Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytań kilka nowego użytkownika ducato hymer camp
Autor Wiadomość
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-12, 11:40   Pytań kilka nowego użytkownika ducato hymer camp

Panel sterowanie



większość ograniam prosze tylko o rozszyfrowanie kontrolki czerwonej po prawej stronie tej prostokątnej po podłaczeniu 230V ona się zaświeca , czy oznacza tyle ze jest podłaczone napięcie?

Trzeci od prawej przełącznik , jak jest przełączony na dół w pozycję II zaśiweca się ta czerwona kontrolka i dziła wszystko na 12V jak go przełączam na górę w pozycję I nic nie działa.

Akumulatory
W jaki sposób naładowac akumulatory mam na zabudowę dwa akumulatory pod siedzeniami w kabinie i jakies ustrojstwa prostowniki przekazniki- zrobię foty to umieszcze, kamper obecnie stoi na działce i npon stop jest pod 230V akumulator padł po dwóch dniach i obecnie nie dziala pod zabudową.

Toaleta już wszystko wiem dziękibonusik
Czy jest jakis zbiornik na wode do spłuczki ? czy jest pobierana z ogólnego ?
Jakie płyny polecacie do zastosowania i gdzie je dostanę w warszawie ?
Czy jest wogóle jakiś sklep nieinternetowy w warszawie nie internetowy z akcesoriami do kamperów?

zdjęcia akumulatorów od zabudowy oraz ustrojstwa pod fotelem pasazera






akumulator pod fotelem kierowcy podobno oba są zmostkowane

Ostatnio zmieniony przez Malefisto 2010-07-18, 18:31, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2010-07-13, 21:09   

Dobry sklep w którym się zaopatruje jest na Wybrzeżu Gdyńskim 2 na terenie Spójni. Kupiłem tam od ręki ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu zakończenia listew okiennych do kampa ( i wiele innych przydatnych i mniej przydatnych rzeczy.) Oficjalnie mają tam części do przyczep.
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marekoliva 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter Rimor Sailer 700
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Piwa: 40/19
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2010-07-13, 21:23   

Malefisto napisał/a:
większość ograniam prosze tylko o rozszyfrowanie kontrolki czerwonej po prawej stronie tej prostokątnej po podłaczeniu 230V ona się zaświeca , czy oznacza tyle ze jest podłaczone napięcie?

Trzeci od prawej przełącznik , jak jest przełączony na dół w pozycję II zaśiweca się ta czerwona kontrolka i dziła wszystko na 12V jak go przełączam na górę w pozycję I nic nie działa.


Sam sobie odpowiedziałeś jest dokładnie tak jak napisałeś czyli kontrolka podłączenia pod 230V i włącznik napięcia 12V
_________________
Marek

"Ty możesz zwlekać ale czas nie będzie "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-13, 22:26   

marekoliva napisał/a:


Sam sobie odpowiedziałeś jest dokładnie tak jak napisałeś czyli kontrolka podłączenia pod 230V i włącznik napięcia 12V


czyli w pozycji I nic nie pwoinno działać i jest wtedy wyłaczone?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
marekoliva 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter Rimor Sailer 700
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Piwa: 40/19
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2010-07-14, 22:24   

W pozycji "EIN" (góra) wszystko jest włączone w pozycji "AUS" dół wyłączone, czyli włączone- wyłączone 12V również ładowanie akumulatorów :spoko
_________________
Marek

"Ty możesz zwlekać ale czas nie będzie "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pawcio 
Kombatant


Twój sprzęt: Pojazd obozowy Wacek McLouis I
Nazwa załogi: PabemanaTeam
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Piwa: 141/471
Skąd: z Nienacka
Wysłany: 2010-07-15, 11:14   

Malefisto napisał/a:
Czy jest wogóle jakiś sklep nieinternetowy w warszawie nie internetowy z akcesoriami do kamperów?


W prawdzie jest to dystrybutor kamperów, ale sklepik z akcesoriami też tam znajdziesz:
http://www.camptraveller.pl/?kontakt,40
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-18, 18:31   

Dalej jestem w kropce , nie łądują mi się akumulatory , z pod siedzenia pasażera wyjąlem srebrne ustrojstwo które zapewne jest prostownikiem podłączone pdo foteem pod 230V ma dwa kableki brązowy i niebieski które wchodzą w płytkę z całą elektryką która jest pod fotelem.

Kamper jest podłączony non stop pod 230 V akumulatory się nie ładują po wyjęciu tego urządzenia i zmierzeniu miernikiem pokazuje

podłączone do akumulatora 0,38 V gdy mierze sam akumulator rozładowany pokazuje 5,5 V ręce mi już opadają nie wiem czy to jest tylko prostownik czy służy też do innych celów, i czy mogę zakupic dowolny inne prostownik i go zastąpić?

druga sprawa to czy przy podłaczeniu kampera pod 230 V powinny działąć wszystkie urządzenia rónież te na 12 V nawet jezeli akumulator jest rozładowany?
bo u nie działa jedynie lodówka i gniazdka 230 V
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-18, 19:16   

zdaję sobie z tego sprawę niestety takie już były jak kupiłem kampera dlatego mam na oku nowe akumulatory kupie albo 2x 55 ah albo 1 110 ah varta hobby.

Bardziej mnie interesuje druga sprawa czyli brak ładowania...

zdjęcie urządzenia z pod fotela , czy to jest zwykły prostownik?






Ostatnio zmieniony przez Malefisto 2010-07-19, 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
marekoliva 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter Rimor Sailer 700
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Piwa: 40/19
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2010-07-18, 22:03   

W panelu sterowania włącznik powinen być w pozycji "EIN" inaczej nie będzie ładowania. Napięcie 5.5V oznacza raczej napewno agonię akumulatora :spoko
_________________
Marek

"Ty możesz zwlekać ale czas nie będzie "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-18, 23:02   

Czy jak przełącznik jest w pozycji ein i kamper jest podłaczony pod 230V to powinna się świecić ta czerwona dioda i powinny działać wszystkie urządzenia na 12 V ?

I czy w moim aucie jest elektroblok jeżeli tak to gdzie go znajdę?
Może to on jest winien?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
marekoliva 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter Rimor Sailer 700
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Piwa: 40/19
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2010-07-20, 23:17   

Malefisto napisał/a:
Czy jak przełącznik jest w pozycji ein i kamper jest podłaczony pod 230V to powinna się świecić ta czerwona dioda i powinny działać wszystkie urządzenia na 12 V ?

Dokładnie tak powinno być.
_________________
Marek

"Ty możesz zwlekać ale czas nie będzie "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-20, 23:41   

Malefisto napisał/a:
zdjęcie urządzenia z pod fotela , czy to jest zwykły prostownik?

Na to wygląda - że zwykły... Sam z siebie to może paść tylko ten duży kondensator elektrolityczny, reszta wymaga jakiejś akcji by się spalić.
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Malefisto 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 1/1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-07-21, 07:58   

Zasilac już naprawiony, wczoraj przypadkowo w żyrardowie trafiłem na Pana elektronika pasjonata mgr. inż. elektrniki który pomierzył poszukał w internecie schematów, wymienił jeden mały element pomierzył wszystko jeszcze raz pod obciążeniem i zasilacz wrócił do żywych :) jak anrazie od wczoraj działa, więc jak będziecie potrzebować porządnego ektronika to mogę go szczerze polecić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***