 |
|
czy to energoblok? |
Autor |
Wiadomość |
radwan07
trochę już popisał

Twój sprzęt: Elnagh Fiat Ducato 2,8JTD
Nazwa załogi: Radwany
Dołączył: 09 Paź 2008 Piwa: 8/2 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2010-05-24, 22:03 czy to energoblok?
|
|
|
Może mi ktoś doradzi co mam podłączyć do styku: (B+) i (D+)?
P1070068a.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 137 raz(y) 52,06 KB |
P1070067a.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 137 raz(y) 58,1 KB |
|
|
|
|
 |
Hercer
stary wyga Adam

Twój sprzęt: .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2009 Piwa: 32/9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-05-24, 22:09
|
|
|
według mnie to nie to
masz tu podłączenie do 2 akumulatorów i lodówki jakis regilator to tak
energoblok ma wiele wiecej funkcji i podłączeń - jestem na etapie szukania schematu do mojego energobloku, ale wiesz co wpisz na allegro widziałem tam niedawno to porównasz
pozdrawiam |
_________________ nieznajomość terminu śmierci umożliwia życie |
|
|
|
 |
Świstak
Kombatant

Twój sprzęt: Milka, Milka2
Nazwa załogi: Świstaki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Cze 2009 Piwa: 473/100 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2010-05-25, 08:18
|
|
|
D+ przewód wzbudzania alternatora
B+ wyjscie do zasilania urządzeń w czesci nadwoziowej
Według mnie to układ równoległego łączenia akumulatorów gdy ładuje alternator, oraz zabezpieczający przed nadmiernym rozładowaniem akumulatora części mieszkalnej. Wewnątrz znajdziesz dwa przekaźniki i kawałeczek elektroniki sprawdzającej napięcie akumulatora nadwoziowego. |
_________________ "Panie, pomóż mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies"
Milka - może ją spotkacie?
 |
|
|
|
 |
radwan07
trochę już popisał

Twój sprzęt: Elnagh Fiat Ducato 2,8JTD
Nazwa załogi: Radwany
Dołączył: 09 Paź 2008 Piwa: 8/2 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2010-05-25, 10:53
|
|
|
Znalazłem w sieci schemat, według niego niema wyjścia na urządzenia zasilane w zabudowie. Czy podłączyć wszystkie odbiorniki bezpośrednio na lini z akumulatora zabudowy?
0000001-9a.jpg Opis tylko w j.niemieckim |
 |
Plik ściągnięto 6892 raz(y) 40,76 KB |
0000001-9b.jpg Schemat urządzenia |
 |
Plik ściągnięto 6892 raz(y) 52,19 KB |
|
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-25, 12:55
|
|
|
Z tego schematu wynika iż B+ to jakaś kontrola stanu akumulatora kabinowego a reszta jest tak jak mówili poprzednicy, dla czytelności pominięto część schematu z urządzeniami w zabudowie. |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
radwan07
trochę już popisał

Twój sprzęt: Elnagh Fiat Ducato 2,8JTD
Nazwa załogi: Radwany
Dołączył: 09 Paź 2008 Piwa: 8/2 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-27, 17:21
|
|
|
Sprawdź czy nie masz już zainstalowanej, przeważnie jest sama dba o stan aku
chyba że masz bardzo stary kamperek. |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|