzeba zrobić!!!!   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      |  | 
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Dodaj temat do ulubionych
 Wersja do druku
 
 
 |