Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-01-19, 11:40
czy ktos jezdzi lt 28 2.0l benzyna?
Autor Wiadomość
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-06, 19:50   

to jest kolktor do wtrysku..
zmiescic sie zmiesci..ale co z reszta...?
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 20:20   

mam taki pomysl,poniewaz jezdze przewaznie tylko w lato i na lpg to chce na probe wywalic kolektor od lt i wstawic od 924 z przepustnica,podlaczyc dolot z mixerem gazu i jezdzic tylko na lpg,na moj rozum to powinien w lato odpalac bez problemu(na tym co mam to przewaznie pale z gazu),ciekawy jestem czy duzo wiecej łyknie gazu?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-06, 20:23   

to nic nie da...
poza tym..ze jak nawali gaz.. jestes uziemiony..na benzynce nie pojedziesz...

sam kolektor..nie da Ci wiecej ''mocy'' ..
cala glowica...tak
ma ''ostry'' walek...wiec i poweru troche dojdzie..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 20:28   

ale ja mam caly silnik od 924 ,na dzis mam do niego dolozony osprzet od lt-czyli kolektor i gaznik. Na lpg lepiej jezdzi i odpala jak na benzynie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-06, 20:42   

no dokladdnie...
wiec..po co chcesz kombinowac..??

skoro chodzi dobrze..i na gazie i na benzynie :bigok
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 20:49   

przy kolektorze od lt silnik jest zdlawiony,bo dostaje mniej miesznki-ogranicza go przepustowosc gaznika i pewnie budowa kolektora,jak dam orginal to wykszesac powinienem wiecej mocy bo ograniczenia budową kolektora znikaja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-06, 20:56   

hmm...dziwne...jak wiesz..ja tez mialem taka przerobke..i wszytsko chodzilo ok..
przyspieszal idealnie..nie dlawil sie..nie strzelal..
ale..u mnie gaz byl ''bezobslugowy'' ..tzn..wywalilem wszytskie filtry itd..
haznik mialem SOLEX nie pamietam symbolu...i dalem autko do naprawde dobrego gaznikowca...
ustawil i bylo super..

moze, srednica mixera u Ciebie jest za mala...
ja tak mialem na poczatku..i wlasnie takie byly objawy..byl zdlawiony..a na benzynce..to prawie sie jezdzic nie dalo..tak tracil moc..
gaznikowiec..zalozyl inny /wiekszej srednicy mixer..i..j/w napisalem..bylo idealnie...
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 21:06   

ja ma zamiast tradycyjnego mixer zalozonego blosa-usprawniony mixer ktory nie dlawi przeplywu,gaznik jest Pierbur 1b(solex),ma jedno gardlo. blos http://www.md.in.tarnow.pl/blos/blos_pl_v2.pdf
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2010-03-06, 23:02   

Przy instalacji 1 generacji Lpg , przy pracy na gazie z całego gaznika czy to zjednym gardłem czy z dwoma pracuje tylko i włącznie przepustnica , całej reszty może nie być!
Całą regulacje proponuje zacząć od zaworków , potem zapłon,a następnie na samym końcu dobry gażnikowiec!
Bez urazy panowie gażnik na samym końcu!Jak to wszystko będzie ok to regulacja gazy to pikuś,ups,pan pikuś :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-07, 05:33   

zbychu91 napisał/a:

Bez urazy panowie gażnik na samym końcu!J

Zbyszku..to jasne jak slonce..
gaz jest bardzo wymagajacy..

dolozylbym jeszcze nowe kable od swiec..i..swiece..
akurat do tego silniczka.. koszt kabli i swiec..dobrych swiec np NGK, ktore na gazie w LT spisuja sie wysmienice..to max 100pln..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-07, 06:23   

to wszystko ja tez wiem,chodzi mi czy orginalny kolektor od 924 w polaczeniu z glowica od 924 polepszy sprawnosc tego silnika na lpg. gaznik ma jeden gardziel a przepustnica od 924 ma juz 2, w tym przypadku pominmy calkowicie prace na benzynie. Ewentualnie mialem kiedys inny pomysl na modernizacje tego silnika-taki sam silnik byl montowany w audi 100 C2,mial 115km i byl na gazniku 2 gardzielowym,mialem zamiar adaptowac taki kolektor z gaznikiem do tej glowicy tylko dostac go nie moge,bylo by mniej zachodu i chodzilby na Pb.
http://img291.imageshack....eenshot032r.png
http://img684.imageshack....eenshot033p.png
http://img41.imageshack.u...enshot034tc.png
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-07, 07:07   

wydaje mi sie ze...to najlepsze rozwiazanie...ale..tak jak napisalem powyzej...u mnie na zwyklym mixerku chodzilo super..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2010-03-07, 08:22   

gino napisał/a:
Zbyszku..to jasne jak slonce.


Byłem pewien że wiecie! :mrgreen: (ale będzie może ktoś czytał kto od razu zacznie od gażnika,bo mu autko kichnie) :roll:
Jeżeli chcesz jeżdzić tylko na gazie,to zmiana gaznika na dwie gardziele niewiele da(moim zdaniem),na pewno poprawi pracę na benzynie i pozwoli na lepszą regulacje zasilania.
Na marginesie, i tak na podwójny gaznik założysz pojedyńczy mikser,co moim zdaniem pogorszy tylko dolot gazu.
gino napisał/a:
dolozylbym jeszcze nowe kable od swiec..i..swiece.

to podstawa gaz jest tu bardzo wymagający.
kilka lat jeżdziłem troperem tylko na gazie (pompa paliwowa była nie do zdobycia),żadnych kłopotów a przy -20 pomagał czajnik gorącej wody! :mikolaj
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-07, 09:03   

to moze z innej strony
LT orginalny sinik i dolot + gaz= powinno byc 75 a ile jest ktoz to wie? moze 60KM.
silnik od porsche + dolot od lt = ile jest?wiecej jak 75?.
audi powinno byc na orginale 115=na lpg tez stracimy pare km,moze bedzie ze 100.
porsche powinno byc 125 =na lpg tez ucieknie pare KM ,moze bedzie 115.
Chodzi mi czy budowa kolektora i przepustowosc ma jakis wplyw na moc silnika przy jedzie na lpg,moje zdanie jest takie ze dodajac kolektor od lt do tych innych silnikow ograniczamy moc,bo on z gaznikiem zostal tak zaprojektowany aby dostarczac odpowiednia ilosc mieszanki(nie mniej i wiecej) ,aby zaspokoic ten silnik w 75KM,mysle ze przy glowicy o wiekszym zapotrzebowaniu na ilosc miesznki ten kolektor bedzie jej dostarczal mniej(ograniczal budowa),a co za tym idzie moc bedzie inna niz polaczeniu orginalu. Czy ja dobrze rozumiem?,czyba ze nie ma to roznicy jaki jest kolektor tylko jakie sa mozliwosci glowicy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-03-07, 09:07   

budowa kolektpora zawsze ma wplyw..
nawet w PF 125P po wypolerowaniu kanalow dolotowych..autko stawalo sie zywsze..
ale..w tym przypadku..nie spodziewaj sie duzych roznic..

chcesz odczuc roznice..??
wsiadz do takiego kamperka jak moj..wyprzedz 2-3 tiry..
i wroc do swojego..stwierdzisz ze...TWOJ TO .....RAKIETA!! :bigok
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***